מישל טרוני. ראובן קסטרו
ראובן קסטרו

לא השרירים: במישל טרוני יש משהו סקסי שנשים אוהבות

לולה קידר

12.10.2020 / 11:23

סקרים מראים כי גברים מקריחים היו מעדיפים שיער שופע יותר על פני פין גדול יותר - עד כדי כך אבדן השיער מפריע לגברים שהם מוכנים למרוח על ראשם גללי יונים עם חזרת, וקקי של יונים. אז תתעודדו, כי זה מה שנשים חושבות על גברים קירחים

ליאור נאור על יום הקרחת הבינלאומי

בוידאו: ליאור נאור וההתקרחות בישראל

הסיפור המקראי על אלישע והדובים מתאר תקרית מצערת שבמרכזה קבוצת נערים שקראו אל עבר הנביא: סע, סע יא קרח, סע! ("עֲלֵה קֵרֵחַ, עֲלֵה קֵרֵחַ"). אלישע יכול היה להתעלם מהם או לחלוק עמם תובנות על משמעות החיים והחכמה שמגיעה עם הגיל, אך כיאה למנהיגי ישראל מאותגרי הבלורית, הוא מקלל אותם ומשסה בהם דובים: "וַיְקַלְלֵם בְּשֵׁם ה'; וַתֵּצֶאנָה שְׁתַּיִם דֻּבִּים מִן הַיַּעַר, וַתְּבַקַּעְנָה מֵהֶם אַרְבָּעִים וּשְׁנֵי יְלָדִים". שמעתן בנות? אם תזלזלו בגברים עם קרחת, יאכל אתכן דב. או דורון מדלי.

את הפייסבוק ואת האינסטגרם שלנו כבר ראית?

החברה הנאורה של ימינו רגישה מאוד לבודי-שיימינג. כיום אנו נמנעים לשפוט את הזולת על פי מאפיינים חיצוניים שהם מעבר לשליטתו. אך בזמן ששמנות הפכו למועצמות, שחורים ליפים, ולקויי ראיה להיפסטרים, שימר הגבר המקריח את מעמדו. בתחילת השנה פרסם ה-Guardian הבריטי כי לא מעט מקריחים היו מעדיפים שיער שופע יותר על פני פין גדול יותר. סקר מניו זילנד מצא שבנוסף לפין גדול, רבים מהם היו מוותרים גם על בירה.

בתמונה: אסי כהן - ניחן בסקס אפיל שניתן לתאר רק במעשים. Call me

בתמונה: אסף אמדורסקי - תמיד נראה זֶן ונשמע פרֶש

חוסר הביטחון הגברי מתועל כיום לתעשיה שמניבה 4 מיליארד דולר מדי שנה. ההשקעה הגלובלית במניעת התקרחות כפולה מהתקציב הלאומי השנתי של סן מרינו - מהמעצמות הגדולות של אירופה בתחום האירוויזיון. כמובן שלא מדובר בתופעה מודרנית. עוד לפני הנביא אלישע ניסו גברים לטפח את פדחתם. מתכון מצרי בן 5,000 שנה מסביר כיצד לרקוח משחה טיפולית משמן, דבש, גזרי ציפורניים וקוצי קיפוד שרופים. ביוון העתיקה העדיפו גללי יונים עם חזרת, כמון וסרפד. הוויקינגים מרחו על עצמם נזיד אווזים.

עם השנים השתדרגו תרופות הפלא שרקחו מלומדים ומכשפות. מרכיבים כמו קיפודים וקקי הוחלפו בסטרואידים וזפת שרקחו תעשיות הביג-פארמה - אלו שמוכרות לנו בוטוקס וכדורי הרזיה. על אף שתופעות הלוואי של טיפולים מודרניים בשיער דליל כוללות זרע דליל, ערמונית מוגדלת ואימפוטנציה, הם מבוקשים היום יותר מתמיד על ידי גברים שחוששים כי לא יצליחו להשיג זיון.

גם עלי הדפנה שעיטרו את ראשו של יוליוס קיסר היו הסוואה לפלומתו המידלדלת. קליאופטרה שפגשה בו כשהיה כמעט קירח, רקחה עבורו תרופה מעכברים טחונים, שיני סוס ושומן דובים. אך לשווא. בסופו של דבר הוא האריך את שאריות שערו וסירק אותן קדימה. האשליה האופטית תיוודע לימים כתסרוקת "הלוואה וחיסכון". עד היום, ניכר חותמו של יוליוס קיסר על אצולת קיסריה.

בתמונה: עידן רייכל - ואחד המשתתפים הלוהטים בפס הקול של חיינו, אחרי הגלאח הפך לקונצנזוס

בתמונה: מישל טרוני - לאחרונה הפך לגיבור היום לאחר שהציל כלב במצוקה וחשף כי מתחת לחזותו הקשוחה, שוכן לב רך

התדרדרותם של גברים צעירים למחוזות האבסורד נענתה במבחר ממותג היטב של משחות וקרמים, סרומים ושמפואים, ספריי, גלולות, קעקועי שיער, הדבקת שיער, שזירת שיער וענף תיירות שלם שמוקדש לניתוחים פולשניים להשתלת שיער בטורקיה. טורקיה! מדובר בפתרונות כל כך מזוכיסטיים למצב כה טבעי ונפוץ, שהיה ניתן לחשוב שמדובר בשירותים שפונים לקליינטורה נשית.

אם בעבר רק נשים נתפסו כבעלות תאריך תפוגה, והעיסוק האובססיבי של גברים בשיערם נבע ממעמדו כסמל סטטוס, ולא כי היווה אינדיקציה לגיל - בעידן השוויון הנוכחי, השעון מתקתק עבור גברים ונשים כאחד. הסגידה לנעורים עדיין מגבילה ושולטת בדור הנוכחי של נשים, ובה בעת, הודות למגמות חברתיות וכלכליות, החלו גברים להיות נתונים לאותם לחצים. וכפי שאנו יודעות, הניסיון להילחם בגנטיקה וקארמה פוגע אנושות בביטחון העצמי.

הבושה והפחד של גברים להיראות מבוגרים מגילם הופך טראגי יותר לאור העובדה שלרוב הנשים דווקא אין פטיש קטינים. לא כולנו סובלות מתסביך אב, אבל טרם נתפסה האישה שברשותה בולבול-מוביל ועריסה. להיפך, ישנן עדויות גוברות לכך שקרחת אינה תקלה אבולוציונית, כי אם מקבילה אנושית לזנב הטווס המהפנט או רעמתו המרהיבה של האריה. כיצד עוד ניתן להסביר את שכיחות התופעה (שני שליש מהגברים יקריחו עד גיל 35), ואת העובדה שגברים מקריחים בגילאים מוקדמים יותר ויותר?

בתמונה: טל ברמן - שסרטו הדוקומנטרי "הקרחת שלי" היא יצירה נועזת שמוכיחה כי התקרחות מפריעה פחות לנשים ויותר לגברים עצמם

מחקר גלובלי שכלל 20,000 משתתפים, מצא כי גברים עם קרחת (פחות פרינס וויליאם אוף וויילס, ויותר ליאור רז אבּוּ 'פאודה'), נתפסים כדומיננטיים, אינטליגנטים, חזקים, ישרים, שאפתנים ובעלי ביטחון עצמי גבוה ממקביליהם בעלי הכרבולת. סקר מפורסם מטעם בית הספר לעסקים באוניברסיטת פנסילבניה הציג לנשים סדרת צילומים שמנתה 344 גברים. ביניהם הופיעו צילומים של אותו גבר בשלושה מצבי צבירה - עם שיער, עם שיער דליל, ועם קרחת. הנשים ייחסו לגברים הקרחים את אותן תכונות חיוביות והפעם עם תוספת של עד 5 סנטימטרים. גם כשהיה מדובר באותו הגבר בשינוי אדרת, הוא נראה להן גבוה יותר בגרסה הקרחת. מאחר ואף אחד לא יודע 'מה נשים רוצות', כולל נשים, ייתכן כי המענה לשאלה העתיקה היא גבר עם קרחת.

בכלל נראה כי נשים אינן קטנוניות - מעמדו של עומר אדם כסמל סקס שֶמי מוכיחה שלא רק שלא אכפת לנו משיער, גם נסיגת צוואר אינה deal breaker. הצלחתם בניכר של קרחים גאים כמו ג'ייסון סטיית'האם, וין דיזל, מייקל ג'ורדן, וג'ף בזוס (הבעלים של 'אמזון' והאיש העשיר ביותר בעולם אחרי גרושתו), הפכה את הפדחת הגברית לעניין זוטר. אל לנו לחטוא לחזון השוויון המגדרי ולהפיל גברים למלכודת הציפיות הבלתי אפשריות ליופי ונעורים נצחיים, שממנה אנו נלחמות להיחלץ. נשים שפוסלות גברים מטעמי התקרחות - אמנם אתן בנות 24 וזה לא מה שאתן רוצות לקרוא כרגע, אבל עוד 5 שנים לא יהיו לכן יותר מדי אופציות.

אין ספק כי הקונסטרוקציה המעוצבת אדריכלת על ראשו של בנימין נתניהו ועמידותה בפני רוח וגשם, עוררה התפעלות וקנאה בקרב מהנדסי החללית 'בראשית'. ואולם, לפחות על פי מדעי החברה, נשים מעדיפות גברים המשקיעים את מרצם בדברים שניתן לשלוט בהם, לא באלו הכפופים לגחמותיו המסתוריות של הטבע. בשביל זה יש לנו את עצמנו.

בתמונה: עדי עזרא (ואשתו) - מגנט דומגניות ולוהט by proxy

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully