נעמה קסרי ניקול ראידמן. ניר פקין, צילום מסך
צילום מסך/ניר פקין

למה נעמה קסרי סתם מגזימה בריב עם ניקול ראידמן

19.2.2021 / 12:02

הריב בין ניקול ראידמן ונעמה קסרי התחיל בגלל התקהלויות החרדים והסלים במהרה לנאצות אישיות. אמנם זה קרה כבר לפני שבועות אבל נעמה קסרי מסרבת לתת לזה להסתיים וממשיכה לעקוץ בכל הזדמנות. ג'ני דנסון חושבת שזה מוגזם

ליהיא גרינר מדברת על ניקול ראידמן באירוע השקת השרים שלה/אבי כהן

בסרטון: ליהיא גרינר אחרי ההופעה של ניקול ראידמן

הריב הלא כל כך חדש בביצה כולל הפעם את ליהיא גרינר ונעמה קסרי מצד אחד, ואת ניקול ראידמן מהצד השני. ריב שלא דומה בשום צורה לריבי הסלבס האחרים שעליהם אני כל כך אוהבת לכתוב, כי בניגוד לכל אלו שנתקלתי בהם עד היום, הוא לא מעניין אף אחד.

את הפייסבוק ואת האינסטגרם שלנו כבר ראית?

למי שפספס (ובצדק), זה התחיל בפוסט שכתבה קסרי שיצא נגד הלוויות הענק: "ההלוויות האלה של העשרות אלפי אנשים, מה נסגר איתכם?! ואל תכתבו לי על בלפור, לא לכתוב לי על בלפור. יש הבדל בין הלוויה של מישהו שהוא קדוש או וואטאבר לבין בן אדם שרוצה למחות! למחות על מה שקורה במדינה. זה לא קשור לביבי ולא לזיבי... למה אנשים צריכים לקבור את הסבא והסבתא שלהם בזום והם יעשו הלוויות כאלה?! זה נוראי!".

הריב המשיך בניקול, שענתה לה בראידמנית מדוברת והציעה לה להפחית במסיבות המוניות: "תורידי את המשקפיים הוורודות שאת חיה בהן, כנראה שהן גדולות עליך, תרתי משמע", והוסיפה: "זה יכול להיגמר בלוויה בזום של קרובייך". זה יכול היה להיגמר כאן לולא היכולות הנפלאות של קסרי להריח הזדמנות לאייטם רכילותי ממרחק של 1000 מטר.

התשובה שקיבלה ראידמן (ו195,000 העוקבים של נעמה) היתה סדרת סטוריז שכללו תצוגת משקפיים בכל הצבעים וקריאה נרגשת במילים "ניקול תקשיבי, אין שום בעיה שתקללי, תגידי מה שאת רוצה.. אבל דבר אחד יש לי אלייך, רק אל תשירי. בבקשה"

מצחיק.

או שלא ממש.

אני לא מתביישת לומר שאני מתה על ריבים מתוקשרים, ויש סיכוי שאם ניקול היתה עונה בעקיצה משלה הייתי מתמוגגת מאושר וכותבת טור דעה נחרץ על הנושא, אבל הפעם ניקול הפתיעה ועשתה את הדבר הנורא ביותר שהיא יכלה לעשות לנעמה: היא התעלמה.

זה מפתיע, כי ניקול לא מתעלמת. גם היא, ממש כמו קסרי, יודעת היטב מה היתרונות של ריב טוב. ניקול של פעם היתה כנראה קופצת על ההזדמנות להראות למי יש גדול יותר - והיתה מוצאת דרך מצחיקה ומתנשאת ונהדרת לרדת עליה ולקטוף כותרות, אבל ניקול של היום ככל הנראה מבינה שהיא ממש לא צריכה עוד אייטם כדי שידברו עליה, ובטח לא חייבת להתלכלך בשביל צומי.

ההתעלמות הזו נראתה כמו חלק מתהליך שהיא עוברת בשנה האחרונה - הבנה עמוקה וברורה שהיא כבר מספיק חזקה, מפורסמת ומצליחה, ובגלל זה היא ממש לא צריכה להיכנס לתוך הבוץ כדי שיסתכלו עליה. להיפך, היא יכולה להרשות לעצמה להגיע עם מעיל פרווה, עקבי סיכה ומשקפי שמש של שאנל, להציץ בנעמה מרוחה בבוץ בתוך הזירה, לגלגל עיניים ולדעת שכולם מסתכלים עליה גם מבלי שהיא תצטרך לעשות כלום.

נעמה, שככל הנראה עדיין מרגישה שהיא צריכה לעבוד בלהיות מפורסמת, ולא מוכנה לקבל את העובדה שהרימון שהיא זרקה שוכב בלי להתפוצץ, החליטה לעשות "דאבל אור נאת'ינג" ולצוות אליה את חברת האמת, המלכה הבלתי מעורערת של ריבי הביצה, האישה והאנגרי סטורי: ליהיא גרינר.

מיד נשלף סרטון שבו גרינר מספרת שניקול הכריחה את כולם לצפות בהופעה שלה ולא נתנה לאנשים לאכול, ופוסטים שמדברים על כל ש"ניקול יודעת שהיא לא יודעת או יכולה לשיר". הכל טוב ויפה, רק שאף אחד מהניסיונות לא הביא לתוצאה הרצויה - ניקול המשיכה לשתוק, האינטרנט המשיך להתעלם, והצרצרים שהשתיים האלו שמעו רק הלכו והתגברו.

הדבר הנכון לעשות, מצידן של ליהיא ונעמה, היה כמובן להמשיך בחייהן. אבל משום מה השתיים לא הבינו את הרמז, והמשיכו לנסות ולהבעיר את המדורה הרטובה הזו - השיא הגיעה בתוכנית הצינור, כשהשתיים עלו לשידור כדי לספר שנתקעו בצפון ושעץ התמוטט על הרכב של אחת מהן, אבל במקום לעשות לנו פאן במקסימום כמו תמיד, הן הלכו בשיטה שבה הולכים הדודים הטרחנים שלנו, אלו שמספרים לנו בדיחה לא מצחיקה ואז מגדילים ומתחילים להסביר לנו את הבדיחה, כדי שאולי נצחק, והמשיכו עם פאנץ' ה"ניקול לא זמרת." גם בשלב הזה, כולל צעקות, פרצופים ואפילו אכילת שלג לביסוס הפואנטה.

וחבל.

חבל שהשתיים האלו לא מבינות את הגדולה של לדעת לשחרר כשמשהו לא מצליח. למרות שבדרך כלל התקשורת מסתערת על כל סטורי כעוס וציטוט מרושע, הפעם פשוט לא עבד להן. אולי זה הטיימינג, העובדה שהן החליטו לתת מכה מתחת לחגורה למישהי שפתאום מרגישה נגישה יותר בגלל הצצה שקיבלנו אל תוך מאבק שכולם מבינים שהוא לא קל, לא משנה כמה כסף יש לה בחשבון הבנק, או סתם בגלל שזה לא באמת היה מצחיק. אין ספק שבמקרה הזה, במקום לצאת מצחיקות, בועטות ומגניבות, נעמה וליהיא יצאו בעיקר מטרחנות, והאדם היחיד שהרוויח מכל הסאגה המטופשת היא ניקול - שיצאה ממלכתית ואיכותית יותר משתיהן. כנראה שניקול הבינה שתגובה היסטרית או עצבנית זה פשוט מיותר, ממש כמו דרכון בשנת 2020.

ג'ני עצבנה אתכם ואתם רוצים להיכנס בה? הנה האינסטגרם שלה - שיהיה בכיף

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully