ביידן, נתניהו. רויטרס
רויטרס

מאוחר מדי: זו הסיבה שבחיים לא יצא מזה קשר רציני

ענת ניסני

19.2.2021 / 12:01

אחרי שבועות של גוסטינג, ביידן סופסוף התקשר לביבי שפשוט לא הצליח להסתיר את ההתלהבות. אני מצטערת ביבי, אבל בחיים לא יהיה ביניכם קשר רציני, ואלה הסיבות

בווידאו: דוברת הבית הלבן אומרת שביידן מצפה לשוחח עם נתניהו בקרוב/צילום: רויטרס, עריכה: טל רזניק

בסרטון: דוברת הבית הלבן מבטיחה שביידן יתקשר שבוע הבא

כבר שבועות שהוא יושב ליד הטלפון בבלפור ומחכה לשיחה, צועק על שרה ויאיר שיפנו את הקו, דורש שיתקשרו אליו לנייד כדי לוודא שיש קליטה, בודק כל רגע מתי הוא "נראה לאחרונה" בוואטסאפ, מפלרטט עם פוטין כדי לגרום לו לקנא, אבל כלום לא עוזר. הטלפון מביידן לא מגיע.

המצב נהיה כבר כל כך חמור שאפילו דני דנון, החברה הנלהבת וחסרת הטאקט, החליטה לרחרח מה המצב, ועשתה את זה בצורה מעודנת כמעט כמו הדרך שבה נועה יונני סיפרה ליהודה שקארין בעניין שלו. אני לא אתפלא אם כמו קארין, גם ביבי צעק על דני בחצי חיוך: "לא! שלא תעז!" כשדני הציע לברר בשבילו, וברור לי, כמו שהיה ברור לארבעתם, שהכוונה האמיתית הייתה: "כן, בבקשה כן, ועכשיו".

את הפייסבוק ואת האינסטגרם שלנו כבר ראית?

אני לא יודעת מה איתכם, לי היה ממש קשה לראות את ראש הממשלה שלי במצב כזה. שבר לי את הלב לחשוב על ביבי מתייסר ככה מול הנייד הדומם, כשכל העולם מסביב עוקב אחרי ההשפלה. כשביידן סופסוף התקשר, כמעט לקחתי את מפלסת השלג הקרובה למקום מגוריי ועליתי לעיר הבירה, כי זיהיתי טוב טוב את מה שקרה - ביבי שלנו, האיש והכריזמה, המנהיג החזק בתבל שרק מחפש מדינה טובה להזדקן איתה, נפל בקסמיו של עוד פלייר.

אין צורך להרגיש מבוכה,כולנו היינו שם. כולנו חיכינו ליד הטלפון, קיללנו את הגבר שנעלם וייבש אותנו, הכרזנו שהוא לא רציני ואנחנו לא צריכות אותו, ואז כשהוא פתאום התקשר, נמסנו בשניה וזרקנו את כל ההבטחות שלנו לפח. זה לגמרי טבעי להתלהב כשהשיחה סופסוף מגיעה, אבל לקנות את התירוצים שלו ולהאמין שעכשיו הולך לצאת מזה קשר רציני? פחות.

אני יודעת שאתה מסונוור עכשיו, זה בדיוק השלב הזה שלא מקשיבים לחברות (אמרתי לך להישאר קול ולא לפרסם את התמונה הזאת!), אבל אני רק רוצה לעזור לך ולגרום לך להבין שאתה צריך לשחרר אותו וללמוד מזה לקשר הבא - תוך ארבע עד שמונה שנים הוא יגיע, אני מבטיחה. ובגלל שאתה כל כך מתכחש למציאות, אין לי ברירה אלא להגיד את זה כאן, שחור על גבי לבן. אלה כל הסיבות שבגללן בחיים לא ייצא מזה קשר רציני:

הוא מתקשר מאוחר
ביבי, נו באמת, מה אתה ילד? מגיל 20 אני כבר יודעת שהסימן הראשון שמראה אם הגבר שמולך רציני או לא זו השעה שבה הוא מתקשר. אם הוא באמת מכבד אותך, הוא ידבר איתך בבוקר, בצהריים, מקסימום בחמש-שש, כי הוא יידע שאחרת אתה כבר תקבע תוכניות אחרות. אבל גבר ששולח לך "ערה?" בשעה מאוחרת זה גבר שמניח שאתה יושב ומחכה, ובמצבים כאלה, ברור לכולנו מה הוא רוצה. לזכותו של ביידן נגיד שהוא לפחות מהזן שמתקשר ולא רק מסמס, אבל בוא. להתקשר אחרי עשר בלילה? מה קרה? ניסית קודם את פוטין ומרקל והם לא ענו? יש לנו יותר כבוד עצמי מזה.

הוא לא שם אותך בראש סדר העדיפויות
כשכל כך רוצים מישהו, קל לקבל כל תירוץ שהוא נותן. אבל בינך לבין עצמך אתה יודע שמגיע לך יותר. ישבת במשך שבועות בבית וחיכית שהוא יתקשר, שמעת שהוא דיבר כבר עם חצי עולם ואיתך - נאדה. ואז, כשהוא סופסוף נזכר בקיומך הוא אומר לך: "אבל אתה הראשון שהתקשרתי אליו מהמזרח התיכון" ואתה מתמסר? זה מה שאתה רוצה להיות בשבילו? הסידור הקבוע כשהוא מגיע לאזור? אם הוא באמת היה רציני, אתה יודע שהוא היה שם אותך במקום הראשון.

הוא מאוים מהאקס שלך
אחרי שרואים את היחסים שהיו לך ולטראמפ, לא אתפלא אם ביידן קצת חושש להיכנס לנעליו. בכל זאת, מדובר באיש מבוגר, מה אם הוא לא יצליח לספק אותך באותה מידה? זאת שאלה שיכולה לערער כל גבר, בטוח בעצמו ככל שיהיה, וזאת נקודת התחלה פשוט לא טובה. מה הוא צריך את הכאב ראש הזה, ואת ההשוואות הבלתי פוסקות שכנראה תעשה? יותר קל להשאיר אותך על אש קטנה ואת הקשר הרציני לבנות עם מישהו שלא מגיע עם ציפיות גבוהות, כמו נשיא איראן, למשל, או קים ג'ונג און. אני לא אומרת שאתה אשם, אבל בקשר הבא, אני מציעה - שתף קצת פחות על העבר שלך, ותשתדל לא להגזים במחוות גרנדיוזיות. קשה מאוד להשתוות לאקס שיש לך על שמו יישוב ברמת הגולן.

הוא חושב שאתה פלרטטן
אני מצטערת ביבי, אני אומרת לך את זה בתור חברה - בזמן האחרון אתה לא בדיוק גבר של מדינה אחת. מבחינתך אין שום בעיה לנרמל יחסים עם איחוד האמירויות, בחריין ומרוקו בשבוע אחד, או לציין (ואז שוב, ואז שוב) שכל מנהיגי העולם מתקשרים אליך, ויכול להיות שאצל ביידן זה הדליק נורה אדומה. הוא לא כמוך, הוא מדור אחר, הרבה יותר שמרן, ורואים עליו שהוא לא מהגברים שיחמיא להם שאתה מחוזר, זה רק יערער לו את הביטחון. אגב, זה שהוא לא רואה אותך בתור marriage material בגלל המתירנות שלך זו ממש בעיה שלו ולרגע לא שלך. אל תיתן לאף גבר לשנות אותך.

הוא לא מוכן להתחייב
מצד שני, סיכוי טוב שהוא פשוט נלחץ מהרצינות שלך. עם כל הנירמולים מהצד, זה ברור שאתה נמצא כבר בשלב בחיים שבו אתה מחפש את בת הברית הטובה ביותר של ישראל. אין בזה שום בושה, אבל כשאתה מפיל עליו את כל הציפיות שלך עוד לפני הדייט הראשון, אל תתפלא שהוא נעלם להשתעשע עם מדינות אחרות. להבא, אתה חייב לשמור על איפוק, לתת לו להתאהב, לתכנן איתו את העתיד בהדרגה, בלי שהוא ישים לב: קודם תקדמו איזה תוכנית גרעין ביחד, אחר כך תקפצו לאיזה שלום עם מדינה ערבית שתכננת לעשות עם האקס ולא הספקת, לאט לאט. אל תיתן לגדעון סער להלחיץ אותך, לכולנו ברור שיש לך את כל הזמן שבעולם.

שלחת לו מסרים סותרים והוא איבד עניין
ברור שבהתחלה בסך הכל ניסית לשחק אותה קשה להשגה, אבל יכול להיות שלקחת את זה קצת רחוק מדי. זה התחיל בזה שהגעת לוושינגטון ולא קבעת איתו פגישה, והמשיך בזה שחיכית עד שכל העולם יברך אותו אחרי שהוא זכה, ורק אז בירכת בעצמך. לא רצית שהוא יקלוט שאתה בעניין, אני יודעת, אבל כמו שראינו בסרטון הכנת החביתה המפורסם, אתה שחקן טוטאלי, והוא האמין לזה קצת יותר מדי.

בשלב הזה אתה כנראה נבהלת, החלטת לשנות גישה ואז בלבלת אותו לגמרי כשהחלטת לברך אותו על הבחירה. במקום לשמור על נונשלנטיות, לשלוח וואטסאפ או מקסימום להתקשר, החלטת שאתה צריך לצלם בשבילו סרטון. איפה הפאסון, ביבי? איפה שבועות של פליינג הארד-טו-גט? ומה זה החיוך המאוהב הזה, והתיאורים המשתפכים? "ברכות על השבעתכם ההיסטורית, אני מצפה לעבוד איתך, יש בינינו ידידות אישית חמה" - נו, באמת. כזאת תפנית של 180 מעלות לא ראינו מאז שקנייבסקי לא הרשה לך להפעיל את תכנית הרמזור. כשמדברים על חיים של בני אדם זה עוד מילא, אבל בזוגיות?!

הראית יותר מדי התלהבות
על הפאסון, כמו שאמרתי, כבר מזמן ויתרת, אבל התגובה שלך לשיחה שסוף סוף הגיעה הייתה כבר ממש הגזמה. המינימום המתבקש, כשמגיע טלפון מגבר שייבש אותך כמה שבועות, זה לשחק אותה אדיש. לא רק שלא עשית את זה, גם העלית תמונה שלך עם חיוך כל כך מרוצה, שכל מה שביידן יחשוב זה שאתה פשוט נואש. מזל שהיה שם איזה יועץ תקשורת שטישטש את הדפים על השולחן, וחסך מאיתנו את ההזמנות לחתונה שהתחלת לאייר תוך כדי שיחה.

אתה פשוט לא הטעם שלו
הכי כואב לי להגיד את זה, אבל זאת האמת - אתם פשוט לא מתאימים. זה לא אומר חלילה שמשהו לא בסדר איתך, אתה פשוט לא מה שהוא רוצה (ולפי השמועות, מה שהוא רוצה דומה יותר לילדה מתבגרת מאשר לראש ממשלה בן 70). אל תיתן לזה לשבור לך את הלב, ואל תעשה עכשיו דיאטת כאסח כדי לגרום לו להתחרט כשתיפגשו באו"ם במקרה. עזוב אותך ביבי, הקשר הזה פשוט לא נועד לקרות. יש עוד הרבה מנהיגים בים, ובארה"ב, בניגוד לפה, יש גם כהונה מוגבלת.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully