קומדי סטאר נטע אלחמיסטר. רשת 13, צילום מסך
צילום מסך/רשת 13

את צוחקת עלינו, נכון? ההתנצלות של נטע אלחמיסטר

גילי קפלן

27.9.2020 / 14:28

שנה לא קלה עברה על העולם, אבל כרגיל, כיהודים אנחנו סבלנו יותר, ואלי בגלל זה יש לנו גם יום מיוחד בשנה שמוקדש לאמירת סליחה. אלה הנשים שחייבות לנו התנצלות בכיפור הזה - עם אלוהים שיתחשבנו בפרטי

אתן מרגישות את זה? את האוויר של אלול, תחושה של דף חדש מתחיל, חגי תשרי כבר תכל'ס התחילו, אבל יום כיפור עוד מעבר לפינה וזה הזמן לעשות סגירות אחרונות לפני הנעילה - תפילת נעילה הכוונה. אז נכון שהייתה שנה לא קלה לכולנו, ונכון שכל הבידודים והסגרים והמסכות עלו לכולנו על העצבים וגרמו לנו להיות, איך לומר, לא במיטבנו, אבל יש כמה שממש הגזימו, ויכולות (וצריכות) לנצל את ההזדמנות הזאת ולבקש מכולנו סליחה קולקטיבית. אנחנו כבר נחליט אם לתת אותה או לא.

את הפייסבוק ואת האינסטגרם שלנו כבר ראית?

על המסיבות

מסיבת הבריכה של עדן פינס
עדן פינס, כמה יופי יש בה, כמעט שאפשר להביט לה בעייני השקד ולסלוח לה על הכל, וזה מגיע מבחורה סטרייטית, כן? אבל לא על מסיבת הבריכה שערכה בשיא המגיפה. את יום הולדתה ה-23 פינס חגגה במסיבת בריכה שהייתה אמורה להכיל 150 מוזמנים, אבל בשל ההגבלות נאלצה לצמצם ל-50. מה העניין? שגם 50 מוזמנים זה מספיק כדי לגרום לנזק. במסיבה היה חולה מאומת, שהכניס כמות נכבדת של סלבס לבידוד, ביניהם עדן בן זקן, און רפאלי, בן אל תבורי, מיכל הקטנה ועוד.

מסיבת היומולדת של טיטי איינאו
אין כאן אפליות, ולכן גם טיטי, שערכה מסיבת יומולדת בנוכחות שני חולה קורונה מאומתים צריכה להתנצל. כן, כן, מסתבר שקורונה לא מסתובבת רק בבתי כנסת ומסגדים, היא חולשת גם על המסיבות עם הכי הרבה באז. אז טיטי עצמה נדבקה והחלימה, ואנחנו מאחלים לה רק טוב, אבל היא עדיין חייבת התנצלות לכמה סלבס שנכחו במסיבה ונאלצו להסתגר ל-14 יום, וביניהם שי מיקה, קסניה טרנטול, טום אביב, אירה דולפין, נועם פרוסט, ועוד.

עוד בוואלה!

הטלפון שלו בסדר והוא לא מת, הוא פשוט לא בעניין שלך

לכתבה המלאה

על היציאות

גל גדות והשיר לקורונה
בשיא הסגר והמרמור, גל גדות החליטה לקבץ את כל סלבריטאי העולם ולהרכיב את השיר "imagine" יחד. אי אפשר לכעוס עליה יותר מדי, כי ברור שהכוונות שלה היו טובות, אבל איך אומרים - הדרך לגיהנום רצופה בכוונות טובות. לא הבנתי? יש מצב ששמעת את השיר "שבט אחים ואחיות" ואמרת לעצמך - יש לי רעיון! כי זה בערך מה שיצא. מכל הניסיון הזה של לרתום את החברים מהוליווד למאבק, יצא מן בליל מביך של שירה לא מסונכרנת והרבה קרינג'. אני לא הצלחתי לצפות עד הסוף, ומרגישה שמגיעה לי התנצלות על החלקים שכן ראיתי.

היציאה הגזענית של מעיין אדם
רוצות קצת אהבת חינם? בדיוק אזל, אבל נשארה לי קצת גזענות אם אתן בקטע. המגישה מעיין אדם הגיבה ב"חדשות הבוקר" על הסרטון בו רואים אישה מסרבת לנסוע במונית רק בגלל שהנהג ערבי. "אני חושבת שאנחנו סובלים מאותה הצביעות ולא אומרים את האמת. הפחד שלנו לגיטימי והיא לא היחידה, היא הרוב. אז היא נתפסה בעדשת המצלמה. כאב לי בשבילו, הבנתי למה הוא נפגע אבל הפחד הוא מובן ולגיטימי" אלה היו מילותיה. אז בתור התחלה, אולי כדאי שלא תייצגי את ה"רוב" הזה שאת חושבת שאת חלק ממנו, ודבר שני, את לא צריכה להתאמץ וליצור אווירה של פילוג, שנאה וגזענות, יש לנו ממשלה בשביל זה. יאללה, מחכים להתנצלות. מקווה שלא הפחדתי עם המילה "יאללה".

על החוצפה

נטע אלחמיסטר וריאליטי הסטאנדאפ
וואי זה מרגיש כל כך מזמן, עוד לפני שהייתה קורונה ונראה שהצרות היחידות שלנו הם קשים לא מתכלים ואיך נעמה יששכר תחזור לארץ. באותה תקופה גם יצאה תוכנית שנקראת "קומדי סטאר" (משחק מילים "מצחיק" על הקומדי סטור מפעם, גם היא בהנחייתו של צביקה הדר) שהייתה אמורה להיות מעין תחרות כישרונות לסטנדאפיסטים שכבר בתחום. אז מי בעצם יותר מתאימה לכס השיפוט מגברת אלחמיסטר? כל אחת. ליטרלי כל אחת. עדי אשכנזי, חנה לאסלאו, מאיה דגן (שהיה לה דבר או שניים להגיד על הבחירה המפוקפקת), רותם אבוהב, עינב גלילי, והרשימה עוד ארוכה. האם זו אשמתה של אלחמיסטר, או שהיא פשוט קפצה על הזדמנות, שבדיעבד לא הייתה מדהימה גם ככה? אני לא יודעת. אבל מישהו פה צריך להתנצל.

מיכל הקטנה ומיקי מוכתר והשיער
מה יותר גרוע מלעשות יח"צ בתשלום? לעשות את זה עבור עמותה. ומה יותר גרוע מזה? לעשות הצגות כאילו תרמת שיער לעמותה שמסייעת לילדים חולי סרטן, לקחת על זה כסף ואז לגלות שהכל היה בלוף. נשמע מוכר? זה מה שעשו כוכבות הילדים מיכל הקטנה ומיקי מוכתר בינואר האחרון. אם אתן לא זוכרות, הרשו לי - השתיים הצטלמו לפעילות של העמותה "זכרון מנחם" ובידן הצמות שנגזרו לכאורה מראשן. רק שהשתיים נצפו מאוחר יותר באותו היום עם התספורת המקורית. נכון שלבסוף הם תרמו את השיער אבל דבר ראשון - כמה זו באמת תרומה אם קיבלתן כסף על הצעד הזה ודבר שני - נתפסתן עם המכנסיים למטה. ולא, משם אנחנו לא רוצות תרומת שיער, תודה.

על האירועים

עדן בן זקן והופעת הקורונה
תקראו לנו ג'רמופוביות, אבל אנחנו באמת חושבות שמגיע לציבור התנצלות על כל ההפרות הבוטות של הקורונה, לא בקטע של משטרת ההגבלות, פשוט לא רוצות להידבק. מישהי שממש התעקשה שלא לאפשר קצת מרחק ביטחון היא עדן בן זקן, שהופיעה בחתונה. ההופעה שלה הופסקה כמה וכמה פעמים בשל צפיפות ואנשים שרוקדים ללא מסכות, אבל חודשה בכל פעם. אפילו המשטרה שהגיע למקום לא הצליחה לעצור את החגיגות, ולאחר שהשוטרים הלכו משם - ההופעה נמשכה כרגיל, נטו של 45 דקות של צפיפות וריקודים נטולי מסכה. אז נכון שהנגנים על הבמה עטו מסכות, ועדן אפילו ביקשה מהקהל לשמור על ההנחיות, אבל בעל האולם קיבל קנס בסך 5,000 ש"ח, ומי יתנצל על זה?

לאה שנירר והחתונה השלישית
מסתבר שיש כאלה שלא נרתעים מהקורונה ודוחים אירועים, אלא ממציאים סיבות חדשות לאירוע, דווקא בתקופה שעדיף לא להתקהל, במיוחד בגילאים מסוימים. לאה שנירר, למשל, החליטה לערוך טקס חתונה לכבוד חידוש הנדרים עם בעלה צחי. ללא ספק אירוע דחוף. ההתכנסות אמנם הייתה קטנה יחסית, אבל חתונה לכל דבר, על כל המשתמע מכך - שמלה, חופה רב ואורחים מהביצה כמו מאיה דגן, גיל ריבה, ניקי גולדשטיין, מרינה קבישר, אמירה בוזגלו וג'קי אזולאי. לא רק שהיא טרחה וערכה את האירוע המיותר כאילו אין וירוס שמאיים על האנושות, היא גם עשתה את זה שנייה אחרי שבנה התחתן. ליתר דיוק - יום אחרי. באמת לא יכולת להתאפק עם זה שניה ולתת לזוג המאושר לחגוג את אהבתם, או לפחות לנוח רגע? אגב, שמה של הכלה של בנה הוא גם לאה, אז אולי במקום לדרוש התנצלות צריך לברך אותה גם על כך שעלתה לחופה באירוע הנכון. ואם כן, אנחנו מתנצלות. סליחה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully