בר רפאלי. GettyImages
GettyImages

הסופר-מודל הפכה לבלוגרית? זה מה ש-2020 עשתה לבר רפאלי

עדי דנטס

21.12.2020 / 9:03

בר רפאלי, מלכת ה-"אני לא נותנת לכם כלום, השמיים סגורים ואל תצלמו את הילדים שלי" הושפעה גם היא מהשנה המקוללת הזאת, 2020, אחרת קשה להסביר למה היא מראה תסמינים של בלוגרית מ-2018. עדי דנטס מגיעה ההוכחות

בווידאו: בר רפאלי החלה לרצות את עבודות השירות שנגזרו עליה/צילום: יותם רונן, עריכה: איתי עמרם

בוידאו: בר רפאלי מתחילה את עבודות השירות

משהו קרה לבר רפאלי. אני לא כותבת את זה מהיכרות אישית כי אין לי כזו, ואני גם לא יודעת את זה מתוך ראיון חושפני או רכילות ששמעתי בטעות. פשוט גם אני, בדיוק כמוכם, מקבלת מהאישה הזו פיסות מידע קטנטנות ומעוצבות בריבועים מדויקים באינסטגרם, שלחדי עין כמוני מספיקים לחלוטין כדי לקבוע שהקורונה, האמא בנווה תרצה, ההורות לשלושה, הבעל המובטל, חסימת האפשרות לקפוץ לחו"ל כדי לנשום, ההתברגנות שהביאה איתה חיים די פשוטים, עבודות השירות, הגיל או אולי סתם התפוררות מעמד התרנגולת שמטילה דולרים - משהו מבין כל אלו או שילוב שלהם, ערער את בר רפאלי.

את הפייסבוק ואת האינסטגרם שלנו כבר ראית?

האישה שפעם היתה עושה כותרות רק כי היא שותה מים והולכת בו זמנית ברחוב החלה בחודשים האחרונים להתנהל ברשתות בצורה מוזרה יחסית לעצמה. כמו בלוגרית, אם לדייק. היא מציגה את כל התסמינים למחלת ה"רוצה להיות מפורסמת" ו"צמאה לתשומת לב", למרות שפעם היכרות קלושה ועקיפה עם בר רפאלי היה סמל סטטוס לכשעצמו.

חושבות שאני מתבלבלת? אולי. אבל אני באה עם הוכחות. קבלו:

הלוק של האינסטוש

הפיד. הו הפיד. פעם היינו מתחננים לתמונה וזוכים לקבל רק פריימים מעוצבים שצולמו על ידי צלמי צמרת או מאמן הכושר, שללא ספק עבר קורס מזורז ב"כך תצלם דוגמנית ותוציא את המקסימום מהקוביות". האינסטגרם שלה היה מגזין נוצץ שהראה איך חיים היפים והנכונים. ומה שהכי עבד בו היתה העובדה שהיא לא באמת חשבה על הפיד שלה - היא פשוט היתה מעלה תמונות מהחיים שלה, בהן היא נראית יפה ורזה ומושלמת, וממשיכה הלאה. בחודשים האחרונים הפיד של רפאלי נראה כמו של כל וואנאבי בלוגרית לייפסטיל/ צלמת/ מובטלת עם הורים או בעל עשיר - אצור כמו מוזיאון, עם שפה אומנותית מוגדרת, תמונות "אווירה" נוגות ופילטרים מדויקים שמשדרים איכות אלגנטית ומתוחכמת, כולל פיסות גוף וטשטושים של תאורה למקסימום אפקט. אתם יודעים מה הבעיה עם זה? קודם כל, שזה הפסיק להיות מגניב אי שם ב-2018, וכל הבלוגריות שמבינות משהו התקדמו לעבר פיד מעוצב פחות ו"עמוק" יותר. אבל בעיקר בגלל שזה מזיע ממאמץ, ומאמץ זה הכי לא בר רפאלי.

כולם שואלים אותה

אין משפט נידי יותר מ"כולם שואלים אותי".
"כולם שואלים אותי איפה אני עושה ציפורניים/ מסדרת את השיער/ מגלחת את הבהונות של הרגליים" בדרך כלל הוא מגיע מבנות 17 עם 6,000 עוקבים קנויים ואמא ששאלה מתי היא מפסיקה להתעסק בלצלם את עצמה ומוצאת עבודה. אבל עכשיו פתאום רפאלי עושה שת"פ עם חברת טיפוח ומעלה סטורי שבו היא שוטפת פנים ומורחת קרמים כי "כולם שואלים אותי על שגרת הטיפוח שלי". אתם יודעים את מי עוד שאלו? את כל הבנות שעשו את אותו קמפיין - באינסטגרם הפרטי שלי ספרתי 15. אני ממש מקווה ששילמו לה יותר מלכולן, כי בשביל ליפול בחבטה כל כך רועשת למעמד של משפיענית רשת היא היתה צריכה לדרוש ריכוך של לפחות 6 ספרות. בדולרים.

תראו, אני עשירה

בואו נשים את זה על השולחן - כולנו יודעים שבר רפאלי עשירה. היא הייתה עשירה כשתקתקה קמפיינים בחו"ל, המשיכה להיות עשירה כשיצאה עם גברים שהטיסו אותה במטוסים פרטיים, והתמקמה סופית אל תוך הכסף כשהתחתנה עם נצר לאחת המשפחות העשירות בישראל. פעם היא ידעה שעושר כזה לא צריך להראות, כמו שקייט מידלטון לא תיראה מסתובבת עם חגורה של גוצ'י, או את ג'ף בזוס מעלה תמונה של השעון שלו על רקע הגה של מכונית פאר. עכשיו, משום מה, כבר לא. לא שיש בעיה להצטלם עם תיק יוקרתי או על יאכטה מפוארת - אם אלו החיים שלך זה נפלא, אבל בחודשים האחרונים פיתחה רפאלי חיבה
יתרה לצילום פריטים יוקרתיים רק לשם ה"תראו מה יש לי ותקנאו בי", ואנחנו מקבלות תמונות אבזמים של תיקי יוקרה וצמידים שעולים אלפי דולרים, שאין שום סיכוי שמשלמים לה כדי להעלות, ואני חייבת לשאול (יחד עם כולן) למה? מה את מנסה להוכיח? ולמי?

גם לי יש פגמים

ממש כמו משפיעניות ברחבי העולם, וגם כמה וואנאביז בארץ, נראה שגם רפאלי קיבלה את הממו שאומר שכדי להיות "נגישה" יותר עבור הקהל שלה היא חייבת להראות חולשות ולדבר על פגמים. כנראה שהקושי לשאת את העובדה שאמא נכנסה בשבילה לכלא, המעבר מחיי זוהר להורות לשלושה, והתחושות שמלוות נשים יפות כשהן עוברות את גיל 35 ומתחילות לפחד לאבד את המראה שלהן, הם לא נושאים שרפאלי מוכנה לגעת בהם. אז מה היא עושה? מגלה לנו שהיא שונאת את כפות הרגליים שלה בתמונה מקסימה וחמודה שבה היא מציגה רגליים מטופחות ויפות. כי כזו היא, נגישה.

הילדים

ציפי רפאלי אומרת שהיא כותבת עכשיו ספר, ואני מאוד מקווה שאחד הפרקים שם יהיה "כך תשחקי עם התקשורת ותגרמי להם להתעניין בך", כי נוכל להגיד שמדובר באישה שאמא שלה ליטרלי כתבה את הספר על איך להיות מגה מפורסמת. רפאלי יודעת לשחק את משחק הסלבס טוב מכולן - מדובר במלכת ה-"אני לא אתן לכם כלום ואתם תתחננו", מדובר באותה רפאלי שאיימה בתביעה על אישה שצילמה את הבנות שלה, סגרה את השמיים ביום החתונה שלה ואפילו הביאה לכאן את דיקפריו רק כדי להסתיר אותו מכולנו.

ואז, ביום בהיר אחד, עולה תמונה שבה היא יושבת אלינו עם הגב וחושפת תמונה בתוך תמונה שבה היא מחזיקה ילד/ה בלונדיני/ת קטנ/ה שאי אפשר לזהות. זה יכול להיות ילד/ה שלה, וזה יכול להיות באותה המידה גם הילד/ה של השכנה שלה. מה היא רוצה להגיד לנו בתמונה הזו? תראו הנה הגב שלי? או אולי - הצבע הכהה בקיר זה רעיון שלי כי עכשיו אני עושה את מה שעושות נשים שחוות משבר זהות ופונה לעיצוב פנים? אולי בכלל התמונה של הילד נמצאת שם בטעות? ללא הצלחה ניסיתי לנחש יחד עם כל אתרי הרכילות ששיתפו את התמונה ברגע שעלתה וזכתה ב-44,000 לייקים. טעות? צימאון צומי? שעמום? לא יודעת, אבל שווה לחכות להסבר, כי בטוח "כולם שואלים אותה על זה".

  • עוד באותו נושא:
  • בר רפאלי

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully