גיא ביטון, דנה זרמון. אינסטגרם, צילום מסך
צילום מסך/אינסטגרם

הקרב על יוון: דנה זרמון העלתה תמונה מיוון וננזפה בשידור חי

1.10.2020 / 12:21

דנה זרמון העלתה התמונה מחופשה ביוון והועלתה אותה לשידור כדי להינזף על ידי דנה גרוצקי כי היא "מוציאה את העיניים" לאנשים רעבים, דנה זרמון התרגזה ואיימה לנתק את השיחה. ג'ני דנסון בחרה צד

דנה זרמון ביוון, ספטמבר 2020/אינסטגרם

בוידאו: דנה זרמון בחופשה ביוון

זה היה ברור שבשלב מסוים יגיע עוד ריב סלבס ראוי. בניגוד למה שהרבה אנשים חושבים, 100,000 עוקבים לא מקנים לאף אחד שלוות נפש או ביטחון כלכלי, כך שגם אושיות האינסטגרם והאנשים היפים שהתרגלנו לראות מאחורי המסך סובלים מאותם עצבים רופפים כמונו, ורבים עם כל מי שנקרה בדרכם.
למי שפספס את ריב דנה-נגד-דנה אני אסכם:

את הפייסבוק ואת האינסטגרם שלנו כבר ראית?

דנה זרמון טסה ליוון וכבר שבועיים כל מה שהיא עושה זה להעלות תמונות מושלמות ושזופות בקצב של 400 לדקה. דנה גרוצקי, לעומתה, נמצאת בארץ ורצה בין אולפני טלוויזיה לבין בית שכולל ילדה קטנה ללא מסגרת ותינוקת בת פחות משנה. לחשוב שהמפגש בין השתיים יהיה רגוע זה כמו לצפות מטראמפ לנהל דיון אינטליגנטי עם המתחרה שלו.

אמש דנה זרמון הוזמנה לדבר על החופשה שלה לאייטם בשם "בזמן שאנחנו בסגר: איך נראית חופשה בחו"ל". אני מניחה שזרמון חשבה שישאלו אותה איפה היא מבלה, האם אנשים חובשים מסיכות ואולי גם מי מצלם את כל התמונות הזוגיות והאינטימיות שלה עם בעלה. מה שהיא לא ידעה זה שדקה לפני שעלתה לשידור גרוצקי סיננה ללא הפסקה "זה מכעיס אותי" וניב רסקין ציטט את העורכת שאמרה "בא לי למות מלראות את הפריים של דנה זרמון".

השיא הגיע כשהיא עלתה לשידור וגרוצקי התחילה משפט שהתחיל ב"אני אוהבת אותך, אני מפרגנת לך, אני שמחה בשבילך" שזה תמיד רמז לכך שהולך להיות כואב, ואז הטיחה בה את אי המוסריות של העלאת תמונה שכזו בתקופה הקשה שעוברת על כולם "יש אנשים בבית שרעבים, לא עובדים, עצובים...".

זרמון התבלבלה לרגע ואז יצאה להתקפה: "זה הוויב של האייטם? להוציא אותי מנותקת? כי אם זה הוויב בואו ננתק." היא אגב לא ניתקה, כי בכל זאת - זמן מסך, אבל היא אולי תחשוב פעמיים לפני שתעלה לראיון נוסף.

בזמן שזרמון חוטפת התקפה על העובדה שהיא "מנסה להוציא לאנשים את העיניים" אני תוהה אם יש סיבה לעליהום. נכון, רוב הסלבס החליטו שלא מספיק טוב להם בארץ ורצו לשדה התעופה ברגע שיכלו, אבל אני בטוחה שזה לא הגיע מתוך כוונה לגרום לאחרים להרגיש רע. להיפך, אני חושבת שזה נובע מתוך מצוקה אמיתית, כזו שכולנו חווים יום יום, וניסיון נואש לגרום לעצמם להרגיש קצת יותר טוב.

בניגוד אלינו, שיכולים לוותר על מקלחת, להשמין ולשקוע בדיכאון עד יעבור זעם, הסלבס חייבים לא רק להציג חזות חזקה, אלא להמשיך להעלות תוכן ברמה יומיומית, להעצים את העוקבים שלהם, להצחיק אותם, להראות להם מה ללבוש ואיך לבשל, להיות שם בשבילם ובין לבין לענות לעשרות ומאות הודעות טורדניות שמגיעות לאינבוקס. כי עם כל הכבוד לתמונה ממומנת עם משחת שיניים - אם הם לא יתחזקו קשר רציף עם העוקבים, גם המפרסמים יתחילו לעזוב.

אני בטוחה שגם לזרמון לא היה קל להתמודד עם הסגרים שבאים והולכים, ההנחיות ההזויות ובאופן כללי עם ערוצי ואתרי החדשות שנראה שכל מטרתם היא להכניס אותנו לדיכאון. אז היא עשתה את מה שהיא יכלה לעשות כדי לשמור על שפיות - וטסה לחו"ל. כי היא יכולה, כי היא רוצה, וכי כולנו היינו עושים את זה במקומה. והיא מעלה תמונות כי זו השגרה שלה והעבודה שלה, ואני מניחה שממש כמו רובנו, גם היא נאחזת בחלקיקי הנורמליות שלה ומנסה להחיות אותם.

הרי זה ברור שכל מי שנמצא בחו"ל לא באמת נוסע בראש שקט ונטול דאגות. נכון - כיף להם, והם יכולים להסתובב ברחובות ולשתות אוזו בטברנות ולהשתזף בים, אבל אני מאמינה שהראש עדיין נמצא בארץ, מחשב את הימים שנותרו לסגר, סופר את השעות עד שיהיה סיכוי לחזור לעבוד ומרפרש מדי פעם את אתרי החדשות. כי זה לא משנה כמה רחוק טסים, לבעיות יש נטיה לטוס איתנו.

אני לא אומרת שאנחנו צריכים לעשות להם התרמות, אבל באמת שאין שום סיבה לכעוס שהם ממשיכים להעלות תמונות ולתעד את החיים שלהם - הרי זה מה שאנחנו רוצים מהם, ואולי אנחנו אפילו נהנים לקנא קצת, כי זה נותן לנו מקום להוציא את התסכולים האישיים שלנו. אולי זה מה שקרה לגרוצקי, שיותר מתוסכלת מהמצב שלה מאשר כועסת על זה של דנה, ועד לאותו אייטם לא היה מקום שאליו היא יכלה לתעל את כל התסכול הזה.

אי אפשר באמת למדוד מי סובל יותר: העצמאיים הרווקים שחוזרים להורים, ההורים שצריכים לעבוד כשאין מסגרות, המבוגרים שלא רואים את המשפחה, או הסלבס - שאמנם עובדים בלהראות לנו איזה חיים מושלמים יש להם, אבל לא משנה עד כמה הם מצליחים ועשירים (רמז: רובם לא עשירים), בסוף יושבים בבית בלי עבודה או כל כיוון להכנסה בעתיד הנראה לעין.

תזכרו - לא משנה כמה פילטרים תשימו על המציאות, ענף התרבות קרס יחד עם השפיות של כולנו, ואין שום סיכוי שמישהו מתחום התרבות והבידור שמח מכל הזמן הזה שהתפנה לו בלו"ז. אני לא יודעת אם זה יפתיע מישהו, אבל לכסף יש נטייה להיגמר. אפילו עומר אדם צריך למלא את קיסריה כדי לתחזק את ההוצאות שלו בימים אלה, וגם דנה זרמון צריכה לעבוד כדי לחיות - אמנם לאבא יש כסף, אבל כולה כסף של פרסומאי, לא תגידו אוליגרך, או בעלים של חנות פאזלים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully