המירוץ למיליון אולסטארס 2020. רשת 13, צילום מסך
צילום מסך/רשת 13

לא, דווקא לא הם: הגברים הכי שווים של המירוץ למיליון

16.9.2020 / 9:00

המירוץ למיליון הוא הממתק הקליל החדש והיחסית בריא שאנחנו מנחמות את עצמנו בעזרתו בשעות הערב בעידן שאחרי הישרדות. יש שם מתח, יש צחוקים, ויש גם גברים שווים - ולא, דווקא לא אלה שאתן מצפות

פרומו המירוץ למיליון אולסטארס 2020/רשת 13

בוידאו: הזוגות של המירוץ למיליון

אני אולי משוחדת, מבוגרת או סתם מוזרה, אבל גברים שכל מה שיש להם להציע זה פנים יפות או קוביות בבטן מעולם לא עשו לי את זה. ואני לא לבד - גם החברות שלי מעולם לא התלהבו יותר מדי מגברים יפים. נכון, זה נחמד לצאת עם מישהו חתיך, וזה עוזר גם לאינגייג'מנט באינסטגרם, אבל כשמדובר בפרטנר לחיים, רוב הנשים, לפחות האיכותיות שביניהן, מחפשות הרבה יותר.

את הפייסבוק ואת האינסטגרם שלנו כבר ראית?

זו גם אחת הסיבות העיקריות שבגללה מתפספסים המון גברים שווים. רוצים דוגמה? בכיף! במירוץ למיליון יש חמש דוגמאות מעולות. חמישה גברים (אמנם כמה מהם כבר תפוסים חזק) שיש מצב שהיית עושה עליהם סווייפ שמאלה, או סתם לא מדברת איתם כי היית עסוקה מדי בלעשות עיניים לרון שחר או לנתנאל ואסף, ורק מאוחר יותר היית מבינה כמה יצאת מטומטמת:

אורי שפלן

נתחיל בזה שמדובר באחד האנשים היחידים בישראל שהלכו לריאליטי רק כדי לסגור את פרופיל האינסטגרם (ולא בקטע של סלבס שרוצים שתעקבו אחריהם בכוח) ולהישאר עם 3000 עוקבים, שזה כבר מכובד. מעבר לזה, אני לא באמת חושבת שצריך להסביר את הקסם של האחים האלו כי בכל פעם שאני אומרת למישהי שאני מתה עליהם התשובה שאני מקבלת היא ווריאציה כלשהי של המילים "מאוהבת", "מושלמים" או "רק בשבילם אני צופה במירוץ". אורי לגמרי נראה כמו הבחור הרגוע שאפשר לעשות איתו בינג' של סדרות ופיצה ובין לבין הוא יקרע אותך מצחוק, ואחר כך אולי ינגן לך משהו כדי להכניס אותך ל"וויב" או ל"זון" או למה שזה לא יהיה. ואם את לא מחפשת מישהו קורע מצחוק שלא מתרגש משום דבר, שתמיד ישמח להזמין וולט ונראה כאילו הוא לא יתעצבן אף פעם, אז את לגמרי לא יודעת מה טוב בשבילך.

בן שפלן

אז יש את כל מה שאמרנו על האחים האלו, אבל מעבר לזה יש פה מישהו עם חוש הומור ויכולת בלתי מובנת כמעט לזרום וליהנות מכל מצב, גם אם המצב כולל ג'וקים או שהייה בתוך אקווריום. חוץ מזה שהוא אינטיליגנטי, רהוט ואפילו יודע להביע את עצמו מצוין בכתב (כנסו לאינסטגרם שלו ותראו איזה יופי הוא מתאר את החוויות שלו מהמירוץ). אה, והוא אוחז בחברה כבר כמה שנים, כך שטכנית הוא לא ממש בשוק, אז כל מה שנשאר זה לפרגן לה על המציאה.

וובה

זה נכון שאנחנו לא ממש מצליחים להפריד בין השם וובה לזה של אלה, אבל האמת היא שנראה שהיא זכתה בבן זוג מושלם לרוץ איתו - הוא לא לוקח את עצמו יותר מדי ברצינות, לא מתעצבן, תומך בה כשהיא מתעצבנת, "מדברת עם אמוציות" או מתחילה לקרוס לתוך עצמה ולבכות "כדי לשחרר שליליות", ובעיקר תמיד מוכן לצחוק על עצמו ועל הסיטואציה. אה, ובניגוד לגברים אחרים בתוכנית שרצים עם נשים, גם כשהוא כבר מתעצבן הוא לא צועק "עליה" אלא נראה יותר מתוסכל/משועשע מהסיטואציה, וזו התנהגות שחשוב להבחין בה, כי גברים שמאשימים אותך בקשיים (בין אם שלך או שלהם) הם אלה שצריך להתרחק מהם.

יוסיאל

מכירות את הגברים האלו שתמיד יש להם מה להגיד על כל דבר, והם תמיד מעירים, ורוצים לעשות הכל בדרך שלהם, ולא מוכנים להקשיב? אז בדיוק להיפך. יוסיאל הוא ללא ספק זה שבא לך ללכת איתו לאכול, לטוס איתו לחו"ל וגם לקום איתו בבוקר - הוא דואג, תומך, מקשיב ובעיקר זורם. גם כשיעל מתעצבנת וגם כשהוא צריך להתמודד עם נהג שמנסה לדפוק אותו בכסף ואולי לעלות לו במירוץ, הוא נשאר מפוקס ואסוף, ומסוגל להתמודד עם הלחץ בנונשלנטיות. אה, והוא גם מצחיק בטירוף, שזה בכלל בונוס.

שי

אמנם מדובר באבא נשוי עם שלושה ילדים, אבל כל אחד שמוכן לטוס מסביב לעולם עם הידידה הזו שכל הזמן מתעצבנת וצועקת וכל מה שהוא עושה זה להסתכל עליה באדישות ולחייך, הוא גבר ששווה להתעכב עליו. חוץ מזה שבאינסטגרם שלו יש המון תמונות של הילדים שלו, שזה ממש חמוד ובערך הדבר היחיד שגבר יכול להעלות בלי לצאת מאוהב בעצמו או מקריפ, ולמרות שהוא נראה כמו מישהו שעלול להתעצבן בכל רגע, הוא זורם באופן מפתיע. ואם אתן לא מבינות ש"זורם" זו אחת התכונות הכי חשובות בגבר, בטח אם את אישה שרוצה שמדי פעם יצלמו אותה, ילכו איתה לשופינג, לא יתווכחו איתה כשהיא מביאה עוד 8 עציצים הביתה, או סתם מישהי שרוצה להתחפש ל"היפה והחיה" בפורים ומדי פעם מחפשת מישהו שיבוא איתה לעשות פדיקור ויעמוד בתור של מאפיה חדשה רק כי היא חייבת לטעום את השילוב החדש בין סופגניה לסטייק או מה שזה לא יהיה שמגניב עכשיו, אז את באמת לא מבינה את משמעות החיים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully