חתונה ממבט ראשון. קשת 12, צילום מסך
צילום מסך/קשת 12

בדקנו. לא תאמינו מה כוכבי חתונה ממבט ראשון עושים היום

17.9.2020 / 9:27

שלושה חודשים עברו מאז שהסתיימה התוכנית האהובה חתונמי, אז בדקנו מה קורה איתם היום - מי נעלם, מי מינף, מי שדרג ומי נשאר בדיוק אותו דבר? זה מה שעושים היום כוכבי חתונה ממבט ראשון

חתונמי 10/מערכת

בוידאו: פרק של "חתונמי" עם צוקית אשכולי וקארין ארד

שלושה חודשים עברו מאז סיום העונה השניה של "חתונמי", שלושה חודשים שנדמו כנצח. וזה באמת נצח, אם מדברים במושגי זמן של פליטי ריאליטי. בזמן הזה כוכבים קמים, נופלים, מתחלפים, משתדכים לכוכבי ריאליטי אחרים ואפילו מספיקים להיפרד. הלהיטות להישאר בכותרות עושה את שלה, והכוכבים-לרגע קופצים על קמפיינים כעל בלוני חמצן, למען יאריכון חייהם בבראנז'ה. אז מי הצליחו בזה יותר, מי פחות ומי אפילו לא מנסה?

את הפייסבוק ואת האינסטגרם שלנו כבר ראית?

דובי עמירה עדיין שולחת בפייסבוק חום ואהבה ללא נמען, ומגדירה את עצמה כ"באר ענקית של אהבה ונתינה". טייטל לא רע, בימים בהן רובנו מגדירות את עצמנו "מובטלת". דובי, המשיכי לנכוח ברגעים שרואים אותך וגם באלה שלא, כי זו לא התקופה המושלמת לראות ולהיראות. אבל סבלנות - בטוחות שהגבר המיוחל יגיע, עם כל מה שאת מחפשת: "חיוך רחב, חום, חיוניות, שובבות, שמחה" ואפוד מגן. מוזמנות לעזור לה ולהיענות לאתגר, כי הפוסט המדובר פורסם בתחילת החודש שעבר, ובינתיים נראה שעמירה עדיין פנויה להצעות.

אלה שממנפים

הדר ודניס ממשיכים לנסוק בקריירת הטיקטוק הזוגית שלהם, מפזזים משל חלקו את ספסל הלימודים עם אלה לי להב. אצל ברייר תמצאו כ-32 אלף עוקבים, בעוד שאחרי דניס עוקבים 3,000 בלבד. בכל זאת, יש רקדנית ויש את מי שנשרך אחריה בניסיון להביך את עצמו כמה שפחות. וזה מסביר אולי למה בזמן שברייר מפרסמת את הדיוטי פרי, רוסקוב קיבל קמפיין לדג. יש מצב שזה הזמן להתמקד חזרה בקריירת ההייטק.

בתחילת יולי נודע לנו שהגר משה בהריון, כשרק לאחרונה חגגה שנה עם ניר הבאתי-לך-משהו פור, והתבשרנו על חיפושיהם אחר דירה. לאחרונה ראינו אותם מחלטרים קלות ב"מי רוצה להיות מיליונר", ולמה לא. אחרי הכל כסף כזה לא בא ברגל, ועוד מעט הרי ניר יצטרך להכין סנדוויצ'ים שלא ביקשו ממנו בשביל שניים. דמותה ב"חתונמי" לא עברה לכולם בקלות בגרון, בלשון המעטה, אבל לא נראה שזה מפריע לה היום לקבל קמפיינים לשלל מוצרים, אותם היא מפרסמת באינסטגרם עם פוסטים אותנטיים ומעודנים בערך כמו ניר בדייט.

במקביל לפרידתה הטריה מיוגב אלקיים, הקימה מור לרמן מותג אופנה בשם "אמורה", שם קלאסי לחנויות של פקאצות יוקרה על דיזנגוף, מהן נראה שלרמן שאהבה השראה. ריהאנה אולי זקוקה לדוגמניות נוספות כדי לרכוש אהדה, אבל לא כך אצל אישה אהודה וקונצנזואלית כמו מור לרמן, שמדגמנת בעצמה, לבד, את כל הבגדים באתר. לאחרונה השיקה גם תכנית רדיו חדשה בהנחייתה ברדיו ירושלים (101FM), ושמה, "יוצאת אל האור". נשמה, אפשר לעמעם קצת?

אלה שבפוסט טראומה

אמיר זהבי, או "הנבל", כפי שזכרתם אותו, העז סוף סוף להוציא את פניו מהבונקר, ונפגש לעת חשיכה עם שאר חברי הקאסט. הפעם דנית היא זו שנשארה בבית, וטוב שכך. אם היא הייתה מגיעה לשם, כולה נסיכות וחמלה, מודה שכבר הייתי כועסת. ואם בדנית עסקינן, הכלה הכי נטושה ב"חתונמי" פתחה בקריירת שדכנות, כי מי אמר שדרושה למקצוע אינטואיציה בריאה. אם מתחשק לכם לתלות בה את תקוותיכם הרומנטיות, פנו לפינת שידוכים שמופיעה באינסטגרם שלה תחת ההיילייט "Singels". אם יעל ודני נחשבים מומחים לנושא, בעצם, גם דנית יכולה. או קומקום, או שמרדף, מה שתרצו.

ברור שקמפיינים הם חלק מעסקת החבילה של השתתפות בריאליטי, ואולי הם אפילו החלק הטוב שלה. אבל יש משהו צובט בלב במראה של נועם קציר, הלב הפועם של התכנית, מוכר את נשמתו הרוטטת למשרדי הפרסום, כשהוא מגייס את שברון הלב שלו עבור פרסומת מאולצת לג'ל גילוח. יש שיאמרו "ממנף". אם כבר רוסק הבן אדם לחתיכות ועורבב בטחינה, למה שלא ירוויח מזה משהו? לא יודעת, אולי זה המבט העצוב בעיניים שזועק אליי, "לא ככה דמיינתי את החיים שלי בגיל 36". אני מדמיינת את זה ככה: הסוכן של נעם קציר מתקשר אליו. "נעמיקו". "ביקשתי ממך לא לקרוא לי ככה". "מזל טוב. רוצים אותך לפרסם לג'ל גילוח, כי רואים בך מודל של גבר כריזמטי, סקסי וחתיך". "וואו תודה, כבר חשבתי ששוב פנו אליי בגלל ה -" "וגם כי רוני זרקה אותך". "עברה שנה! כוסאומו! כבר לא אכפת לי מזה!!!". "הציעו לך גם פרסומת לגמדים". "טוב, מתי זה הג'ל גילוח?".

אבודים

הבו מהר את צופית גרנט, כי בלי ששמנו לב, אריק חביב ורוני לוי נעלמו לגמרי מתחת לרדאר. בזמן שהיינו עסוקים באיגוף משכנו של אמיר עם לפידים, נראה שהשניים ניצלו את המומנטום ומצאו נתיב בריחה משלהם. מילא אריק, שממנו היינו מצפים לחזור להצטנף באיזו דירה בברצלונה, אבל רוני? מדובר פה בכוכבת פוסט-ריאליטי קלאסית. אחרי שראינו אותה בקמפיין מתבקש ל"גוטקס", שבו עשתה קאמבק לבגד הים הכחול, צללה לוי חזרה לתהום הנשייה, רק כדי לעלות ממנה לדקה ולבשר לנו (ולנעם) שיש לה זוגיות חדשה שהוא "אדם שאוהב את הפרטיות שלו". רווווווני, אלללללל תלכי. וגם - זה לא כל כך נעים לראות אינסטה סגור.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully