רונה ויותם. מתוך "אהבה חדשה" רשת 13, צילום מסך
צילום מסך/מתוך "אהבה חדשה" רשת 13

אהבה חדשה: ההחלטות, הבעיות, והזוגות שיחזיקו מעמד

20.11.2020 / 11:09

פרק ההחלטה של "אהבה חדשה" מסתיים כששלושה זוגות יוצאים יד ביד אל העולם האמיתי למרות ההיסוסים, אבל ההחלטה היא החלק הפשוט - הרבה יותר מסובך לתחזק זוגיות מוצלחת בלי מצלמות ומומחים בדירת פאר. אז עד שנגלה את האמת בפרק הבא, ניאלץ להסתפק בניחושים

רונה נאמן מ"אהבה חדשה"/אינסטגרם

בוידאו: רונה רוקדת בסטורי

מה זה? כבר נגמר? זו הייתה עונה קצרה או שפשוט שכחתי איך נראית עונה נורמלית של תוכנית שלא מפרקים כל פרק שלה לארבע? יכול להיות שהמוח שלי בדפיציט של חמצן בגלל המסיכה, אבל הרגשתי שהתוכנית הסתיימה בדיוק כשהתחלתי להכיר את הבנות ולהיקשר אליהן, ממש כמו ההיכרויות הקצרות שלהן בתוכנית - שלושה ימים, והחלטה - כן או לא - בלי להשאיר לאף אחד הזדמנות לחפור ולהרוס את המסתורין.

את הפייסבוק ואת האינסטגרם שלנו כבר ראית?

האם שלושה ימים באמת מספיקים כדי לדעת את כל מה שצריך כדי להתחיל זוגיות? על ההנחה הזאת מבוססת התוכנית כולה, ומה שיפה בה הוא שאין באמת דרך לבדוק את אמיתותה. הרי גם אם הזוגות יהיו יחד לנצח וגם אם לא, לעולם לא נדע לאיזה אלמנט לייחס את התוצאות. אז מאחר והמדע (או האמת) לא באמת רלוונטיים כאן, נצטרך פשוט להמתין לפרק הפולו ולראות מי מהזוגות נשאר יחד, ועד אז - ננחש.

רוני וערן

רוני. מתוך "אהבה חדשה" רשת 13, צילום מסך
רוני נדלר/צילום מסך, מתוך "אהבה חדשה" רשת 13

רוני חמודה. היא אכלה הרבה שיט, היא מתה לשים את הראש רגע ולנוח, וממש הייתי רוצה לראות אותה עם מישהו קליל ושמח שירים לה, ולא עם מישהו שקורא לה "העוגן שלי", ובוהה בה כל היום במבט אינטנסיבי ומקריפ. הרי הצהרה כזאת לא הגיונית בתקופת היכרות כל כך קצרה, ומרמזת בעיקר על בעיות עתידיות. בנוסף, התקפי הכעס העצור שלו מלחיצים ומדכאים, במיוחד כי אף פעם לא באמת ברור מה מפריע לו, והוא גם לא עומד מאחוריהם, אלא מכחיש אותם, מה שגורם לו להיראות כאילו הוא משתדל מאד להסתיר משהו, ונראה שזה יושב על התדמית הגברית שלו.

בפעם הראשונה זה קרה בארוחת הבוקר שבה הוא הכריז על עצמו כעל דומיננטי ולאחר מכן נפל על יותם בצורה מוגזמת. הפעם השניה הייתה בקריוקי, כשניסה לעשות מחווה, אמנם חמודה, אבל שוב - מתאימה יותר לקשר של שנה, וגם הפעם כעס על אחד הגברים שהעז להפריע לו במופע. הפעם השלישית הייתה בפרק הזה, כשרוני 'לא הציעה לו לנהוג'. האיש אשכרה התבאס שהוא, הגבר, ישב במושב הנוסע, והאישה נהגה. יש לך את זה ביותר ניאנדרטלי? ואז הוא העניש אותה בריחוק פאסיב אגרסיב והרס לשניהם את היום. חבל מאד, כי אני די בטוחה שלא היה אכפת לו שהיא נוהגת אם הם היו לבד. לא ברור מה הביף שלו עם גברים אחרים - אבל חוסר הביטחון הזה של הגבר המקורנן פשוט לא סקסי, והכי גרוע, מייצר מצב שרוני תצטרך ללכת לידו על ביצים. הוא יקנא לה, ידרוש לדעת תמיד לאן היא יוצאת ועם מי, ולא יהיה כיף ללכת איתו לשום מקום עם חברים. בקיצור, שוב היא תמצא את עצמה מטפלת במישהו.

הימור: לא יחזיק

נועה יונני ועומר

נועה יונני ועומר. מתוך "אהבה חדשה" רשת 13, צילום מסך
נועה יונני ועומר/צילום מסך, מתוך "אהבה חדשה" רשת 13

חייבת לומר שאני מחבבת את הזוג הזה ביחד. הם ממש מתאימים, במיוחד כי חוסר הביטחון שיונני מתלוננת שהיא מרגישה ליד עומר זה בדיוק מה שהיא צריכה. היא מפחדת ממים, מגובה, ממהירות, מלכלוך, שונאת קמפינג, ומגיבה באגרסיביות לכל ניסיון להזרים אותה אל מחוץ לאיזור הנוחות שלה. בקיצור, יונני היא קונטרול פריק עם נטיה לחרדות, כמו שיזהה מיד כל מי שסובל מזה, ואני מנחשת שהיא רגילה להשליט את רצונה על גברים, וכנראה גם למאוס בהם כשהם נכנעים לה.

אבל היא, כמו כולנו, צריכה מישהו שיבדיל בין מקרה חירום לבין סתם רגע של טרלול, לא יתרגש מכל שטות שהיא מוציאה מהפה, וידע לעמוד על שלו כשצריך, ולכן דווקא התכונה של עומר שעליה היא מתלוננת, היא התכונה שמושכת אותה אליו. כשהוא סירב לפתוח איתה שיחה כשהיא רצתה, והסביר לה יפה שהוא ידבר כשהוא ירגיש שמתאים גם לו, הוא אמנם עצבן אותה, אבל גם קנה את הערכתה. וזה בדיוק מה שהיא צריכה - מישהו שלפעמים יהיה חזק ממנה, כי רק אז היא תוכל להרגיש בנוח להישען עליו. כדאי גם שהיא תקנא לו מדי פעם, כי עד כמה שנועה יונני רוצה ביטחון, יותר מדי ביטחון ישעמם אותה, ועומר מספק לה בדיוק את המידה שתשאיר אותה לצידו.

הימור: יחזיק לפחות כמה חודשים, ואולי אפילו יותר

רונה ויותם

רונה ויותם. מתוך "אהבה חדשה" רשת 13, צילום מסך
רונה ויותם/צילום מסך, מתוך "אהבה חדשה" רשת 13

האמת, זה היה פרק טוב של יותם. יצאה ממנו חמידות כשרונה האכילה אותו בוץ בג'יפ, וגם כשאמר לרונה שהוא לא רוצה שזה יתמסמס הרגשתי ממנו כנות. אני מבינה מה היא מוצאת בו, אבל עדיין - יש לי בעיה עם יותם, והבעיה היא שאני לא כל כך מאמינה לו. יותם שייך לסוג האנשים שיודעים לדבר ועושים את זה בכזו מומחיות נטולת כל מבוכה, שזה יוצא לא אמין. מרוב מקצוענות, כל משפט שהוא אומר נשמע כמו משהו ששחקן מקריא מדף תסריט, והחשדות שלה שהוא פלייר נראים לי סופר מוצדקים. כל תשעת הימים היא הרגישה את הצרימה הזאת, שמרגישים כשמישהו לא לגמרי כן איתך, אבל הוא כל כך טוב בזה שהיא נשארה לבד עם החשדות שלה, ולא נותר לה אלא להניח שהיא מדמיינת או משוגעת.

אבל היא לא מדמיינת, ולא משוגעת. משהו שם לא יושב טוב, וזה שאי אפשר להוכיח את זה לא גורם לזה להיעלם לשום מקום. את הרגע הזה שבו הוא כביכול רצה לעזוב כדי להקל עליה גם לא כל כך קניתי. חוץ מהעובדה שזה היה יופי של משחק למצלמה, אם באמת הייתה לו כוונה ללכת, זה בטוח לא היה בשביל להקל עליה, אלא כדי להקל על עצמו, וגם בזה אני חושדת - אנשים שמסתתרים מאחורי אלטרואיזם או דאגה אצילית לצד השני במקום להודות שהם עצמם מפחדים, נראים לי תמיד שקרנים. אז יכול להיות שהוא באמת מתאהב, כמו שהוא טוען, באמת שאין לדעת בוודאות, אבל סביר שיותם שראינו בתוכנית הוא לא היותם שרונה תכיר בחיים האמיתיים, וכולי תקווה שהיא תצליח להוציא ממנו משהו אמיתי ולא תיגרר איתו למחוזות הזיוף התל אביבי. לא כי זה כזה נורא. סתם כי זה ממש משעמם.

הימור: יחזיקו כשנה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully