ליהיא גרינר. ניר פקין
ניר פקין

גול עצמי: שערוריית ליהיא גרינר מוכיחה שמגיע לה יותר כסף

18.11.2020 / 9:33

עקב פרסום הסכומים שמרויחה כל אחת מהמשתתפות, צילומי העונה החדשה של גולסטאריות כבר עשתה באז - ליהיא גרינר ביטלה את השתתפותה כי משלמים לה פחות יחסית לאחרות, והשתמשה תוך כך במילים שגררו תגובות קשות. אנחנו דווקא חושבות שיש משהו בדבריה

ראובן קסטרו

בוידאו: ליהיא גרינר מדברת על ההריון הבא

התוכנית גולסטאר התחילה להצטלם רק אתמול, ותעלה רק בעוד חודשים ארוכים, כבר עכשיו קשה לברוח מהבאז שמייצרות חברות הקאסט. זה התחיל אצל גיא פינס שפירט בתוכנית בדיוק כמה עשרות ומאות אלפי שקלים הולכים להיכנס לעו"ש של כל אחת מהמשתתפות, המשיך במאיה בוסקילה שכעסה על גיא פינס, והגיע לשיא כשליהיא גרינר גילתה שמשלמים לה הרבה פחות. בתגובה הודיעה גרינר שהיא מבטלת את השתתפותה יומיים לפני תחילת הצילומים, ובראיון רדיו הסבירה שלא מוצא חן בעיניה ש"כל הפלאקטים מרוויחים כפול וחצי ממני בגלל שהיא המליטה תינוק מבן אל וזאתי המליטה מאייל".

את הפייסבוק ואת האינסטגרם שלנו כבר ראית?

אפשר לדבר על המילה "המליטה" שעצבנה (בצדק) את אורטל עמר ורוסלנה רודינה, או להתדיין על המילה "פלקטים" ועל הקורקטיות הפוליטית שאין כאן, אבל החלטנו להתייחס הפעם לשורה התחתונה -המספרים:

אורטל עמר - 200 אלף שקלים
למען הספר ספק, לכנות אותן פלקטים שזכו לפרסום רק בזכות ש"המליטו" ילדים לכוכבים זה לא מדוייק, כי שתיהן עשו עוד כמה דברים לפני ואחרי, אבל חייבים להתייחס גם למציאות - ככה עולם הסלבס עובד - כשאת מקושרת רומנטית למישהו מאד מפורסם, ובמיוחד אם נרשמה פרידה מאד שערורייתית, זה הופך אותך לסחורה חמה. כולם רוצים לדעת מי את, מה קרה, מי אשם, ובתוכנית כמו "גולסטאריות" כולם רק מחכים שתפלטי בטעות מידע על האדם המעניין באמת -אייל גולן או בן אל תבורי.

את עמר אנחנו לא ממש מכירים - אמנם היתה פרידה מכוערת ונוטפת רכילות וכמה כתבות בהן היא מתלוננת על חמותה ועל בן אל, אבל אנחנו לא ממש יודעים למה לצפות ממנה. מצד שני - מדובר בכתבת לשעבר של גיא פינס שהצליחה לעבור לצד השני ולהפוך לסלב, וכנראה שיש לה הבנה טובה של "מה מוכר" ו"מה מעניין". היא אמנם שקטה ומאופקת בדרך כלל, אבל מדי פעם היא מטילה איזו פצצה רכילותית ומביאה את הנכד תו פרינס לראות את סבא שימי (כולל פרסומים בסטורי) כשהיא יודעת שהוא והבן, בן אל, בנתק.

עוד דבר שמסגיר את המיומנות הזאת הוא בחירת המילים שלה בראיון שנתנה רגע אחרי פיאסקו גרינר וההמלטות, כשאמרה שלדעתה גרינר "עשתה פרובוקציה בשקל תשעים" ו"זה שהיא יודעת להתראיין יפה ולתת סינקים לא אומר שהיא יותר טובה מאיתנו" - משפטים כאלה אומרת רק מי שיודעת את העבודה. אמנם זה עדיין מאופק, אבל כולנו תקוה שכמה ימים על הדשא יוציאו ממנה קצת יותר ג'וס. לאורטל עמר היינו משלמות "רק" 150 אלף שקלים, כי היא יודעת איך רייטינג נראה ואיך עושים כזה, והיא בעיקר מבינה שפליטת פה אחת על כישורי האבהות של בן אל יהפכו לכותרת למחרת, וכנראה שתשתמש בזה.

רוסלנה רודינה - 200 אלף שקלים
את אמא של יאן והדוגמנית רוסלנה אנחנו מכירים קצת יותר מהתוכנית "הישרדות", שם התגלתה כדמות חזקה שלא מוותרת, אבל על האי היא עדיין הייתה ילדה לא מוכרת שאין לה מה להפסיד ואי לכך יותר משוחררת. מאז ועד היום היא מייצרת רכילות רק לעיתים רחוקות. נראה שרודינה בעיקר עובדת בשמירה על תדמיתה כאישה ממלכתית ואיכותית שיוצא קצת קפוץ ומשעמם, וקשה להאמין שדווקא עכשיו היא תתחיל להתלכלך בשביל רייטינג. כשביקשו ממנה להגיב לגרינר היא אמרה רק: "אני מזמן לא עם הבן זוג, עשיתי קריירה מאוד מאוד ארוכה ויפה". בהמשך המונולוג נפלט משפט פחות מהוקצע: "מה זה עניינך כמה אני מקבלת? מה כואב לך?", ולפעמים בורח לה הקוף - כמו בפעם ההיא שבה היא קראה לדניאל גרינברג "מעריצה". נותר לנו רק לגזור עליה שכר נמוך יותר של מאה אלף שקלים בלבד, ולקוות שמישהי בקאסט תעצבן אותה מספיק כדי שיהיו לנו כמה רגעים מעניינים על המסך, בהם היא תדבר כמובן על אייל גולן ודניאל גרינברג.

טיילור מלכוב - 200 אלף שקלים
הסכום הזה נשמע גבוה יחסית לעובדה שבאמת לא ברור איזה כשרון זיכה אותה במעמדה. מצד שני, כשרון הוא כבר מזמן לא הכרחי, ונכון לעכשיו מלכוב היא מה שנקרא "סחורה חמה". גם היא, אירונית, קשורה יותר לבני זוגה הרומנטיים מאשר לקריירה שלה, וקרנה עלתה מאד בעקבות הפרידה המתוקשרת מבן-זיני, שמפמפם את השם שלה באינספור כתבות שער ושירים, וכמובן בעקבות הזוגיות הטריה והפוטוגנית עם לירן דנינו, שכוללת גם סקנדל קורונה ברגע הנכון. כל אלה הופכים את התשלום הגבוה להגיוני, בעיקר אם היא תספק את הסחורה, שהיא היכרות קצת יותר אינטימית איתה (ועם לירן דנינו), וגם קצת אופטימיות ורוח נעורים. השאלה הגדולה היא מה יגיע ביום שאחרי גולסטאר, כי כשאת בת 18 ולוהטת מהסיבות הספציפיות האלה, בדרך כלל יש בעיקר לאן לרדת. בואו נגיד שכולנו מקווים שהיא תצליח להמציא את עצמה מחדש אחרי שזה ייגמר.

נאם הורוביץ - 150 אלף שקלים
אשתו לשעבר של חיים הורוביץ חתמה על חוזה שעל פי הפרסומים עומד על 150,000 אלף שקלים. מדובר באישה שפתחה את אחת המסעדות היקרות בישראל ולא פעם התראיינה על מערכת היחסים שלה ועל עצמה, ולמרות שרובנו לא מכירים אותה, לנעמי/נאם יש לפחות דבר אחד שיהפוך אותה לחלק חשוב בנבחרת - היא ממש (ממש) רוצה להיות מפורסמת. אתם יודעים מה עושים אנשים שרוצים להיות מפורסמים? בלגן, רעש, ופרובוקציות. עוד לפני שהעונה החלה, הורוביץ הגיעה לצילומים במסוק. אומרים שזה היה רעיון של ההפקה אבל כנראה שהיא לא מתנגדת להיות במשבצת של הגרושה העשירה והמנותקת. נאם היא קלף פרוע - מצד אחד היא לגמרי מישהי שאנחנו רוצות לראות על המסך, ומצד שני אין לדעת אם בנוסף לזה שהיא פרובוקטיבית היא גם באמת מעניינת. שורה תחתונה, לא היינו משלמות לה לא באמת מגיע לה יותר מ70,000-80,000 אלף, כי היא עדיין לא ממש סלב.

תקוה גדעון - 150 אלף שקלים
זהו סכום שנשמע הגיוני, בהתחשב בעובדה שגדעון ידועה בפה הגדול שלה ובעניין שהיא מייצרת. כבר בראיון הזה היא אמרה בכנות הרעננה האופיינית לה שהסכימה להשתתף בתוכנית בשביל הכסף, אולי כי לא "התמסחרה" מאז הזכייה שלה באח הגדול, שהתרחשה, כזכור, בתחילת עידן הקורונה. גדעון, שכולנו תקווה שהיא עדיין לא ספורטיבית במיוחד, וודאי תיתן לנו רגעים נפלאים של גמלוניות ועצבים על הדשא, מה גם שממש בעוד רגע עולה עונה חדשה של האח. כדיירת לשעבר, העונה החדשה כנראה תחזיר אותה למסך בקונסטלציה של פרשנית, כי אף תוכנית בוקר שמשודרת יום אחרי "האח" לא יכולה להיות שלמה בלי פרשנות של דייר בדימוס, מה גם שזו הזדמנות מדהימה עבור הפקת גולסטאר לקדם את עצמם בחינם.

ליטל סמדג'ה - עדיין לא ידוע
מאחר וליטל סמדג'ה היא האישה שתחליף את העריקה הטריה, עדיין לא דלף הסכום שישולם לה, אבל ביננו, מדובר באישה שלא ממש הצליחה לייצר עניין מאז שחזרה מהאי של הישרדות. יש לה 80,000 עוקבים באינסטגרם והיא מעלה בין שתיים לשלוש תמונות לחודש - השקעה זניחה מאד לעומת חברותיה לקאסט. מצד שני, סמדג'ה, שבוודאי לא הפנימה לקחים, בטוח תריב כל פרק עם מישהי, ותהיה צ'ילבה קבועה של טיילור או תקווה. היא גם תתלונן על התנאים, על העובדה שהיא רזה מדי ולכן לא מספיק ספורטיבית, או על המדים. סומכות עליה. כמה אנחנו חושבות שמגיע לה? 80,000 שקלים גג, שקל לכל עוקב באינסטוש.

ליהיא גרינר - 100 אלף שקלים
ככל שצללנו עמוק יותר, פחות ופחות ברור לנו למה גרינר אמורה הייתה להשתכר "רק" 100,000 שקלים, מספר תמוה בהתחשב בעובדה שהיא כוכבת ריאליטי אדירה, שהנטייה שלה לדבר בלי לחשוב על ההשלכות מייצרת רגעים טלויזיוניים נהדרים. את הכשרון שלה לעורר עניין ציבורי היא כבר הוכיחה באח הגדול בזוגיות עם "חתיכי", בהישרדות, כסייד-קיק המוצלח בהסטוריה, ואפילו עכשיו, כשלכלכה על רוסלנה ואורטל, אירוע שבדיעבד קראה לו "פליטת פה" (אנחנו מהמרות שמחושבת) יצרה מיד מודעות לתוכנית, שלא לדבר על ההתנצלות הלא פחות מצחיקה שהגיעה מאוחר יותר. בפוסט היא מסבירה שהיא פשוט לא יודעת עברית, ולא הבינה שהמילה "המליטה", בעייתית. בטח. מאמינים לה לגמרי. מה שבטוח, אילו היינו הפקת התוכנית, היינו משלמות לה לפחות 200,000 שקלים, פלוס בונוס עלבון, כי לאבד את הסטארית ליהיא גרינר זה באמת גול עצמי.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully