מיילי סיירוס מתנשקת עם בחורה. אינסטגרם, צילום מסך
צילום מסך/אינסטגרם

שעשועים וצעצועים: הסודות הסקסיים של הכוכבות הגדולות

29.9.2020 / 13:12

הנסיכה דיאנה הייתה סוחבת איתה ויברטור לנסיעות בחו"ל בתור "קמע", אווה לונגוריה בקטע של ברזילאים וריהאנה אוהבת דווקא להיות נשלטת. אלה הסודות הסקסיים של הכוכבות הגדולות בעולם

splash

לאחרונה נודע לנו, בזכות השחקנית אמה קורין שמגלמת את הנסיכה דיאנה בעונה הרביעית של "הכתר", סוד לא קטן על הנסיכה. מסתבר שלדיאנה היה קמע מזל לא שגרתי בכלל, שגם קורין החליטה לאמץ - ויברטור קטן איתו הן מסתובבות לכל מקום. דיאנה רכשה את ויברטור המזל בפריז במהלך בילוי פרוע, ומה שהתחיל כבדיחה הפך לקמע הסודי שלה שלקחה לכל הנסיעות בחו"ל. באחת הנסיעות של דיאנה לנפאל היא שכחה את הויברטור בבית והטיסו אותו עד אליה במיכל אטום. אחד המאבטחים של הנסיכה, קפטן אד מוסטו, החליט לפתוח את החבילה לעיני כולם, מטעמים ביטחוניים ככל הנראה. הייתה שתיקה בחדר, אבל דיאנה מיד אמרה "זה בטח בשבילי" וצחקה ממש. האמת? אהבנו את הגישה.

את הפייסבוק ואת האינסטגרם שלנו כבר ראית?

בעולם מתוקן זה כנראה לא היה סוד, וגם היא כנראה לא הייתה צריכה לקרוא לו "קמע". היינו מקבלים את העובדות כמו שהן - גם נסיכות יכולות להיות חרמניות. שוקינג. אבל כיוון שזה כן הוצג כקמע סודי, דיאנה התעקשה להסתובב איתו לכל מקום, והאמינה שהכל ישתבש בלעדיו. אם כך, כנראה שבזמן התאונה הקטלנית בדיוק שכחה אותו בתיק השני.

לא רק לנסיכה דיאנה יש סודות כאלה. יש לא מעט סלבס שמסתובבים בעולם עם סוד כמוס וסקסי, שזה די מגניב, והם אפילו לא פחדו לשתף אותו

אריאנה גרנדה - BDE
בשנת 2018, כשאריאנה קוקו גבוה גרנדה עוד הייתה מאורסת לפיט דיווידסון, היא כתבה בטוויטר ציוץ שנמחק - שלפיט יש 10 אינץ' (25 ס"מ בשבילכן) של BDE - Big Dick Energy, או בתרגום חופשי - וייבים של זין גדול. אז נכון, זה לא בהכרח אומר שיש לו זין גדול, וגם אף אחד לא הלך ובדק את זה, וטוב שכך. זה אומר שהוא מתנהג כאילו יש לו זין גדול, ואם יצא לכן להכיר בחור עם זין גדול אתן יכולות להבין את הכוונה. כך או כך, אריאנה גרנדה קבעה מונח חדש, ואנחנו לגמרי בעד להשתמש בו גם לתיאור אישה, כי נשבר לנו כבר הכוס.

דרו ברימור - אופרה בשירותים
מסתבר שהשחקנית המפורסמת עם החיוך המתוק, יכולה להיות גם קינקית כשהיא רוצה. לפחות כך סיפר האקס שלה, המתופף של להקת "דה סטרוק", פבריציו מורטי, שתיאר ליל בילויים של השניים שהתחיל באופרה אבל נגמר בשירותים, בקטע טוב. הוא אפילו סיפר שרצו ללכת לשירותי הגברים, אבל פחדו שמישהו ישמע אותם, אז בחרו בשירותי הנשים - החלטה נבונה. כשהם שמעו אישה מבוגרת מתחילה לעשות פיפי הם התחילו להיקרע מצחוק, ואז השומרים של המקום כבר באו לפנות אותם. לא דווח אם זה היה לפני או אחרי הקליימקס.

קמרון דיאז - אדם קדמון
בראיון שהעניקה למגזין פלייבוי ב-2010 , קמרון דיאז השתמשה בתיאור מאוד ציורי כדי לספר על ההעדפות שלה במיטה. "היצר המיני שלי חייתי כמו של האדם הקדמון, קצת בסגנון 'תן לי נבוט בראש, תסחוב אותי על הכתף שלך, אני אישה ואתה גבר!'" היא תיארה. עוד סיפרה דיאז, שהיא חייבת כל הזמן מגע פיזי בזמן המין. "אני חייבת לגעת בפרטנר שלי כל הזמן, זו לא שאלה בכלל!". טוב נשמה, תרפי ממנו רגע, הוא מוריד גרביים.

אווה לונגוריה - בוחרת בפינצטה
כשנשאלה אווה לונגוריה בראיון למגזין "קוסמופוליטן" ב-2005, מה העצה הכי טובה שהיא יכולה לתת לחברה בנוגע לסקס היא אמרה "תעשי שעווה ברזילאית. זה הופך את הסקס ליותר טוב, מבחינת האורגזמה. זה כמו ההבדל בין זה (היא מרחיקה מעט את הידיים שלה) לזה (היא מחככת את הידיים אחת בשנייה)". יכול להיות שזה היה חדשני ב-2005, אבל נחמד לדעת מה יש לה שם למטה, אפילו סתם בתור פרט טריוויה. עוד היא הוסיפה "אני נשבעת, כל אישה צריכה לנסות שעווה ברזילאית פעם אחת, ואחרי הסקס שהיא תעשה היא לא תוכל להפסיק!". אווה, יש לך מניות על העיצוב הזה? סתם שנדע.

מיילי סיירוס - הכל הולך
טוב, לא קשה לנחש שהבחורה הזאת עשתה דבר או שניים, או מאתיים, בתחום המיני. בראיון למגזין "פייפר" ב-2015, היא סיפרה שהיא בעניין של הכל. מה הכוונה הכל? ה-כ-ל. "אני פתוחה להכל, פשוטו כמשמעו, כל עוד זה בהסכמה, זה לא כולל בעלי חיים וכולם בגיל (החוקי)", היא מודה. "כל עוד זה חוקי, אני בעניין".

ריהאנה - ילדה טובה כשצריך
בתפיסה הכללית, ריהאנה היא אחת הנשים היותר חזקות, מלאות ביטחון ועוצמתיות שיש. היא זמרת גדולה, אשת עסקים ממולחת (עובדה שכבר שנים לא הוציאה שיר ועדיין קונים את הנעליים והלאנז'רי שלה בכמויות) והיא לא שמה קצוץ על מודל היופי המערבי. בגלל זה היה מפתיע לשמוע דווקא שבמיטה היא אוהבת לתת את השליטה לצד השני ולהתמסר. "זה נחמד להיות בשליטה, אבל אני אוהבת להיות נשלטת. יוצא לך להיות הליידי הקטנה, ושמישהו יהיה המאצ'ו, ויהיה אחראי על השיט שלך", היא מספרת בראיון למגזין "הרולינג סטון". עוד היא מוסיפה "אני עובדת הרבה, ויש לי המון החלטות מנהליות לקבל, אז כשזה מגיע לפן האינטימי, אני אוהבת להרגיש כמו ילדה של מישהו". לא. קריפי. בכלל.

את הפייסבוק ואת האינסטגרם שלנו כבר ראית?

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully