ניקול ודניאל. אינסטגרם, ניר פקין, עיבוד תמונה
עיבוד תמונה/אינסטגרם, ניר פקין

למה החברה של בראד פיט מזכירה לנו את דניאל גרינברג

עדי דנטס

4.10.2020 / 11:41

ניקול פוטורולסקי, בת הזוג הנוכחית של בראד פיט היא דוגמנית מהממת שצעירה ממנו בהמון, אבל לא רק הפרט הזה בה מזכיר לעדי דנטס את דניאל גרינברג. הפרסום, אהבת הציבור, והאקסיות - הדמיון וההבדלים

הרשימה אייל גולן/וואלה

בוידאו: החתונה של גולן וגרינברג, מתוך "הרשימה"

כולנו יודעים שהביצה הישראלית היא גרסת העלי-אקספרס של הוליווד. הסלבס אצלנו אולי יודעים להצטלם בפוזה הנכונה בהשקות וכמה מהם אפילו מדברים אנגלית שנשמעת בסדר, אבל הקשר בינם לבין השלט ההוליוודי רופף במקרה הטוב.

ועדיין, בסופו של דבר, הסיפורים הם תמיד אותם סיפורים. להם יש את ג'וני דפ ואמבר הרד שנפרדים בבית המשפט ומעל דפי העיתונים, ולנו יש את בן אל תבורי ואורטל עמר שמזמינים אחד לשנייה משטרה ומלכלכים בראיונות. מריה קארי ונעמי קמפבל מטנפות על האקסים המיליארדרים ואצלנו ניקול ראידמן מתראיינת על הזוגיות שנגמרה. הסיפורים, בעיקרון, אותם סיפורים, רק עם הרגשה של סייל.

את הפייסבוק ואת האינסטגרם שלנו כבר ראית?

קופי פייסט נוסף מגיע אלינו בתור הגרסה ההוליוודית של דניאל גרינברג, שרק במקרה קוראים לה ניקול פוטורולסקי, ולבן הזוג הטרי שלה - בראד פיט. עם כל ההבדלים הברורים, שתי הנשים קצת מזכירות לי אחת את השנייה, ולו רק בגלל שבשני המקרים מדובר בנשים שהציבור לא מפרגן להן, ומעדיף עליהן את האקסיות. אבל לא רק:

הפרשי הגילאים
דניאל אוהבת לספר שהיא מעולם לא מצאה שפה משותפת עם גברים בני גילה ושהפרש הגילאים בינה לבין אייל, שעומד על 24 שנים, הוא טבעי לחלוטין עבורה. ההפרש בין ניקול לבראד עומד על 29 שנים (האם גם בראד וניקול יתראיינו בשלב מסוים וידברו על הפרש הגילאים? היא תספר שהיא נשמה עתיקה ותמיד הרגישה לא במקום עם בני גילה, והוא יגלה לנו שהוא בכלל הילד במערכת היחסים), אה, והיא גם נשואה, לגבר שמבוגר ממנה ב-41 (!) שנים. בחו"ל אמנם לא מרימים גבה על הפרשי גילאים כמו בישראל (או שאצלם פשוט יש יותר בוטוקס) אבל בשני המקרים מדובר בהרבה יותר מעשור, מה שקצת מעלה את השאלה האם שתי הנשים האלו באמת בחרו בגברים שלהן (אצל ניקול מדובר בשני גברים, כאמור) כי הן התאהבו עד עמקי נשמתן והתעלמו מהגיל, או שהמעמד, הפרסום והכסף הובילו את הבחירה? אני מהמרת על אופציה ב.

תאוות הפרסום
זה לא סוד ששתי הנשים רוצות להיות מפורסמות. דניאל אולי מנסה לטשטש את העבר שלה כדיירת באח הגדול, וניקול מדגישה שהיא דגמנית עסוקה, אבל זה ברור מההתנהלות של שתיהן שהן רוצות אהבה והערכה מהציבור- והרבה ממנה. השאלה בשני המקרים היא ככל הנראה האם גבר מגה-מפורסם, עשיר ועוצמתי הוא הדרך הנכונה להגיע לשם, ועד כמה הן באמת יצליחו לצאת מתחת הצל של הגברים האלו ולגרום לאנשים להכיר אותן ולהתאהב בהן, מעבר לעובדה שהן יפות. בינתיים שתיהן עדיין נטולות זהות ציבורית משל עצמן, והן עדיין מתויגות כ"האישה של...". זה לא מקום קל להיות בו, אפילו אם זה קורה באחוזה בבוורלי הילס.

ההשוואות לאקסיות
כולנו מכירים את סיפור האהבה בין אייל לדניאל - היא והאקסית-מלכת-היופי אילנית לוי מספרות רק דברים טובים אחת על השניה, בזמן שהאקסית-הדוגמנית רוסלנה העידה בראיונות על מציאות בה דניאל רדפה אחרי האקס שלה. לא שאפשר להשוות בין אילנית לג'ניפר אניסטון ובין רוסלנה רודינה לאנג'לינה ג'ולי, אבל לשתי הנשים יש נעליים גדולות למלא, או במקרה הזה, סטילטו קשות לתפעול. לכאורה, שתיהן מתעלמות לחלוטין מהעובדה שהן נשים בתחילת החיים והקריירה שהתחברו לגברים שמתקרבים לגיל השלישי, כאלה שלא מגיעים רק עם ניסיון אלא גם עם מטען כבד ודרישה להתאים לחיים שהתקבעו על פני עשורים של עבודה קשה. לכן קשה להשוות בינן לבין האקסיות - כי בזמן שדניאל וניקול צריכות להשלים עם ילדים, נשים לשעבר, סידורי מגורים והמון ביקורת, הנשים שהיו לפניהן קיבלו את הגברים האלו כדף חלק ויכלו להיות עצמן, בלי להתחשב ברצונות של אף אחד או להתאים לסטנדרטים מסוימים. השאלה היא כמובן האם המחיר לא כבד מדי, והאם הרווח מזוגיות עם שחקן/ זמר עשיר ומפורסם, באמת שווה את זה.

חוסר הפופולריות
דניאל אמנם אוהבת להעלות תמונות של עצמה, של הבטן ההריונית ושל הילדים של אייל, אבל בניגוד להרבה סלבס אחרים היא לא באמת מכניסה את המעריצים אל תוך החיים הפרטיים שלה. התמונות שלה תמיד מהונדסות ומעוצבות, הכיתובים מתחת לתמונות גנריים במקרה הטוב ובאופן כללי כל מה שאנחנו נחשפים אליו זה סלפי מחוייך אחרי סלפי מחוייך, כשבין לבין יש תוכן שיווקי. גם אצל ניקול המצב דומה. היא בת ה-27, אמא לילד בן 7, נשואה בנישואים פתוחים למסעדן מבוגר ובאופן כללי חיה חיים שנשמעים מאוד מסעירים, אבל שום דבר מזה לא נראה באינסטגרם שלה, שכולל אסופות תמונות שלה בבית, בפארקים ובבריכות עם תיוגים של הבגדים שהיא לובשת, בסטוריז שלה עם כוסות סמוזי, צועדת ברחוב בדממה. אצל שתיהן נראה שהחזות המושלמת לא עובדת, כי אנשים פשוט לא קונה את הזיוף. דניאל יכולה לכתוב בלי הפסקה על כמה חשוב להעצים נשים ושכל אישה צריכה לעמוד בזכות עצמה ממש כמו שניקול מעלה פוסטים בנוסח "אנשים שמחים לא שונאים" אבל נראה שהציבור מבין שהאמת שעומדת מאחורי החשבונות המושלמים היא הרבה יותר מסובכת, מסורבלת ומלאת אינטרסים. העובדה שהן בוחרות להסתיר את החלקים האמיתיים והפחות זוהרים של החיים שלהן הופכת אותן ללא אמינות, וכנראה בגלל זה שתיהן לא ממש אהובות, למרות שלא באמת עשו שום דבר רע. אין מה לעשות - הן יכולות לשים כמה פילטרים שבא להן, זה עדיין לא יטשטש חוסר האמינות.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully