אשה מגלה שבעלה בגד בה עם אמא שלה. nstagram.com/family_tea_CEO/, צילום מסך
צילום מסך/nstagram.com/family_tea_CEO/

האישה גילתה שבעלה בוגד בה עם אמה, אחרי שבנם תפס אותם

21.10.2020 / 10:26

בנה של ג'יימי ווקר תפס את סבתו ואביו במה שהיה אקורד הסיום לרומן בן חמש שנים. האמא החליטה לתת לבעלה הזדמנות נוספת, אבל הוא ניצל אותה רק כדי לבגוד בה שוב

צפו בה אישה מגלה שבעלה בגד בה במשך חמש שנים - עם אמא שלה/TikTok/jwalkersong

בווידאו - צפו בה מספרת על הדרך בה גילתה על הרומן של בעלה עם אמה

אישה אמריקאית שיתפה לאחרונה ברשת את הסיפור על איך גילתה שבעלה ניהל רומן בן חמש שנים עם אמה, והשניים נתפסו רק כי בנם נכנס ותפס אותם על חם במהלך אקט מיני. ג'יימי ווקר סיפרה את הסיפור המדהים שלה ל-89 אלף העוקבים שלה בסדרת סרטוני טיקטוק.

בת ה-42 טענה כי היא גילתה על הרומן רק כשבנם בן ה-16 נכנס בזמן שהשניים קיימו יחסי מין. בסדרה של סרטונים היא מספרת: "אז מה שקרה הוא שבני בן ה-16, שהיום הוא בן 25, נכנס ומצא את הגרוש שלי ואת אמא שלי באמצע יחסי מין. בשר מבשרי, אמי, עושה את מה שעושה עם בעלי במשך חמש שנים", סיפרה ווקר, "הייתה סצינה והבן שלי אמר לו: "אם אתה לא מספר לאמא, אני אספר לה"".

את הפייסבוק ואת האינסטגרם שלנו כבר ראית?

היא טוענת כי בעלה סיפר לה לאחר מכן במהלך נסיעה של הזוג לוולמארט: "הייתי בהלם ולא ידעתי מה לעשות", ממשיכה ג'יימי, "לא הייתי במצב שיכולתי לדאוג לעצמי כלכלית או לילדים שלי באותו הזמן, אז החלטנו לנסות טיפול זוגי".

בסופו של דבר המשפחה עברה לטנסי להתחלה חדשה, אלא שג'יימי גילתה אז שבעלה שוב בוגד בה, הפעם עם אישה בת 60 מהעבודה החדשה שלו. ב-2017, הם התגרשו, ומאז הספיק בעלה להתחתן עם המאהבת השנייה שלו: "כנראה שאני יותר מדי צעירה בשבילו", אומרת ווקר עם חיוך. היא עוד סיפרה כי היא חתכה את מערכת היחסים עם אמה, ובנם לא מדבר עם סבתו או עם אביו. מאוחר יותר היא חידשה את הקשר עם אמה - ואף פרסמה סרטונים בהם היא מתחקרת אותה על כל מה שקרה.

הצופים לא יכלו להאמין לדרמה, אחד אמר: "או מיי גוד, זה נשמע כמו סרט! תודה לך שהיית כל כך פתוחה, אני כל כך מצטער על מה שקרה, הכוח שלך הוא מדהים". אדם נוסף הוסיף: "מגיע לך הרבה יותר טוב מזה".

צפו בה מספרת על הרגע בו בנה תפס את אביו במיטה - עם אמא שלה

הרגע בו הבן שלך תופס על חם את אבא שלו במיטה - עם סבתא/TikTok/jwalkersong

ויש סוף טוב - היא מצאה אהבה חדשה

@jwalkersong

Reply to @kikisayre I'm not sure what I need to let go of? But I have found better! ❤️

♬ original sound - jwalkersong

והיא גם חזרה לדבר עם אמא שלה - ותיחקרה אותה על הכל

@jwalkersong

Another one ?‍♀️ Also... @charlxttefaith and I will be going live at 8pm CST tonight!Come have dinner with us and hang out. ##live ##tea ##interview

♬ original sound - jwalkersong
@jwalkersong

Another clip! Done editing and just need to add an intro. Full video will be up on YT and Insta after 5pm. ##mom ##ex ##affair

♬ original sound - jwalkersong

וזה המסר שלה לסיום: את לא קורבן בגלל ששיתפת את סיפורך. את שורדת שמבעירה את העולם עם האמת שלה"

  • עוד באותו נושא:
  • בגידה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully