הנשים של "אהבה חדשה". נוי דקל, לערוץ 13,
נוי דקל, לערוץ 13

במקום חתונה ממבט ראשון: ריאליטי הזוגיות שמגיע למסך

22.9.2020 / 11:00

בעוד כולנו עוד מנסים להתאושש מזה שניר והגר בסוף כן ביחד, גילינו לא מזמן שתוכנית ריאליטי נוספת תגיע למסך שלנו, ותאפשר לנו את האסקפיזם שאנחנו זקוקות לו. ואם כבר מדברים, הנה כמה פורמטים מעולים שהיינו שמחות שיפיקו בישראל

חתונמי 8/מערכת וואלה! NEWS

בוידאו: חתונמי, עם צוקית אשכולי וקארין ארד

אוטוטו עולה ריאליטי ההיכרויות "אהבה חדשה" בהנחיית לירון ויצמן ברשת 13, במרכזה ארבע נשים מצליחות (כלומר לבושות חולצה מכופתרת), שמחפשות אהבה בעזרת מומחים. הבנות משתכנות למשך חודש בדירה, שאליה מצטרף כל שלושה ימים גבר אחר, אלא אם כן הבחורה מחליטה להשאיר אותו לעוד שלושה ימים. כמו בחיים, רק עם מגורים משותפים בדירה הרבה יותר יפה מזו שאת באמת יכולה להרשות לעצמך לגור בה.

את הפייסבוק ואת האינסטגרם שלנו כבר ראית?

אם הפורמט הזה נשמע לכם מוכר, זה כי הוא עוד הכלאה בין מגוון פורמטים שכבר נוסו כאן. נראה שכבר אי אפשר להמציא את הגלגל מחדש, אבל גם לא צריך, כשיש תכניות כה איומות ונפלאות שרק מחכות שנייבא אותן לארץ.

בתמונה הראשית, מימין לשמאל: נועה יונני, 30, משפטנית במשרד רו"ח. רוני נדלר, 29, שחקנית, זמרת וסטארטפיסטית. רונה נאמן, 32, מנהלת מנהלת מדיה חברתית. נועה כסיף, 33, מאמנת כושר.

Too Hot To Handle !חם, לוהט, רותח
קבוצת רווקים ורווקות לוהטים מתכנסת בווילה על אי חלומי, לגופם בגדי ים קטנטנים ובידיהם אלכוהול למכביר, אך אבוי - אסור להם לגעת זה בזו. המפר את הכללים צפוי לאבד אלפי עד עשרות אלפי דולרים מסכום הזכיה המטבח, הלא הוא 100,000 דולר. הריאליטי הזה של נטפליקס נחוץ בישראל משני טעמים: 1. כדי לכבות את המוח, כי המציאות נוראית ו-2. כי לא ברור איך והאם יעבור פורמט כל כך סליזי במדינה שמרנית כמו ישראל. מה שמעורר תהיה, איך ישפיע האתגר על המשתתפים הישראלים, שרגילים להצניע (יחסית) מאוויים מיניים לפני המצלמות. לעומת מדינות אחרות, "האח הגדול" שלנו נראה כמו "החברים של ברני", אם ניזכר במערכת היחסים הא-מינית של ליאור ותקווה. אולי דווקא האיסור על מגע באשר הוא, וויל ספייס איט אפ.

Back With The Ex
אם יש ריאליטי היכרויות אחת שצריך לייבא עכשיו, שמשקף יותר מכולם את עולם ההיכרויות בעתות סגר - הרי זה ריאליטי מיחזור האקסים האוסטרלי, גם הוא של נטפליקס. ארבעה זוגות פרודים נפגשים מחדש לראשונה לעיני המצלמות, ובהמשך גם נדרשים לגור יחד. כאן נשאלת, יותר מתמיד, השאלה "למה לעשות את זה בטלוויזיה". אם הם מכירים כבר, שפשוט ירימו טלפון. מצד שני, כולנו יודעים שעל פי רוב, טלפון לאקס הוא רעיון רע. בזמן שאתם מלקים את עצמכם על הטעות הזו, הם לפחות מפיקים ממנה איזו שמינית קריירה טלוויזיונית. הצעה לעונת ה-VIP הישראלית: אורטל ובן אל, בר ודיקפריו, אורנה ומשה דץ. אם אפשר, לארגן גם מפגש זוגות.

האהבה היא עיוורת Love Is Blind
אפשר לקרוא לזה "דה ווייס" - גרסת הדייטים, או "חתונמי" - גרסת הטיפה-יותר-סביר: שלושים רווקים ורווקות עורכים ביניהם כמה דייטים מבעד למחיצה, מבלי לפגוש זה את זה פנים אל פנים. כעבור מספר מפגשים עם אנשים שונים הם בוחרים, מתארסים, נפגשים, נוסעים לירח דבש, חוזרים ומתחתנים. בעוד ש"חתונמי" קופצת ישר לחתונה, "האהבה היא עיוורת" (נטפליקס), רק נותנת ספידים לתהליך ההיכרות המקובל. זה עדיין מוזר, מביך ולא נעים, ואולי אפילו יותר מאשר ב"חתונמי". כי אם הכרת את האדם, אבל ירד לך ממנו במפגש פנים אל פנים - אי אפשר לטשטש את סיבת האכזבה. בו בזמן, כצופים, אפשר לתת בפורמט הזה קצת יותר אמון. ואנחנו צריכים משהו להאמין בו עכשיו.

Naked Attraction
לא יאמן, אבל התכנית הזו אשכרה קיימת, ומשדכת זוגות בעירום. טוב, אולי זה כן יאמן, אבל כשמדובר בערוץ 4 הבריטי. מדי פרק מובאים רווק או רווקה לבושים, לפניהם שישה מסכים שמסתירים פרטנרים פוטנציאליים ערומים לגמרי. בכל סבב עולים המסכים עד ברכי המועמדים, עד המפשעה וכן הלאה. לאחר שהסחורה נבחנת, מנפ/ה הרווק/ה בכל פעם אחד מהגופים, עד למציאת האחד. האם המשתתפים חוזרים הביתה עם פוסט טראומה נצחית? אולי. יש לציין שבתכנית הבריטית, מובאים ג'נטלמנים עדינים ביותר, שמצליחים להסביר מדוע דחו מועמד/ת באופן פוליטיקלי קורקטי להדהים. במובן הזה, הישירות הברוטאלית הישראלית עלולה להפוך את הפורמט למחזה אימים. בתסריט חיובי יותר, הפורמט ילמד אותנו להתמודד עם עירום כמו בוגרים ויסיר את מסך הבושה סביב העיסוק במיניות. אבל מעל הכל, זה יהיה מוזר מאוד. במיוחד במדינה קטנה כמו ישראל, שבה לכל אחת מאיתנו סיכוי סביר לפגוש על המסך אקס, בוס לשעבר או קרוב משפחה.

Game Of Clones
עוד ריאליטי היכרויות דיסטופי מבית הממלכה המאוחדת, ובו ניתן לכל רווק ורווקה לעצב את משוש לבם בטכנולוגיית הדמייה ממוחשבת. לאחר שעוצב שידוך החלומות בשלמותו, מספקת התכנית לרווק/ה 8 (!!!) מועמדים שעונים על הקלסטרון במדויק. כאילו לא הקרפנו מספיק, מקפידה ההפקה לאפר ולהלביש את כל המועמדים או המועמדות בצורה זהה. מתוכם עתיד להיבחר האחד, מה שמעלה את השאלה איך, לעזאזל, מצליחה הרווקה לזכור את מי היא מעדיפה על פני האחרים, אם בכלל. למה צריך את זה בארץ? כי בהצלחה למלהקת שתחפש שמונה כפילים ישראלים. יודעים מה? בואו נראה הפקה ישראלית שמוצאת שמונה אנשים כשירים לדייט.

Sex Box
מי אם לא בריטניה וערוץ 4 בפרט אחראים גם לפשע האינטלקטואלי הבא, במסגרתו נכנס בכל פרק זוג לתוך קופסה המוצבת במרכז האולפן, ומזדיין. אתם לא רואים אותם במהלך האקט, אבל בהחלט לפניו ואחריו, משתפים את המומחים בחוויה שעברו זה אתה. כמו ב"חתונמי", גם כאן נועדו המומחים להעניק לניסוי המופרך צידוק מחקרי. הם אכן מעמיקים את השיח, ובו בזמן מרימים את רמת המבוכה לשמיים, כשהם משוחחים בניגון בריטי על עינוג רקטלי ושפיכה. בעברית זה ישמע כל כך מגעיל וטוב.

את הפייסבוק ואת האינסטגרם שלנו כבר ראית?

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully