טיילור מלכוב, לירן דנינו. ניר פקין
ניר פקין

הבכיין, ההירואי, וזה שאינו יודע לשחרר: דירוג הפרידות

30.11.2020 / 9:23

"קשה למצוא גברים שמוכנים להתחייב" הפך להיות המשפט הכי שגור בז'רגון הרווקי, אבל אם לשפוט לפי פרידות הסלבס של הזמן האחרון, זה אפשרי. מצאנו אפילו אביר, ואחד שלא מצליח לשחרר. דירוג הפרידות הגדול

טיילור מלכוב/ניר פקין

בוידאו: טיילור מדברת על היחסים אחרי הפרידה

כל הגברים אותו הדבר, כולם מקולקלים, אי אפשר למצוא אהבה. את המשפטים האלו אנחנו שומעים בכל מקום. העובדה ש"קשה למצוא גברים טובים" הפכה חלק בלתי נפרד מחיינו, מעין תחושת תבוסה קולקטיבית - הדעה הרווחת היא שכולם רוצים רק דבר אחד: להשתמש ולזרוק, חלילה לא לפתח רגשות. אבל זה שטויות.

את הפייסבוק ואת האינסטגרם שלנו כבר ראית?

מסתבר שלר רק שאפשר למצוא גבר שמתאהב, אפילו ליפול על אחד שלא מסוגל לוותר, גם אם מערכת היחסים נגמרה. בשבועות האחרונים נחשפנו לכמה גברים שעברו פרידות אבל נראה שלא ממש מצליחים לשחרר. חלקם מתמודדים באלגנטיות, אחרים גורמים לנו להתכווץ קצת בכיסא ולמלמל לעצמנו "אוי, מסכן כזה... הוא חייב להתמודד"...

זה שחייב לשחרר

הפרידה הכי מכמירת לב השנה הייתה של בן זיני וטיילור מלכוב, כולל קליפ שבו הוא שר בעיניים דומעות "לא מאמין שזה נגמר חשבתי שזה לתמיד", עושה ראפ תוך שהוא מסתכל למצלמה, ולקינוח מגלח את הראש (לא ראיתם? יש לזה שני מיליון צפיות), היה את הבכי אצל אופירה וברקו ולאחרונה גם כתבת שער במוסף סוף שבוע, בה הוא דיבר על כך שהוא לא רוצה שיזכירו לו את טיילור, את זה שהוא וטיילור היו זוג, שהם עבדו יחד, שבה התגלה שהוא יצר סדרה עליה, שהיא איימה בתביעה, שהיה להם כלב משותף, שהיא עכשיו יוצאת עם מישהו אחר ובעיקר - שלא יזכירו לו את טיילור בזמן שהוא מדבר על טיילור.

לא ברור מה קורה עם הגבר הזה - כן, גבר. הוא בן 24. עשה צבא וניהל עסק ועלה לתורה בגיל 13 ולגמרי עונה להגדרה "גבר". מילא חוסר היכולת שלו להפסיק לדבר על הפרידה - זה קורה. לב שבור הוא משהו שיכול לגרום לכל אחד לעשות דברים משוגעים. אבל ראבק, הבחורה התקדמה, היא בזוגיות, אימצה כלב ואפילו חטפה קורונה יחד עם בן הזוג החדש. אני לא אומרת שהוא צריך לשחרר אותה מהלב, אבל לפחות מהראיונות, מהסרטונים ומהרשתות החברתיות, ואפילו רק בשביל הפאסון. ממש לא צריך לדווח על כל דרך מביכה שבה ניסית להחזיר אותה אליך - הרי הזמן יעבור ואתה תתגבר, אבל הציטוטים האלו ירדפו אותך כמו שהתמונות של בריטני וג'סטין לבושים בחליפות ג'ינס תואמות רודפות אותם עד היום.

זה שעושה את עצמו בסדר

אסיף אלקיים, האיש והפואטיקה של השש בש, ללא ספק עשה כמה גלים עם האקסית מעיין אדם, וגם קצת לחוד. הם נפרדו, הוא דיבר עליה בווילת האח, ואז הם חזרו ותיעדו את מערכת היחסים שלהם מכל זווית, רבו עם רון שחר שהעז להגיד למעיין שאין להם עתיד, ודי מהר אחר כך ואז פרסמו, כל אחד באינסטגרם שלו, שהם נפרדו. אני יודעת - זוגות שמפרסמים את הזוגיות שלהם ללא הפסקה ומקפידים להעלות תמונות שבהן הם מספרים כמה האהבה שלהם מושלמת נפרדים, שוקינג. תנו לי להרים את הלסת מהרצפה רגע. אבל העניין הוא שלמרות שכולנו מנחשים על רקע מה הייתה הפרידה, כרגע זה נראה כאילו השניים נמצאים במעין תחרות של "מי מתפקד בצורה טובה יותר כלפי חוץ".

מעיין ממשיכה לעצבן את כולם בתוכנית הבוקר, ומתכננת להפיק דוקו שילווה את התהליך של הפיכתה לאם. האמת - מדובר במהלך מבורך, כזה שהיא אומרת, ולשם שינוי אני גם מאמינה לה, שיעשה סדר להרבה נשים שמתמודדות עם אי ודאות בכל תהליך הקפאת הביציות. אבל אסיף לא נשאר חייב, הרי גם הוא, בהיותו אדם מדהים ועמוק, חייב לעשות טוב בעולם. אז הוא הולך בדרכן של נשים כמו דנית מחתונמי, אושיית הרשת רוני שינקמן ואפליקציות כמו טינדר, והתחיל להעלות לאינסטגרם שלו אנשים שמחפשים זוגיות "כדי להתגבר על מכשול ההיכרויות בזמן קורונה שמטריד רבים". לי זה מרגיש קצת כמו מהלך שנועד למשוך אליו קצת תשומת לב שנעלמה כשמעיין הלכה, או לכל הפחות לגרום לעצמו להאמין שוב באהבה על ידי ניסיון לעשות טוב לאחרים,. או שילוב כלשהו בין השניים. זה לגמרי מריח מלב שבור, אבל לפחות הוא לוקח את זה לכיוון פרודוקטיבי.

זה שמתמודד באצילות

אני לא יודעת למה, אבל מעיין אשכנזי ואביחי אוחנה הם אחד הזוגות הכי מדוברים בביצה, ומסתבר שכשהם נפרדו מעיין חטפה כמויות עצומות של שנאה מעוקביה, שהטיחו בה האשמות על כך שעזבה את אביחי בגלל נכותו. היא לא נשארה חייבת, ופרסמה פוסט ארוך וקשה שדיבר על הפרידה, אבל מי ששבה את ליבנו ולגמרי יצא אביר הוא אביחי. למרות הפרידה, ולמרות שאין ספק שקשה גם לו, הוא יצא להגנתה של האקסית וכתב: "אני מודה מקרב לב על ההודעות ועל התמיכה. עכשיו בואו נשים את הקלפים על השולחן פעם אחת ולתמיד שלא יהיו יותר מדי שאלות: אני לא מסכן ובטח לא איזה עיוור שצריך שירחמו עליו , כנראה שכחתם קצת בניגוד לכל הפחדנים מאחורי המקלדת שעברתי דבר אחד או שניים בחיים", והמשיך "החלטנו לסיים בדרך הכי יפה שיש, למרות שכמה 'נשמות' חשבו שהם יודעים יותר טוב והחליטו את הסיבות לפרידה". האמת? הלוואי על כולנו מישהו שיגן עלינו ככה אחרי שנפרדנו, ולגמרי ברור למה השניים האלו כן החזיקו מעמד שנים ארוכות.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully