הנקמה בחבר הבוגד - התחתנתי עם בן הזוג של המאהבת שלו. @jadepurvis53., צילום מסך
צילום מסך/@jadepurvis53.

אישה נקמה בחבר שבגד בה - והתחנתה עם בן הזוג של המאהבת שלו

9.2.2021 / 11:01

משתמשת טיקטוק מסקוטלנד חשפה את סיפור הנקמה הביזארי באקס הבוגדני שלה: היא התחתנה עם בן הזוג של המאהבת שלו. בעוד רבים מהעוקבים שלה טוענים שזו אכן "הנקמה המושלמת", אחרים חושבים שהיא לא באמת הצליחה להתגבר עליו

הנקמה בחבר הבוגד - התחתנה עם בן הזוג של המאהבת שלו/@jadepurvis53.

איך ההורים שלכם הכירו? חברים משותפים? מסיבה? אפליקציה? לג'ייד פורוויס ובעלה יהיה סיפור שונה לגמרי ומאוד מסקרן לספר לילדים שלהם על הדרך בה הכירו. למעשה, סיפור האהבה של השניים, שנשואים מזה 4 שנים, מבוסס על נקמה.

ג'ייד, תושבת סקוטלנד, שיתפה בטיקטוק את הסיפור כיצד הכירה את בעלה. בסרטון שצבר יותר מ-6 מיליון צפיות היא מספרת שעד לפני 7 שנים היא יצאה עם בחור אחר, אליו גם התארסה, אך גילתה שהוא בוגד בה עם אישה אחרת - שגם לה היה בן זוג. כדי לנקום בארוס שלה, היא יצרה קשר עם החבר של המאהבת ובמפגש שנועד לתכנן נקמה משותפת - השניים התאהבו. אחרי 3 שנים של זוגיות הם נישאו ועד היום חיים להם באושר ועושר, כשלא ברור מה עלה בגורל האקסים הבוגדניים שלהם.

צפו בה מספרת את סיפורה:

ג'ייד סיפרה בשני סרטונים שפרסמה כיצד הכירה את בעלה לאחר שהאקס שלה והאקסית שלו החלו לנהל רומן זה עם זו מאחורי גבם. בסרטון הראשון היא סיפרה שהאקס שלה, איתו ניהלה מערכת יחסים מזה 3 שנים, נסע 300 קילומטרים רק כדי לבגוד בה עם אישה שהייתה בעצמה בזוגיות של 5 שנים עם גבר אחר. היא כתבה בסרטון: "החבר שלה ואני החלטנו לתכנן נקמה משלנו. הוא נסע 300 קילומטרים לפגוש אותי. מאז הוא לא עזב. זה היה לפני 7 שנים, 4 שנים נשואים. אני חושבת שאנחנו ניצחנו". בסוף הסרטון היא שיתפה תמונה שלה עם בעלה ביום חתונתם.

בסרטון אחר ג'ייד חשפה כי היא למעשה הייתה מאורסת לאקס שלה בזמן שהוא בגד בה עם אישה אחרת שהכיר בפייסבוק. היא גם סיפרה לעוקבים שלה שהאישה הזו היא שיצרה קשר איתה כדי לספר לה ששכבה עם החבר שלה. לאחר שהתיידדה במכוון עם המאהבת בכדי לדלות ממנה פרטים, ג'ייד התיידדה גם עם בן זוגה והשניים נפגשו.

ובסרטון שני היא חושפת פרטים נוספים:

הסרטונים קיבלו תגובות מעורבות מהגולשים. בעוד חלק פרגנו לסיפור האהבה של השניים, אחרים אמרו שמערכת יחסים המבוססת על נקמה היא לעולם לא דבר טוב. אחת כתבה בתגובות: "הנקמה המושלמת. שיחקת יפה. שמחה ששניכם מאושרים אחד עם השניה". אחר כתב: "זה סיפור האהבה האהוב עלי עד כה". משתמש נוסף כתב: 'הכל קורה מסיבה מסוימת. שניכם נועדתם להיות ביחד. מקווה שיהיו לכם עוד הרבה שנים מאושרות".

הנקמה בחבר הבוגד - התחתנתי עם בן הזוג של המאהבת שלו. @jadepurvis53, צילום מסך
ג'ייד והחבר של המאהבת של האקס שלה נישאו/צילום מסך, @jadepurvis53

אבל היו גם אחרים שתהו האם ג'ייד הצליחה באמת להתגבר על האקס שלה - אם היא עדיין מדברת עליו. אחד כתב: "את 4 שנים נשואה ועדיין מדברת על האקס שלך? לא נראה לי שניצחת". אחר הסכים: "אם את עדיין מדברת עליו ועל הבחורה ההיא אז לא ניצחת. לא התגברת עליו". משתמש אחר הוסיף: "רק אני מרגיש שכל סיפור האהבה שלהם מבוסס על אנרגיה לא טובה?" ואדם רביעי היה משוכנע: "את עדיין מרירה וכנראה שאת עדיין מאוהבת באקס שלך".

ככה הם נראו בתחילת הקשר - והיום

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully