תמונת אילוסטרציה - נערת ליווי. GettyImages
GettyImages

"הזמנתי נערת ליווי הביתה, ואמו של חברי הטוב ביותר הגיעה"

30.10.2020 / 13:06

חייל שנוהג להזמין באופן קבוע עובדות מין אליו הביתה החליט לממש פנטזיה ולהזמין אישה מבוגרת מבלי לראות את הפנים שלה. פתאום הופיעה בדלתו מישהי מוכרת מאוד - ולא תאמינו כיצד זה נגמר

הטריילר לסרט "חברה בתשלום": מה קורה כששחקנית פורנו מגלמת נערת ליווי?/The Girlfriend Experience

הסיפור הבא פורסם בשבוע שעבר בדיילי מירור הבריטי והוא נשמע קצת כמו עלילה של סרט פורנו דל תקציב, אבל הם מתעקשים שהוא אכן קרה. לפי הדיווח, מהרגע שהצטרף לצבא לפני שש שנים, "ג'יימס" התקשה לשמור על מערכת יחסים זוגית. בגלל השירות שלו הוא נעדר לתקופות ממושכות מן הבית, דבר שהקשה עליו למצוא בת זוג. כיוון שחש בחסרונו של הצד הפיזי של מערכות יחסים, החל ג'יימס להזמין עובדות מין בתשלום, כי לדבריו: "זה הדבר הטוב ביותר שיכול לצאת מהסיטואציה הלא פשוטה הזאת".

הערבים אותם בילה בקיום יחסי מין בתשלום הפכו חלק מהרוטינה שלו, לפחות לא עד שערב אחד הדברים הפכו למאוד מוזרים כשמי שהגיעה מההזמנה האנונימית, הייתה לא אחרת מאשר אמו של אחד מחבריו הטובים ביותר.

את הפייסבוק ואת האינסטגרם שלנו כבר ראית?

תמונת אילוסטרציה - נערת ליווי. GettyImages
ג'יימס לא ידע מי תהיה זו שתדפוק בדלת/GettyImages

הבלבול חל כי האתר בו ג'יימס משתמש לסיפוק צרכיו מציג לעיתים רק תמונות של גוף האישה, והוא לא היה יכול לראות את פניה בשעה שהזמין אותה: "כשאני משתמש בשירות הזה אני מספק את צרכי המיניים בלי שום צורך ליצור קשרים אישיים", הוא אמר למירור, "זה בעיניי הדבר הכי טוב שאני יכול לעשות בסיטואציה הזאת. אני תמיד מזמין 'נערות ליווי', לא משנה היכן אני מוצב, ובפעם האחרונה שחזרתי הביתה אחרי שנפצעתי ממש רציתי להביא מישהי. תמיד רציתי להיות עם אשה מבוגרת, מילף, אז הזמנתי מישהי שלפי התיאור יש לה את כל הנתונים בהם חשקתי. היא לא הראתה את הפנים שלה בתמונות, אבל מה שראיתי בפרופיל שלה הספיק כדי למשוך את תשומת הלב שלי".

עוד בוואלה!

האמא והאישה המושלמת חושפת: "עובדת בזנות כל חיי ושכבתי עם יותר מ-1,000 גברים"

לכתבה המלאה

הם קבעו זמן ומקום ו-45 דקות לאחר מכן היא הגיעה. ג'יימס נחרד כשפתח את הדלת: "מי עומדת מולי? אמו של החבר הכי טוב שלי" הוא מספר "חשבתי לעצמי, שיט. זה מביך". הוא טוען שלא ידע מה לעשות, והיא זו שהשתלטה על הסיטואציה ובחרה להמשיך כאילו אינה מכירה אותו. "היא המשיכה כאילו אנחנו לא מכירים אחד את השני. נמשכתי אליה באופן די ברור, ומה שההוסיף לריגוש הוא שהשגתי את מה שאני לא יכול להשיג. בלי הרבה דיבורים פשוט הלכנו על זה".

תמונת אילוסטרציה - נערת ליווי. GettyImages
"בסוף החלטנו לשמור על זה בסוד, אסור שאף אחד ידע"/GettyImages

לדבריו הם אכן דיברו על ההיכרות אחרי שסיימו, וסיכמו שפרטי האירוע יישאר ביניהם. "בסוף החלטנו לשמור על זה בסוד, אסור שאף אחד ידע". באופן לא מפתיע, ג'יימס לא סיפר לחברו מה קרה. "אין לי מושג איך להתחיל בכלל שיחה כזאת. ראיתי אותה בכמה מקרים מאז וזה הרבה יותר גרוע". וכדי להפוך את העניינים לעוד יותר מביכים - ג'יימס גילה כי חברו משתמש באותה סוכנות נערות ליווי. "אני מפחד שהוא יזמין אותה בעצמו, ואז החוויה שלי בכלל לא תיראה מוזרה".

ג'יימס מספר שהוא ממשיך להזמין נשים בזנות אבל למד את הלקח שלו: "אני זהיר יותר כשאני מזמין מישהי מהעיר שלי. אני מזמין רק מי שאני יכול לראות את הפנים שלה, לא רוצה לעשות את אותה הטעות שוב".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully