המייסדת של חברת הניקיון בעירום. The Naked Cleaning Company, אתר רשמי
אתר רשמי/The Naked Cleaning Company

מייסדת חברת הניקיון בעירום מלא בטוחה שהיא מעצימה נשים ומודה לקורונה: "העסק משגשג"

17.12.2020 / 23:35

מייסדת חברת הניקיון בעירום, ניקי בלטון, טוענת כי אין שום דבר מיני בנשים שמועסקות כדי לנקות בתים של אחרים בעירום, וסיפרה שבזכות נגיף הקורונה העסק שלה משגשג וצפוי לפתוח סניפים נוספים ברחבי העולם

פרסומת של חברת הניקיון בעירום/The Naked Cleaning Company

ניקי בלטון בת ה-33 מקנט, אנגליה, עלתה לכותרות בזכות חברת הניקיון המפוקפקת שלה - שמציעה ללקוחות להזמין לביתם מנקים ומנקות כדי שיצחצחו את הבית בעירום חלקי או מלא. על אף הביקורות הקשות, בלטון המשיכה לטפח את העסק וכיום, בתקופת הקורונה, הוא הפך להצלחה מסחררת בבריטניה - עד כדי כך שהיא רשמה עליו פטנט ומתכננת לפתוח סניפים בכל העולם.

חברת הניקיון בעירום של בלטון מציעה שירותי ניקיון ביתיים שונים, החל מניקיון בהלבשה תחתונה ועד לעירום חלקי ומלא. המנקים המוסמכים מבצעים משימות כמו שאיבה, ניקוי אבק וניגוב משטחים במחירים של 100 דולרים עבור שעת ניקיון בהלבשה תחתונה או חלקית ו-130 דולרים עבור שעת ניקיון בעירום מלא - למעט זוג כפפות גומי ומסכה (קורונה בכל זאת). המנקים נדרשים לנקות במרחק של לפחות שני מטרים מהלקוחות שלהם למשך כל שעות העבודה ובלטון, שאוהבת לנקות בהלבשה תחתונה בעצמה, אומרת שהיתרון בלנקות בעירום הוא שיש פחות בגדים עליהם נגיף הקורונה עשוי לשרוד. השירותים מסודרים ומסופקים באמצעות מערכת הזמנות מאובטחת - והמנקים, כמו גם הלקוחות, חייבים לעבור בדיקות רקע לפני שהם יכולים לתאם מפגש.

כשהחברה הושקה, ניקי דיברה בפתיחות על הטרולים שאמרו כי השירות "מיני מדי ונועד לכישלון". היא אמרה אז: "העסק עובד טוב, אבל עם זה מגיעים גם שונאים וטרולים. בסופו של יום אנחנו עסק ואין בזה שום דבר מיני - המנקים שלנו הם לא אובייקטים מיניים, הם שם כדי לעבוד".

בתחילת השנה הנוכחית הצטרפה לעסק השותפה העסקית ליאן וולמן שהשקיעה לא מעט כסף בחברה. ברגע שנראה היה כי העסק הולך להתרומם, נאלצה בלטון לסגור אותו עקב התפשטות נגיף הקורונה והסגר שהוטל על בריטניה. בתום הסגר הראשון העסק חזר לפרוח והגיע לשיאים חדשים. מתברר שהקורונה עודדה אנשים לרצות בשירותיה של החברה יותר מתמיד. חברת הניקיון (תיראו מופתעים) פופולרית בעיקר בקרב גברים שמעוניינים בנשים שינקו את בתיהם - ובלטון טוענת כי עכשיו יותר מתמיד זהו שירות יקר ערך, בעיקר לאנשים שחשים בדידות בתקופה הזאת. היא אמרה ל"סאן": "בהתחשב במצב הנוכחי אני חושבת שהתפקיד שלנו עכשיו חשוב יותר מתמיד. כולם סבלו לאורך הסגר, אנשים הרגישו לבד והשירות שלנו מציע חברה. אנחנו מקווים לעזור לנקות את נגיף הקורונה, מנקה עירום אחד בכל פעם. אנחנו כאן כדי לספק חיוך וגם לעזור לנקות בתים של אנשים כי בסופו של יום אנחנו מנקים מקצועיים שנמצאים שם כדי לעשות את העבודה. זה נחמד שאנשים יקבלו שירות קצת שונה ומיוחד אחרי כל מה שעברנו בחודשים האחרונים".

מה הקשר בין מנקות ערומות להעצמה נשית?

לדברי ניקי בלטון, המוטו המרכזי העומד מאחורי החברה הוא - וזה צפוי להפתיע אתכם - "העצמה נשית". כיצד בדיוק נשים שמנקות בעירום בזמן שגברים צופים בהן מהווה העצמה נשית? ניקי לקחה את עצמה כדוגמא אישית והסבירה: "תמיד יש אנשים שינסו להרוס אותך והקנאה מרושעת, אבל אל תפחדו לעשות את מה שאתם רוצים. אם אי פעם הייתי לוקחת ללב את הביקורת שהוטחה נגדי בשנה שעברה, לעולם לא הייתי עושה את זה. נשים צריכות להעצים נשים. זה האתוס שעומד מאחורי החברה. הכל קשור לדימוי גוף, זה לא משנה באיזו צורה או מידה את. הכל זה למטרת העצמה נשית, להיות חזקה ובעלת ביטחון. זה כל כך חשוב. יש כל כך הרבה נשים שם ששופטות את עצמן וחושבות שהן לא מספיק טובות. כמות האנשים שאומרים לי 'ניקי איך עשית את זה?' ואני פשוט אומרת להם לעולם לא לוותר. הדרייב הכי הגדול שלי הם הבן והאחיין שלי. אני רוצה לתת להם הכל".

יש גם גברים בעירום לכל המתעניינים

האטרקציה החדשה בדובאי?

כעת ניקי מתכננת להפוך את העסק שלה לבינלאומי. היא אמרה: "תמיד ידעתי שאני רוצה לבנות מודל עסקי שאוכל להמשיך ולהתרחב. תמיד ידעתי שאני רוצה לנהל עסק גדול ועולמי כזה. חשבתי על זכיינות בבריטניה ואז חשבתי שאוכל גם לזכות בזכיון בינלאומי. אנחנו מתכוונים להתרחב לאמריקה, קנדה, הולנד ובתקווה גם לאוסטרליה. יש בנו התעניינות רבה ברחבי העולם, אפילו בדובאי. עכשיו רשמנו פטנט, אף אחד לא יכול לקחת אותו או להעתיק אותו ממני".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully