אישה מציגה את המתנה שהכינה לבן זוגה לחג האהבה. gr93la/TikTok, צילום מסך
צילום מסך/gr93la/TikTok

אישה הביאה לבעלה מתנה אכזרית לחג האהבה - ודירבנה נשים אחרות לאמץ את הרעיון

16.2.2021 / 0:01

אישה חשפה בטיקטוק את המתנה הקטנונית שהכינה לבעלה לכבוד יום האהבה - ואת הרגע הבלתי נשכח בו הוא קיבל אותה. הסרטון צבר יותר מ-4 מיליון צפיות, כשנשים רבות הכתירו אותה כ"אשת השנה" וטענו שהן הולכות להכין מתנה זהה לוולנטיין הבא

אישה מציגה את המתנה שהכינה לבעלה לחג האהבה - שחשפה אותו/gr93la/TikTok

מתנת הוולנטיין הספק מצחיקה ספק אכזרית של משתמשת הטיקטוק גלוריה הפכה למתנה המדוברת ביותר בחג האהבה הזה, לאחר שהיא החליטה להעניק לבעלה אזהרה חד משמעית במסווה של מתנה רומנטית.

גלוריה ניצלה את הולנטיין שנחגג בראשון האחרון כדי להזכיר לבעלה שהיא לא עיוורת לפעילותו ברשתות החברתיות. בסרטון שכותרתו "מה הבאתם לגבר שלכם לכבוד יום האהבה?", גלוריה הראתה כיצד יצרה קופסת קלקר ונעצה בה מקלות עץ שעל כל אחת מהן תלויה תמונה של אישה אחרת - שבעלה עשה לה לייק באינסטגרם. היא אומרת בסרטון: "מכיוון שכולם משתפים את מה שהביאו לאדם החשוב בחייהם לכבוד חג האהבה, חשבתי שאשתף את שלי, אז קניתי לבעלי את הקופסה הקטנה והחמודה הזו, מילאתי אותה בתמונות של כל תמונות האינסטגרם של נשים שהוא עשה להן לייקים. מקווה שהוא יאהב את זה".

המתנה המושלמת? צפו:

הסרטון צבר יותר מ-17 אלף תגובות, כשרובם טענו שזו המתנה המושלמת. אחרים חשבו שגלוריה יצאה קצת קטנונית. משתמש אחד השיב: "טוב, הוא אהב את התמונות ... אני די בטוח שהוא יאהב את המתנה". משתמשת נוספת כתבה: "נכון שרק פברואר 2021 אבל מבחינתי אפשר כבר לתת לך את גביע האישה הטובה ביותר לשנה זאת". משתמשת שלישית כתבה: "תודה על הרעיון. מאמצת אותו. הוא יהיה כל כך מרוצה". אחרת הוסיפה: "אני זקוקה לקופסה גדולה יותר". אחרים (בעיקר גברים) היו פחות נלהבים. "תגידי לי שאת קטנונית בלי להגיד לי שאת קטנונית", כתב משתמש אחד ואחר הוסיף: "פתאום אני שמח שאני רווק".

מה דעתכם על המתנה?

מעולה
מיותרת
1019 משתתפים

רבים ביקשו שתצלם ותפרסם את התגובה שלו כשיקבל את המתנה. אחת כתבה: "המתנה הטובה ביותר אי פעם. אנא פרסמי את תגובתו" ושנייה הפצירה: "מישהו שיתייג אותי כשהיא מפרסמת את החלק השני". אכן, מאוחר יותר שיתפה גלוריה את הרגע בו היא מעניקה לבעלה את המתנה וסיפרה שזה נעשה בהומור - וגם הוא קיבל את זה ככה. היא כתבה: "יש לי חוש הומור עם הגבר שלי! אני לא יודעת לגביכם, אבל אני חושבת שזו המתנה המושלמת. הוא אהב את זה!".

לטענתה בן הזוג קיבל את המתנה בהומור - וזה הסרטון שמוכיח את זה:

@gr93la

I have a sense of humor with my man! I don't know about y'all but I thought this was the perfect gift ? He loved it ? #gorgeousgirls #fyp #joke

♬ original sound - Gloria

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully