אסף זמיר, ומאיה ורטהיימר במהלך טקס השבעת הכנסת, 30 באפריל 2019. ראובן קסטרו
ראובן קסטרו

הסוד לזוגיות המושלמת של מאיה ורטהיימר ואסף זמיר

6.10.2020 / 9:12

זוגיות זה טריקי, כולם יודעים, אבל יש זוגות שנראים כאילו הם הבינו איך לגרום לזה לעבוד, או לפחות לגרום לזה להיראות מושלם כלפי חוץ. התגובה המקסימה של מאיה ורטהיימר להתפטרותו של בעלה אסף זמיר גילתה לנו את הסוד שלהם

מאיה ורטהיימר אחרי לידת הבת אסיה/צילום: ניר פקין

בוידאו: מאיה ורטהיימר מתראיינת אחרי הלידה

גם אם את מאושרת עם הלבד שלך - חייבים להודות שיש זוגות שפשוט מעוררים קנאה בכמה שהזוגיות שלהם נראית מושלמת. לא מדובר בהכרח על זוגות שמתאמצים לדגמן כזאת זוגיות. ליתר דיוק, מדובר במיוחד בזוגות שלא מתאמצים, אלא בכאלה שבאופן טבעי מערכת היחסים שלהם היא משהו מעורר השראה.

את האינסטגרם ואת הפייסבוק שלנו כבר ראית?

אחת מהן היא הזוגיות של מאיה ורטהיימר ואסף זמיר, והתגובה שלה להתפטרות שלו מהכנסת רק הדגישה את זה. והם לא לבד - יש לא מעט זוגות ישראליים שאנחנו מכירים שנראה כי פיצחו את הסוד לזוגיות מושלמת - כל זוג בדרכו שלו, אבל מעוררי קנאה כמעט באותה מידה.

פרגון: מאיה ורטהיימר ואסף זמיר

מאיה ורטהיימר ובן זוגה אסף זמיר תמיד היו מהזוגות האלה. היא שטותניקית ומוכשרת, הוא רציני אבל זורם, וביחד יש להם זוגיות ותינוקת שעושים לנו לקנא. אנחנו יודעות שאנחנו לא היחידות, כי הזוג הזה גם ספג לא מעט ביקורת, שאפילו הגיעה לחיקוי בארץ נהדרת, אבל איך אומרים - יחיו הקנאים, יראו ויסבלו.
לאחרונה נחשף עוד אלמנט מעורר השראה בזוגיות שלהם - הפרגון ההדדי. כשאסף זמיר התפטר לאחרונה מתפקידו כשר התיירות, הרבה מאוד אנשים שמעו על כך בזכות הפוסט באינסטגרם של זוגתו, ולא מידיעה רשמית של זמיר. "אסף התפטר היום. הוא הלך עם הלב שלו. הוא לא הרגיש שאפשר להמשיך לשבת תחת השלטון הזה. ואני גאה בו. אני גאה שהוא הולך עם האמת שלו והאמת שלנו. אני גאה שזה הגבר שבחרתי." כתבה מאיה.

גם הכלה, גם פרגון וגם גאווה, כל אלו בנוסף לעובדה שאסף מופיע אצלה באינסטגרם כל פוסט שני כמעט, נותן לנו משהו לשאוף אליו. הכלה והפרגון בתוך הזוגיות הם אלמנטים מאוד חשובים. ביקורת מוגזמת יכולה לחרב מערכת יחסים, לא רק זוגית, ובמקום להרים אחד לשנייה, אתם יכולים למצוא את עצמכם נלחמים זה בזה כדי להוכיח למי יש יותר גדול. במקום שזוגיות תהיה הדבר שבונה אתכם, אתם יכולים למצוא את עצמכם נלחמים זה בזו. המתכון לזוגיות מושלמת - הרמות הדדיות. נסו את זה, לא תתאכזבו. אז נכון שקל מאוד לפרגן לבן זוגך שהתפטר כאשר אין בעיה של מקורות הכנסה, אבל העובדה שהיא עושה את זה מול מאות אלפי עוקביה, ומביעה גם דעה פוליטית, ראויה להערכה.

מחויבות: לוסי אהריש וצחי הלוי

תגידו מה שתגידו, ו-haters gonna hate, אבל לא נותר לנו אלא לאהוב את הזוגיות המושלמת של לוסי אהריש וצחי הלוי. ולמה היא כל כך מושלמת? כי הם ידעו שיהיו מתנגדים, אבל הם נשארו מחויבים אליה. הם הצליחו לשמור עליה כל כך טוב במשך שנים עד החתונה, ובלי לעשות עניין. כי אהבה זאת אהבה, וזה לא משנה מה הדת או העדה או כמה אנשים חושבים שזה פסול.

לא חסרים זוגות שלסביבה שלהם יש מה להגיד עליהם, ויש שהיו נפרדים על הרבה פחות מזה. אבל אם אתם מאמינים באהבה שלכם, באמת מחויבים אליה, ויודעים שהזוגיות הזאת עושה לכם טוב - היא יכולה לתת לכם כוח לא להישבר מול כל ביקורת שלא תגיע. לאנשים תמיד יהיה מה להגיד, אבל אם הזוגיות איתנה, אין סיבה שהיא תיכחד רק בגלל שזה לא מוצא חן בעיני המשפחה, החברים או הציבור הרחב. עד כמה הם מחויבים לקשר ושמים את הזוגיות מעל לכל? הם אשכרה הצליחו לקיים חתונה סודית. אני לא מכירה הרבה כלות שיוותרו על כל הטררם שיש סביב החתונה שלהם, שנתיים אחרי והם מצפים לילד, שזה הכי סגירת מעגל - אין יור פייס, הייטרז.

מסתורין: יונית לוי ועידו רוזנבלום

למרות שהזוגיות שלהם מאוד רחוקה מאור הזרקורים, והם לא טורחים לדווח לתקשורת על כל מחווה זוגית שאחד עושה לשני, באופן מוזר יש תחושה שהזוג הזה הוא אחד הזוגות היותר מושלמים שיש. ולמה זה מוזר? כי על פניו נראה שהשניים שונית בתכלית אחד מהשני, אבל כנראה שיש הרבה שאנחנו לא יודעים, וזה בדיוק מה שעובד להם. הפכים שמשלימים, מספיק שונים כדי שיהיה סקסי ומסתורי אבל עם זאת - מספיק דומים כדי להישאר קרובים. הקריירות, הרצינות והאינטליגנציה של יונית הולכת מצויין עם הקוליות והשובבות של עידו.

אנחנו יכולות רק לשער, כי אין להם תמונות של נישוקים והתגופפויות ציבוריות, אבל אנחנו די בטוחות שמדובר בזוג רומנטי למדי, ומדמיינות אותה (מה אכפת לכם? תזרמו) אומרת לו מילות אהבה באיטלקית, ואותו מקליל את האווירה בבית בבדיחות שהוא שולף בשניה, תוך כדי שהוא עוזר עם הפיזור של הילדים במסגרות, במונית הכסף, כמובן. כל העניין של הפרטיות והשמירה מהרכילות הזולה מראה שהזוגיות חשובה להם יותר מעוד לייקים באינסטגרם או אייטם בגיא פינס, ובתכל'ס - הזוגות שיותר מדי טורחים להראות את האהבה שלהם במחוות ציבוריות מוגזמות, הם גם אלה שבסוף נפרדים.

נאמנות: גורי אלפי והילה אהרון

מי שקצת עוקבת אחרי הקומיקאי גורי אלפי יודעת שגם אם הייתה לה שמץ של פנטזיה עליו - הוא תפוס, והוא תפוס חזק. למען האמת השניים האלה יחד עוד מהתיכון, וזה דבר שגורי מאוד גאה בו, ובצדק. למרות שהילה לא נוהגת להיחשף התקשורת, אפשר להבין שהשניים הם זוגיות מנצחת, אפילו רק מלשמוע אותו מדבר עליה. יש להם ארבע בנות, ומחשבון האינסטגרם של גורי (וגם מדיבורים עליהן בתוכניות שלו) אין ספק שמדובר במשפחה הכי חמודה בישראל, או לפחות בין החמודות ביותר. המשפחה המלוכדת הזאת אפילו עשו רילוקיישן לארה"ב בעקבות הקריירה של גורי, וחזרו לארץ - ומרגיש ששום דבר לא השתנה.

לא תמצאו באינסטגרם של גורי מיליון תמונות שלהם ביחד, כי הם פשוט לא צריכים את זה. יש להם אחד את השני, ואין להם צורך להוכיח לכל העולם כמה הזוגיות שלהם שווה. כמה אנשים אתם מכירים שיכולים להגיד שהם התחתנו עם אהוב או האהובה מהתיכון? נאמנות כמו של גורי והילה במהלך השנים יכולה לבוא לידי ביטוי רק כשהזוגיות באמת טובה. כמה גורי נאמן להילה? הוא אפילו לקח את שם משפחתה של אישתו כדי שתהיה המשכיות לשם משפחתה, ולכן השם המלא שלו הוא גורי אלפי אהרון. אין חמוד ממנו.

מסירות: דידי ומירית הררי

הרבה לפני מותה הטרגי של מירית הררי בספטמבר האחרון, הזוגיות של השניים הייתה מעוררת השראה והתפעלות. מירית היתה אישה מדהימה, מלאה בחמלה ונתינה, ואפילו זכתה באות הנשיא להתנדבות במסגרת פעילותה כיו"ר הוועד המנהל של עמותת סח"י - סיירת חסד ייחודית - שבה היא התנדבה כשמונה שנים. גם כשגילתה שחלתה בסרטן, לפני כשנתיים, לא הפסיקה להפיץ אור ושמחה, ודידי, כבעל המסור שהוא, תמיד נתן לה את התמיכה שהיא צריכה, ואפשר היה לראות את זה כל הזמן ובכל מקום.

עוד עדות למסירות של השניים אחד לשני ולכך שהזוגיות שלהם היתה איתנה היא העובדה שלמירית אף פעם לא היה אכפת שהיא הייתה "אשתו של", כך העידה על עצמה בראיון ל-YNET. המסירות הזאת לבעלה לא הפריעה לה להפוך לאשת קריירה מוצלחת ולהיות אישה חזקה, ובלי להגיד את זה על עצמה אף פעם. דידי היה לצידה עד הרגע האחרון, מחזק אותה ומתחזק ממנה, ואף השמיע בתוכניתו שיר שנכתב בהשראתה, והוציא לו גרסה מחודשת. הוא ומשפחתו סעדו אותה במסירות עד הרגעים האחרונים, והאינסטגרם שלו מלא תמונות שלהם יחד עם המשפחה והילדים, שנוגעות ללב גם למי שלא הכיר את הזוג באופן אישי. בתמונה האחרונה איתה כתב "ואת תמיד תהיי לי שמש לעולם. תהיי כמו ציפור נודדת במרחב…". אנחנו הזלנו דמעה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully