השתקפות בעין חשפה בגידה?. samnunn4, צילום מסך
צילום מסך/samnunn4

הרגע בו גבר תפס את חברתו בוגדת בו בטינדר - מול הפנים שלו

5.1.2021 / 0:02

משתמש טיקטוק הפך לכוכב רשת לרגע אחרי שפרסם סרטון בו ניתן לראות את אפליקציית טינדר משתקפת דרך עיניה של חברתו הבוגדת - אך האם הסרטון אמיתי או נוצר בהשראת סרטון ויראלי אחר?

ההשתקפות בעין חשפה בגידה?/samnunn4

משתמש טיקטוק טוען שתפס את חברתו בוגדת בו בטינדר - לא כי ראה את הכרטיס שלה שם (אחרת גם הוא היה בוגד), אלא כי האפליקציה השתקפה בעינייה בזמן שדפדפה בה כששכבה לידו במיטה.

סם נון, תושב ארה"ב, העלה את הטענה הקשה שלו בסוף השבוע שעבר כשהוא מצרף סרטון של חברתו שוכבת על המיטה ומביטה בטלפון שלה. כשהוא עושה זום לעיניה, ניתן לראות כי מסך הטלפון שלה משתקף בעיניה - ובו פתוחה אפליקציית ההיכרויות והסטוצים טינדר. ככל שהוא מתקרב יותר לעינייה - התמונה מתבהרת וניתן לראות תמונה של גבר אותה היא מחליקה הצידה לטובת תמונה אחרת וכך הלאה. הסרטון של סם צבר קרוב למיליון צפיות בטיקטוק, כשבסופו נראה סם מביט במסך בעצב ומנענע את ראשו כשהוא מבין שחברתו בוגדת בו ממש לנגד עיניו.

הביטו:

תפס את חברתו בוגדת בו דרך השתקפות בעיניה. TikTok/sumnunn4, צילום מסך
תפס את חברתו בוגדת בו דרך השתקפות בעיניה/צילום מסך, TikTok/sumnunn4

הביטו קרוב יותר:

תפס את חברתו בוגדת בו דרך השתקפות בעיניה. TikTok/sumnunn4, צילום מסך
תפס את חברתו בוגדת בו דרך השתקפות בעיניה/צילום מסך, TikTok/sumnunn4

הנה!

תפס את חברתו בוגדת בו דרך השתקפות בעיניה. TikTok/sumnunn4, צילום מסך
תפס את חברתו בוגדת בו דרך השתקפות בעיניה/צילום מסך, TikTok/sumnunn4

צפו בקטע המלא:

@samnunn4

thought she had fun baking cookies today #fucklove ?

♬ WITHOUT YOU - The Kid LAROI

לאחר פרסום הסרטון, רבים תהו האם הוא אמיתי או שמא סם קיבל השראה מסרטון ויראלי דומה אחר שפורסם רק כמה ימים קודם לכן. אחד המגיבים שאל אותו האם הסרטון אמיתי - והוא השיב בחיוב וזכה לפרגון, כשחלק כינו את חברתו "חסרת לב" וביקשו מסם שיצלם סרטון נוסף בו הוא זורק אותה. אחרים חשדו שהסרטון מזויף משתי סיבות. הראשונה, בביו שלו בטוויטר מופיע כרגע המשפט "זו הייתה בדיחה", אם כי לא ברור האם הוא התכוון לסרטון זה או לכל דבר אחר שפרסם בעבר ברשת. השנייה קשורה לסרטון טיקטוק שזכה ל-2.5 מיליון צפיות, בו גם נתפסה בגידה דרך השתקפות.

הסרטון המקורי פורסם ע"י סידני קינש בת ה-24 שחשפה כיצד מערכת היחסים שלה הסתיימה דרך סלפי שקיבלה מחבר שלה דאז בסנאפצ'ט. הבחור שלח לה תמונה שלו נוהג ברכב מבלי להבחין בהשתקפות שבמשקפי השמש שלו - בה ניתן היה לראות רגליים של אישה אחרת שרועות במכוניתו ממש לידו. הוא אולי פספס את הפרט הקטע הזה, אבל סידני ממש לא. היא כתבה בסרטון: "הפעם הזאת שחבר שלי מזה 4 שנים צילם את עצמו בוגד בי". בתגובות לסרטון היא סיפרה שהדברים החמירו אחרי שקיבלה את התמונה: "התקשרתי אליו ושאלתי אם הוא הבין שהוא שלח לי איזו כ**ה בסנאפצ'אט שלו ולא היה לו מושג", היא כתבה, 'אז שלחתי לו את זה והוא טען שאני משוגעת, שזאת בת הזוג של חבר שלנו ושהוא רשאי שיהיו לו חברים". בהמשך נודע לסידני שבן הזוג שלי התראה עם לפחות חמש נשים אחרות רק בחודש האחרון. על אף שהסרטון הוא היחיד שיש לסידני בפרופיל, הוא זכה להצלחה גדולה ואולי היווה השראה לסרטון הטינדר הנוכחי.

הסרטון המקורי:

@sydneykinsch

check the reflection in your boyfriend's sunnies ladies ✨ ##fyp

♬ original sound - Mandy Patinkin and Kathryn G

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully