מלניה טראמפ ולנטיינ'ס דיי. GettyImages
GettyImages

ליידיז פירסט: חמש סיבות טובות לשנוא את מלניה טראמפ

8.10.2020 / 10:57

אשתו של הג'ינג'י מוגאס, הלא היא מלניה טראמפ, היא אחת הנשים השנויות ביותר במחלוקת בעולם. היא עושה מה שהיא רוצה, מתלבשת איך שבא לה, ולא שמה אפילו על בעלה. העולם שונא אותה בגלל זה, אבל אנחנו דווקא מעריצות

מלאניה טראמפ מביטה באיוונקה טראמפ חולפת על פניה במהלך הוועידה הרפובליקנית, 2020/רויטרס

בוידאו: איוונקה ומלניה טראמפ בעימות הנשיאותי

הגברת הראשונה של אמריקה היא ללא ספק אחת הנשים הכי שנויות במחלוקת בעולם. הגברת הראשונה שהיא לא ילידת ארה"ב, קתולית, שאפילו לבחירת הלבוש שלה נוטים לייחס משמעויות פוליטיות. אמנם היא תמיד בכותרות - אבל הפעם זה דווקא בגלל שהיא וטרמפ חולים בקורונה, שזה מלחיץ וקצת גורם לכולנו לרצות להגיד "אמרנו לך". הכל התחיל כשמלניה, דוגמנית סלובנית יפיפיה, הגיעה לארה"ב כדי להגשים חלומות מעל דפי מגזינים, עבדה בסוכנות הדוגמנות שהייתה בבעלותו של נשיא ארצות הברית הנוכחי, ובסוף התחתנה עם הבוס ומצאה את עצמה בבית הלבן.

כן, אני יודעת שהקאתם קצת בפה כשחשבתם על שניהם ביחד אבל מסתבר שפעם טראמפ היה חתיכת מציאה. בתקופה שבה מלניה הגיעה לניו יורק, בגיל 26 המופלג, היא התברגה למסיבות אקסקלוסיביות שכללו מבחר של גברים עשירים ודוגמניות ברמות הצלחה שונות, ובמסיבות האלו, דונלד, שכבר היה גרוש פעמיים ואבא לארבעה, היה גבר נחשק. הוא לא שתה ולא עשה סמים, ולמרות חיבתו למשחקי תופסת - פוסי, הוא לא היה מהגברים שכפו את עצמם על נשים (סליחה, אבל טרום עידן מי טו זה היה נחשב "פלרטוט אגרסיבי"). כך שמלניה דווקא היתה מרוצה בשלב מסוים ואפילו יש כמה תמונות ארכיון שלה מחייכת לצידו ועומדת במרחק של פחות משני מטר ממנו.

את הפייסבוק ואת האינסטגרם שלנו כבר ראית?

אבל היום הדברים נראים קצת אחרת. אחרי 15 שנות נישואים ובן אחד משותף מלניה כבר לא דוגמנית מפוחדת שלא יודעת אנגלית, אלא האישה הראשונה של ארה"ב, שעושה הכל כדי לשבור את כל הקודים ההתנהגותיים שהנחילו הנשים הראשונות שחיו בבית הלבן לפניה, מה שגורם לחלק מהעולם לשנוא אותה, ולנו דווקא לאהוב אותה, בעיקר מהסיבות האלו:

בגלל שהיא מוכיחה שכולם יכולים לעשות הכל
רובנו אוהבים להאשים אחרים במצב שלנו - הבוס המעצבן הוציא אותנו לחל"ת, הילדים יושבים לנו בוריד ובגלל זה אין לנו זמן להתאמן, והבית מבולגן כי הבעל לא עוזר. מלניה, לשעבר קנאוס נולדה בסלובניה למשפחה פשוטה, וכבר בגיל 16 ניצלה את המראה שלה כדי להתקדם בעולם הדוגמנות. היא עזבה את המשפחה ועבדה ברחבי אירופה, עד שנחתה במנהטן בגיל 26, הגיל שבו רוב הדוגמניות יוצאות לפנסיה. נכון, היא יפה וזה עזר - אבל יש מספיק נשים יפות שלא הצליחו כמוה, ומלניה מוכיחה שאם ילדה מכפר שנמצא במרחק שעה מלובליאנה יכולה, אז באמת שכולנו צריכים להתבייש בעצמנו, גם אם זה אומר להיכנס לקבוצת סיכון ללדת ילדים ג'ינג'ים.

בגלל שהיא לא מזייפת הנאה
שומעת, מלניה - את הפאקינג פירסט ליידי של ארה"ב! את אמורה לקפץ מאושר ולעשות קבוצת וואטסאפ עם מייגן מרקל על כמה החיים מדהימים. אבל לא, מלניה לא נהנית ואפילו מרשה לעצמה להתלונן. וזה לא סבל שהגיע עם הזמן - בספר FIRE AND FURY, שחושף את חייו של טראמפ בבית הלבן מסופר כי טראמפ אמר לאישתו שאין סיכוי שיזכה בבחירות, ובליל הזכייה מלאניה לא הפסיקה לבכות, ואלו לא היו דמעות של שמחה. באופן כללי היא נראית חמוצה רוב הזמן, וזה לא רק העובדה שנגמרו לה ההבעות בפנים בגלל חומרי המילוי. פתאום כולנו יכולות להרגיש קצת יותר טוב על כך שאנחנו כועסות על הגננת שמבקשת מאיתנו להביא מיץ ענבים לשישי.

בגלל שהיא לא סופרת את בעלה
הסרטונים בהם היא מושכת את היד שלה מזו של בעלה וההתעלמויות הפומביות ממנו ומהניסיונות שלו להתקרב אליה או לנשק אותה מראות לכולנו שלמרות המעמד, היא מצפצפת על בעלה ועל הציפיות שלו ממנה, וזה בכלל לא משנה שמדובר באחד האנשים הכי חזקים בעולם. מה שגורם לנו לתהות איך לעזאזל היא חטפה קורונה מבעלה, שהרי היא לא מתקרבת אליו, וזה ידוע שהם ישנים בחדרים נפרדים. בנוסף, מסתבר שהסיבה שבגללה מלניה התעכבה במעבר לבית הלבן מהדירה המפוארת שלהם במנהטן בשנת 2016 היא משא ומתן מחודש לגבי התנאים של הסכם הממון של השניים ולא לימודי הבן, כפי שפורסם בתחילה. אנחנו מקווים בשבילה שהיא קיבלה את מה שהיא רצתה, כי משום מה יש תחושה שנישואים האלו לא הולכים להחזיק הרבה מעבר לכהונה של הנשיא.

בגלל שהיא לא טורחת לנסות להסתדר עם הילדים שלו
מעבר לברון, הבן המשותף, לדונלד יש עוד שלושה ילדים משתי נשים נוספות, ומסתבר שמלניה ממש לא טורחת לנסות ולהיות "האמא המגניבה" או "האישה האהובה". בינה לבין איוונקה שוררת איבה ידועה, ומסתבר שאיוונקה אף קוראת לאשתו החדשה של אבא "הפורטרט" בגלל היא לא מדברת. מלניה מחזירה בכינוי משלה - "הנסיכה", בזלזול על ההתנהגות המפונקת של הבת. העובדה שהיא לא רוצה להיות אמא חורגת אהובה ומתרכזת רק בגידול הבן הפרטי שלה אולי סותרת את כל מדריכי ה"הורות פרק ב" שמעודדים את בני הזוג החדשים לעשות הכל למען הילדים, אבל היא בהחלט מעידה על האופי שלה, ואמנם יכול להיות שאיוונקה לא אוהבת את האישה החדשה של אבא כי היא קרירה ומתנשאת, אבל מצד שני - ילדים יכולים להיות ממש חארות לפעמים, גם הפרטיים שלנו ובעיקר אלו של אנשים אחרים, ובאמת שלפעמים כל מה שמתחשק זה להגיד להם את זה.

בגלל שהיא אמא שוקעת
זוכרים את מישל אובמה? או את ג'קי קנדי? זה מרגיש כאילו כל הפירס ליידיז החליקו לתפקיד הזה בקלילות כמעט בלתי נסבלת והפכו להיות מלוכה אריסטוקרטית מעוצבת ומושלמת ברגע. אובמה התבייתה על שינוי הרגלי התזונה של האמריקאים והפכה לאייקון של נשים חזקות עד לרמה שבשלב מסוים היא הוציאה ספר שאמור לשמש כ"יומן מודרך", והיה בעצם אסופת משפטי השראה ודפים ריקים שהקוראות אמורות למלא. בניגוד אליהן, מלניה ממש לא נראית כאילו היא מסתדרת בתפקיד, ולפעמים זה נראה כאילו היא מרגישה שהכל גדול עליה - היא חוטפת ביקורות על מה שהיא לובשת, על איך שהיא מתנהגת ועל עבודות ההתנדבות שהיא בוחרת. היא אפילו נאלצה להתמודד עם קלטת מודלפת בה היא רוטנת "למי אכפת מקישוטי הכריסמס המזויינים?" אחרי שהכריחו אותה לדבר עליהם במקום על הילדים שהיא פעילה עבורם. כל הסבל הזה אולי לא מצטלם כל כך טוב אבל הוא בהחלט גורם לנו לחבב אותה יותר וגם להרגיש קצת יותר טוב עם עצמנו. בעיקר כי היא לגמרי צודקת. גם אותנו לא מעניינים הקישוטים המזויינים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully