שמלת כלה עם תינוק. REDDIT, צילום מסך
צילום מסך/REDDIT

מה לעזאזל? כלה צעדה לחופה כשתינוק בן חודש מוצמד לקצה שמלתה

1.12.2020 / 9:38

החתונה התרחשה ב-2014, אך התמונה נחשפה רק כעת ב"רדיט" וגרמה לסערה גדולה. האם לא נותרה חייבת וירתה בחזרה: "תמיד לאנשים יש משהו שלילי להגיד"

חמש עובדות שלא ידעתם על חתונות/מערכת "אסור לפספס"

כלה גרמה לסערה גדולה ברשת (באיחור של שש שנים) אחרי שצעדה לחופה עם שמלה גדולה שבקצה שלה השתרך לא אחר מאשר התינוק שלה. בתמונה ששותפה ב"רדיט" ובמקור צולמה בטנסי ב-2014, אפשר לראות את הכלה עם שמלת החתונה ארוכת השובל, כאשר התינוק שלה פשוט מוצמד לקצה שלה ונגרר אחריה.

בתמונה רואים את האורחים ההמומים למראה התינוק, וגם גולשי "רדיט" היו בהלם רבים זעמו על הכלה המוזרה. "בבקשה אלוהים, תגיד לי שזה לא תינוק חי", כתב אחד הגולשים, "ואם זה כן, למה לעזאזל אף אחד לא רץ אחריה כדי להציל את התינוק?".

את הפייסבוק ואת האינסטגרם שלנו כבר ראית?

שמלת כלה עם תינוק. REDDIT, צילום מסך
מה לעזאזל? השמלה עם התינוק/צילום מסך, REDDIT

התמונה גרמה לסערה גדולה עוד בזמן אמת והאם לא נותרה חייבת ומסרה אז הצהרה בה אמרה: "תמיד לאנשים יהיה משהו שלילי להגיד, ללא קשר למטרה או לסיטואציה שהם רואים. התשובה היא שאנחנו עושים מה שאנחנו רוצים, מתי שאנחנו רוצים. כל עוד ישו בצד שלנו, הכול יעבוד בסדר והכל ימשיך להיות בסדר. התינוק בן החודש שלנו היה ער ובטוח לגמרי על השמלה שלי". האם היתה בטוחה בצדקתה והמשיכה לסנגר על עצמה: "הרשת החברתית עושה מה שהיא רוצה, מדברת. שימשיכו לדבר".

ב-2014 אפילו CNN דיווחו על הסערה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully