פרסמה עלונים ברחבי העיר המאשימים את בעלה בבגידה. Reddit, u/o0Ying0o, צילום מסך
צילום מסך/Reddit, u/o0Ying0o

פיזרה בכל העיר עלונים על בעלה שנטש אותה לטובת אישה אחרת - אך ברשת כועסים דווקא עליה

13.10.2020 / 0:01

אישה נבגדת פיזרה עלונים בעיר אליה עבר בעלה כדי לגלות לשכניו החדשים את "פרצופו האמיתי", אולם היא ספגה ביקורת כשבחרה לשים על העלונים תמונה משפחתית החושפת את פרצופם של ילדיה

תחנת רדיו עזרה לאשה נבגדת להשמיד את הרכב של בעלה/the Ex Men

אישה שננטשה בידי בעלה פיזרה עלונים ברחבי העיר אליה עבר כדי לעדכן את שכניו החדשים ואת המשטרה בעברו המפוקפק. משתמש "רדיט" צילם ופרסם את אחד העלונים, בו מופיעה תמונה משפחתית של הזוג ושני ילדיהם, כשפרצופו של בעלה מסומן בעיגול אדום. מתחת לתמונה נכתב: "נטש את אשתו ואת ילדיו בניו יורק כדי לבוא למרכז העיר רסטון ולשכב עם מילפיות! (ובשביל עבודה ממשלתית דפוקה!). תראו איזה שכן יש לכם! הוא עדיין נשוי ומתגורר עם אישה אחרת. משטרה: בבקשה תקנסו אותו בגין ניאוף - עבירה ברמה 4 על פי קוד וירג'יניה".

המשתמש שפרסם את התמונה סיפר שהעלונים הורדו ביום למחרת. היו כמה שתמכו במעשה הנקמה של האישה, אולם רובם מתחו ביקורת על ההחלטה לערב את הילדים ולחשוף את פרצופם בפומבי. "מדוע לשים תמונה של הילדים בעלונים? עשי זאת לנבל הזה אם את רוצה, אבל הילדים? באמת?", כתב אחד בתגובות והוסיף: "בהתחשב בכך שהילדים מופיעים בתמונה, אני בטוח שהם כבר עברו גיהנום ע"י ההורים שלהם. אני מבין את זה, את מרגישה נבגדת, אבל למה לערב את הילדים?".

הפוסט שפורסם ברדיט:

משתמש נוסף כתב בתגובה: "אני לעולם לא אעז לעשות דבר כזה בכל אופן, אבל אני לא יכול להבין מדוע היא לא שמה פשוט תמונה שלו וזהו. אני מבין שהיא רוצה להדגיש את זה שהוא נטש את המשפחה שלו, אבל אני חושב שמילים היו מספיקות. אבא שלי בגד והשאיר אותנו אצל אישה אחרת/חיים אחרים ולא הייתי רוצה שיעשו לי דבר כזה". עוד משתמש כתב: "זה הדבר הכי מטורף שראיתי. מסכנים הילדים!".

אחרים, כפי שציינו, הזדהו עם הכאב שלה. "היא תתחרט על זה אחר כך, אבל אני יכול להבין. היא התמלאה זעם והייתה חייבת לפרוק", כתב אחד ואחר הוסיף: "יפה. אני מקווה שהחיים שלו נהרסו".

בצד של מי אתם?

שלה
שלו
של הילדים
1302 משתתפים

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully