קארין ויהודה. ערוץ 13, צילום מסך
צילום מסך/ערוץ 13

מעט מדי, מאוחר מדי: קארין פספסה, ולא רק בקשר ליהודה

14.2.2021 / 11:00

בתחילת העונה היא הייתה מלכת היופי המחוזרת של הבית, אבל קארין עליה עשתה הרבה טעויות ופספסה את הרכבת. יהודה כבר רוצה מישהי אחרת, והיא נותרה להחמיץ פנים לבדה בפינה

קבלו את המלך החדש של הבית - קבלו את יהודה.
במהלך הפרק מצאתי את עצמי נתקפת בהבזקי נוסטלגיה לימיו האגרסיביים, הילדותיים והבלתי נסבלים של הקינג, עוד כשהוא היה ספון בפינה חשוכה עם ג'וזי, מתמרמר על כך שהבית שונא אותו ובולע מילים כמו מכשפה קטנה ומיובשת, שמטילה לחשי הדחה על יתר בני הבית.


את הפייסבוק ואת האינסטגרם שלנו כבר ראית?

הרבה השתנה מאז אותם ימים - יהודה החדש הוא מלא ביטחון, רגיש, פתוח, ואפילו מצליח להתעלות על עצמו ולהיות הראשון שמוחל על האגו שלו ובא להתנצל בפני ג'וזי. מדהים. וכל מה שהיה צריך זה חיבוק אוהב של דיירים חדשים, התרחקות מהדיירים הישנים ואישה אחת שגרמה לו לחייך. כשהוא ניגש אל אלמוג והסביר לה בעיניים נוצצות שהיא גורמת לו להתבלבל אני מודה שהרגשתי כמו כלפי ילד שמצליח להגיד את המילה הראשונה שלו, וגם קצת הערצתי אותו - צריך אומץ כדי להודות בפני מישהי שהיא עושה לך פרפרים בבטן, וזה אומץ שלא ראינו לפני.

נראה כאילו משהו השתנה בבית, אבל בבחינה לעומק, הדיירים החדשים רק נתנו דחיפה קלה לשינוי שקרה בתוך יהודה. שילוב של נסיבות עזרו לו להחזיר לעצמו את הביטחון ולהירגע, ורק זה הפך אותו לכוכב החדש והנוצץ שאי אפשר לעמוד בפניו. זה הכל עניין של הקרנה - כשהוא הרגיש רע, הרעל שאגר בתוכו זלג החוצה וזיהם את כל מה שהיה סביבו, גרם לדיירים לא לסבול להיות לידו, לו להגיב קשה יותר, וכן הלאה, כמו כדור שלג גועלי. זה תהליך שקורה לכולנו - אנחנו מאשימים את בני הזוג, את הבוס, את המשפחה ואת הקורונה בזה שרע לנו, אבל לרוב גם כשאחד מהם משתנה או יוצא מחיינו אנחנו עדיין מרגישים רע וממשיכים להתלונן, עד שמבינים בסוף שהבעיה היא אצלנו, ושהדרך היחידה לצאת מלופ של סבל היא להתחיל להרגיש טוב מבפנים, כדי שהעולם יתחיל להתיישר על פי מה שאנחנו מקרינים.

זה קרה ליהודה, ועכשיו כשהוא מאושר ובטוח במקום שלו, מאד קשה לערער אותו, אפילו לא העובדה שאלמוג ככל הנראה לא לגמרי בעניין. הדברים והדיירים שהיו מטריפים אותו בעבר נוגעים בו הרבה פחות, הוא רגוע, מחויך ושליו, ובפעם הראשונה העונה מקרין משהו שגורם לכולם לרצות להיות לידו.

וההיפך בדיוק קרה לקארין.

עוד בוואלה!

תרגישי נוח, כולם עוקבים אחרי האקס שלהם בפייסבוק

לכתבה המלאה

בתחילת העונה היא הייתה המלכה הבלתי מעורערת של הבית - מלאת ביטחון, מכירה בערך עצמה, בלתי פגיעה, ועל כן מושכת ומחוזרת על ידי כל הרווקים בבית. כמו שאמר יהודה "פעם הייתי בעיר, וחיפשתי את ראש העיר. אני כבר לא שם". אולי הוא כבר לא שם, אבל היא כן. פתאום היא מחפשת את תשומת הלב שלו, וכשנועה שואלת אותה מתי זה קרה היא אומרת לה "בערך שבועיים". מה קרה לפני שבועיים? אלמוג. זה מה שקרה. החברה שלה מגיל 14 שאותה פגשה באיזו תחרות יופי עלומה, הגיעה לבית והפכה לתחרות.

אין ספק שההתעניינות של יהודה באלמוג תרמה לכך שהוא התחיל להיראות אטרקטיבי יותר בעיני קארין. מישהי שהיא מרגישה "שווה" לה או לפחות מישהי שנחשבת ל"שווה", נתנה לה את החותמת לכך שיהודה הוא באמת גבר מעניין. אולי זו לא התאהבות רומנטית - אולי היא מתבלבלת בין זה לבין הכמיהה למישהו יציב בצד שלה, כי בין כל הזוגות והחברויות הקרובות, היא נתקעה עם נועה, שמתנהלת בין אובססיה בוכייה כלפי ג'וזי או יעכנה נוסח מור לרמן. קצת ריחמתי עליה כשלא היה לה למי לספר את פיסת הרכילות שלה, ואפילו יותר כשנועה התחילה להפיץ "קארין רוצה את יהודה" מהר יותר משג'וזי הפיץ קורונה לפני שנעלו אותו לעשות מסיבות במלונית.

מעניין אם ליהודה כבר נפל סופית האסימון והוא קלט מה נועה אמרה לו - הפרצוף שלו בכמה דקות שאחרי השיחה היה פשוט פרייסלס. עשר דקות הוא הסתובב מוכה אלם בחדר וגירד בפדחתו, עם הבעה של כלב מתפלא. ככה בדיוק אני נראיתי ביום רביעי האחרון כשהתאמצתי לחשב את מספר המתחסנים בתל אביב לעומת השכונות שבהן נפתחים הגנים.

בכל מקרה, אם הייתי צריכה להמר, לא הייתי שמה כסף שמשהו יקרה בין השניים, כי חוסר הביטחון גורם לקארין להיראות חלשה ונקמנית. אולי הוא ייהנה מהתחושה שהיא מפלרטטת איתו, אבל ספק אם יעשה צעד לכיוונה. בסופו של דבר כולנו נמשכים לעבר אנשים שמשדרים כוח, והלחץ בעקבות התחרות עם אלמוג, הבדידות, והתחושה שמי שהיא מעוניינת בו לא שם עליה, גרמו לה לעבור את התהליך ההפוך מזה שהתרחש אצל יהודה: היא איבדה ביטחון, והפכה למעצבנת, מתגוננת ומתנשאת, ומכאן הדרך להפוך לפחות אטרקטיבית היא קצרה.

כמובן שיכול להיות שכל מה שהיגגתי כאן זה שטויות, ושאני בכלל נותנת לה יותר מדי קרדיט. אולי פשוט נפלנו על הדיירת היחידה שמקיימת את מה שהבטיחה בתעודת הזהות שלה. הרי היא אמרה מראש שהיא ביץ' שלא מסתדרת עם נשים ולא מסוגלת לסבול טיפה של תחרות. אז הנה.

  • עוד באותו נושא:
  • האח הגדול

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully