גבר עם דובי. ShutterStock
ShutterStock

נו תבינו כבר: הדברים שגברים עוד לא הפנימו בקשר לסקס

16.2.2021 / 20:00

אפשר להגיד הכל על גברים, נשים, והנסיון שלהם לחיות זה עם זו - אבל דבר אחד אי אפשר לטעון, והוא שהמין האנושי מתייאש מהר. אז הנה, שוב - גברים צריכים להפנים כבר את העובדות האלה על סקס

ניתן היה לטעון, וקצת בצדק, שכולנו מטומטמים כמו מחצלות של דלת כניסה, כי הרי מי עוד עושה את אותם דברים שוב ושוב ומתאכזב כשהוא מקבל תוצאות זהות? מה אני אגיד לכם? לפחות אנחנו נחושים.
"אני ויתרתי על גברים" אמרה לי היום מישהי (כמו כל יום), והאמת, קצת הבנתי אותה. יש משהו מייאש בזה שכבר שנים אנחנו מנסות שתבינו אותנו - ואיכשהו, כלום לא באמת קורה במציאות. הטעויות נשארות פחות או יותר אותו דבר, התלונות גם הן לא לוקות בגיוון יתר, וכולנו ממשיכים לחיות בזוגיות ולהתרבות, למרות הכל.

את הפייסבוק ואת האינסטגרם שלנו כבר ראית?

נכשלים, מתגרשים, בוכים ומשלמים, אבל ממשיכים להיות אופטימיים ומלאי תקווה. רציתי להגיד שלפחות את זה אפשר לזקוף לזכותנו, אבל בעוד המילים נכתבות אני מבינה שזו בעצם רק עוד הוכחה לטמטום הבלתי נדלה שלנו. וברוח זו - הנה, שוב, בפעם המאתיים אלף - הדברים שהיינו רוצות שגברים כבר ילמדו לעשות במיטה.

אין דבר כזה "להיות סקס טוב"

גם אם מישהי מאד אהבה מה שעשית לה, מישהי אחרת יכולה לחשוב שאתה נוראי, ומה שהאקסית שלך אהבה לא יעבוד בהכרח איתה, אז צריך להמשיך לחקור ולתת את הדעת, ולהפסיק להתייחס לסקס בדידקטיות. אנשים מנסים לגמור פה, לא לחשב את מקדם ההדבקה R. אם היא מרגישה שאתה מדקלם את המובים הקבועים שלך היא תתייבש יותר מהר מחולצת משי באוגוסט. גם אם מצאת רוטינה שעבדה לך עם מישהי או יותר, היא לא בהכרח תעבוד עם בחורה חדשה. מצטערת לבאס, אבל אם אתה רוצה לדעת מה עושה לה טוב, תהיה חייב ללמוד להכיר את הגוף שלה, או אשכרה לדבר איתה ולשאול אותה. רחמנא ליצלן, אולי להיות בזוגיות קצת יותר מחייבת, טפו טפו טפו. יודע מה? אפילו לא לדעת כלום, ולהיות אמיתי וכן בקשר לזה עדיף על העמדת פנים של ביטחון עצמי.

סקס הומור. Giphy
סקס הומור/Giphy

כל יום הוא יום חדש

אישה היא לא קנדי קראש. אתה לא יכול לצבור נקודות זכות שיורידו לך מהחשבון ברגע שיבוא לך להתעצל ולהיות דוש. אישה היא מסלול נינג'ה - כל פעם כשאתה עולה המסלול אתה צריך לתת את כל כולך, אחרת אתה מתרסק למים ונגמרת לך העונה. מה שעבד אתמול לא בהכרח יעבוד היום, וצריך להישאר ערני. לא נעים לי לבשר לך את זה, אבל אי אפשר ללמוד אותה, לא עד הסוף, כמו שלומדים חוקים מתמטיים. אם אתמול היא נהנתה נורא ממשהו שעשית, ואולי גם שלשום, זה לא אומר שהיא תאהב את זה עכשיו כל לילה, עד המוות. כמו באימוני כוח - אתה לא עושה את אותו אימון כל יום, כי השריר מתרגל, אלא דואג להחליף רוטינות כדי להמשיך להתפתח. גוף האישה, ובמיוחד המוח שלה, חייב גיוון כדי לשמר סף גירוי גבוה. אם תשכנע את עצמך להתייחס אליה כל יום כאילו היא אישה חדשה, זה יהיה הדבר הכי חכם שאתה יכול לעשות במיטה, עבור שניכם. וזה גם סופר רוחני, אם אתה אוהב את השיט הזה.

סליחה, זה לא פור פליי

מה שתמיד חשבת שהוא פור פליי, ובכן, הוא לא. כשאומרים פור-פליי, מתכוונים בדרך כלל לכמה דקות שלפני החדירה, נכון? אז זה לא נכון. בכלל בכלל. אם כבר נכנסתם למיטה והתחילו הליטופים, החיכוכים וההתפשטות, זה זה כבר סקס. אצל נשים, בניגוד לגברים, שיש להם שני מצבים עיקריים - זקפה ולא זקפה, ויכולים לעבור מאפס למאה בדקה, נשים מגיבות הרבה יותר לאט, וצריכות תנאי סף מינימליים כדי להתחרמן. למשל להרגיש סקסיות הכרחי להן לפני שהן מתחילות להרגיש חרמניות - אם היא מרגישה שיש לה בטן היום ושהיא "מגעילה", כלום לא יחרמן אותה. אם אתה גבר שיכול לשכנע איתה שהאיכסה שהיא מרגישה רחוק מהמציאות ולגרום לה להרגיש סקסית, אתה אלוף העולמות. מה גם שאת שאר העבודה היא כבר תעשה בשבילך. אז אל תאיץ בה ואל תרייר עליה כמו טרייר - תהיה חכם ומניפולטיבי (ככל שאתם מכירים טוב יותר תצטרך להיות יותר מניפולטיבי) ותן לזה להיבנות. זה ייקח חצי שעה, שעה - אבל לא תצטער, באחריות.

סקס הומור. Giphy
סקס הומור/Giphy

אל תהיה פלוץ טרחן

אף אחד לא אוהב אנשים שמסתכלים עליו בשיפוטיות, במיוחד לא במיטה. במיטה היא צריכה קבלה מלאה של החשקים המוזרים שלה, של איך שהיא נראית, ושל כל מה שקורה. וגם אתה. אז תהיה נחמד לויברטור שלה ותפסיק להיות כזה פלוץ טרחן. אני יודעת, אני יודעת, אתה מחזיק מעצמך נורא משוחרר, אבל בוא נודה - רוב הגברים מחסירים פעימת אגו אם אישה מושיטה יד לויברטור, גם אם הוא חיצוני וקטן עד בלתי נראה, וגם אם הוא רק היד שלה. משום מה, אם היא צריכה לעזור לעצמה לגמור, זה אומר משהו רע עלייך. זה לא. אז אל תשנא את הויברטור שלה - כי להתנגד לויברטור זה כמו להתנגד לחבר טוב שעוזר לך, או לעוזרת בית, וזה סתם לא שפוי. אם, הייתה הצפת ביוב, היית מתעקש לעמוד עם חרצפים עד הברכיים ולנקות לבד? לא, נכון? אז זה בדיוק אותו דבר.

מה אתה, אינדיאנה ג'ונס?

תפסיק כבר לחפש את נקודת הג'י כדי לנסות לגרום לה להשפריץ. למה? כי אתה לא אינדיאנה ג'ונס, ונקודת הג'י הזאת חמקמקה ומעצבנת, ואם אתה רוצה לצאת למשלחות חיפוש אדיוטיות, תעשה את זה על חשבון זמנך הפרטי בבקשה. עם כל הכבוד לזה שחבר שלך סיפר לך שהוא פגש מישהו שמשפריצה ארבעה ליטר, תארוז את השעוונית ועזוב אותה בשקט. אני כבר שנים מחפשת את נקודת הג'י, ואין לי שום מושג על מה כולם מדברים, אולי זו נכות אישית שלי, אבל ליתר ביטחון בוא נעשה ככה - אם אתה מחפש פעם פעמיים ולא מוצא - קבל את העובדה שרוב הנשים לא יגמרו מחדירה בלבד ובוא נתעסק במה שכבר מצאנו, אוקיי? הנה הדגדגן, ממש מול הוודג' שלך. הוא חיצוני, ואתה פחות או יותר יודע מה לעשות איתו. מקווה.

סקס הומור. Giphy
סקס הומור/Giphy

סקס הוא לא זכות בסיסית שלך

בבקשה אל תחייה בסרט ש"מגיע" לך סקס. לאף אחד אף פעם לא מגיע סקס, גם אם הוא נשוי עשורים רבים. הסכמה לסקס ניתנת כל יום מחדש, ואני לא מדברת רק על הרמה המוסרית והחוקית. אני מדברת על הנטייה שלנו לקחת אחד את השניה כמובן מאליו כשנמצאים בתוך מערכת יחסים ארוכה, ולהתייחס לסקס כאילו זו איזו זכות טבעית. לא. פשוט לא. אף פעם לא "מגיע לך" שהאישה שלך תשכב איתך, ואם הסיבה שאתה נמצא במערכת יחסים מונוגמית היא כדי להפסיק לעבוד קשה בשביל סקס, נכונה לך הפתעה ממש לא נעימה. משיכה מינית היא משהו שכל פעם מחדש צריך לעורר ולהרוויח, ורצוי גם לגוון קצת בדרך, כי אם אתה כה צפוי שהיא יודעת בדיוק מה מגיע אחרי מה - זה לא מועיל לך. למעשה אין דבר שגורם לה לרצות אותך פחות מאשר כשאתה "מתחיל" איתה על הדרך, תוך כדי צפייה בגל גברעם באח הגדול. תפנים את זה. או שתפנים קודם שהיא גם לא האישה "שלך", והשאר כבר יבוא בטבעיות.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully