נקמה בבן הזוג הבוגד. @lovetruthink, צילום מסך
צילום מסך/@lovetruthink

"הנקמה הכי מוגזמת שראינו": "קישטה" את חדרו של החבר שבגד בה בהודעות ותמונות ששלח לנשים אחרות

19.3.2021 / 10:21

משתמשת טיקטוק הדפיסה שלל הודעות ששלח החבר שלה לשלוש נשים שונות והדביקה את הדפים בדבק מהיר על קיר החדר שלו - וכן, היו שם מספיק הודעות כדי לכסות את כל הקיר. ברשת החל דיון האם הנקמה שלה מוגזמת מדי או מוצדקת

נקמה בבן הזוג הבוגד ע"י הדבקה של כל ההוכחות על קירות ביתו/@lovetruthink/TikTok

משתמשת הטיקטוק אמילי זמברנו גילתה שהחבר שלה בוגד בה מספר ימים בלבד לאחר חג האהבה - והחליטה לנקום בו בדרך יצירתית במיוחד , שחלק טענו שהיא מוגזמת וקטנונית ואחרים חשבו שהיא מוצדקת. בסדרת סרטונים ששיתפה בטיקטוק חשפה אמילי שחשדה בעבר שהחבר שלה בוגד בה, אך הוא תמיד הצליח לשכנע אותה שהיא סתם פרנואידית. לבסוף, כשמצאה הוכחות שהוא בוגד בה - עם 3 נשים שונות(!!!) - היא החליטה לוותר על עימות נוסף איתו ולהכין לו נקמה מתוקה שלא יישכח לעולם.

בסרטון הראשון שפורסם ב-20 בפברואר וצבר יותר מ-2.5 מיליון צפיות היא סיפרה: "חבר שלי כל הזמן אומר לי שאני מטורפת ופרנואידית כי אני חושבת שהוא בוגד בי, אז החלטתי להדפיס את כל ההוכחות שמצאתי. ככה הוא לא יוכל לעשות לי גזלייטינג ולתמרן את דרכו החוצה מזה הפעם". אמילי הדפיסה כמות גדולה של התכתבויות בין החבר שלה למאהבותיו, רכשה דבק מהיר מהום דיפו והדביקה את כל הראיות, כולל תמונות של הנשים (אותן צינזרה כדי לא לחשוף אותן ברשת), על קיר חדר השינה שלו. היא סיפרה בציניות: "בגלל שאני חברה כל כך טובה, החלטתי לעצב את החדר של החבר שלי".

חלק א' - ההכנות לנקמה:

בסרטון שני שיתפה אמילי פרטים נוספים והציגה את התוצאה הסופית של תכנית הנקמה שלה. היא סיפרה שאספה את כל ההוכחות שמצאה ברשת והכינה לו מהם טפט חדש לחדר. היא אמרה: "כפי שאתם רואים זו יצירת מופת שאני בטוחה שהוא יאהב". היא שיתפה גם שלקח לה כשעתיים להדביק את כל ההוכחות על הקיר והוסיפה: "אני בטוחה שזה היה שווה את זה. עכשיו כל בחורה שתגיע אליו תדע שהוא בוגד". לנוכח כמות דפי ההוכחות, אמלי הדביקה תמונות גם על המראה שלו ואמרה: "עכשיו הוא בטח לא יוכל להסתכל על עצמו יותר במראה".

חלק ב' - הביצוע:

200 אלף העוקבים שלה בטיקטוק, שרבים מהם החלו לעקוב אחריה רק בזכות הסרטונים הללו, תמכו בתכנית הנקמה שלה. חלק אף טענו שהיא הייתה צריכה לקחת את זה צעד אחד קדימה ולהשתמש בדבק חזק יותר, שיקשה על החבר (לשעבר) להסיר את הדפים מהקיר. עם זאת, לא כולם הסכימו עם הדרך שבה בחר לנקום בו: "למה ללכת כל כך רחוק בשביל מישהו שלא מכבד אותך?", שאל אחד ואחר הוסיף: "זה מוגזם וקטנוני".

רבים מהצופים ביקשו שתתעד את רגע התגובה של החבר, אך אמילי אכזבה אותם הפעם. בסרטון נוסף היא ציינה כי "חלק 3 ו-4" של פרויקט הנקמה לא מציג את העימות הדרמטי לו קיוו הצופים - כי היא פשוט החליטה שלא להתעמת איתו. לדבריה, אחרי שסיימה לעצב לו את החדר, היא שלחה לו הודעת טקסט בה עידכנה אותו שמצפה לו הפתעה בבית וכשהוא סימס לה שהוא בדרך, היא חסמה אותו ונעלמה מחייו.

לדבריה היא בחרה שלא להתעמת איתו מכיוון שבפעם האחרונה שהאשימה אותו בבגידה, הוא "תמרן את דרכו החוצה בדיבורים. לא רציתי לתת לו את הזדמנות לעשות את זה שוב", היא הסבירה בסרטון.

אז מה באמת קרה אחרי? בדיוק מה שאמילי חשבה שיקרה. לדבריה, אחרי שהחבר שלה חזר הביתה הוא התקשר אליה ממספרים חסומים והשאיר לה הודעות קוליות בהן הוא הכחיש הכל והיא סיכמה: "הוא לא התנצל, לא ביקש שאחזור אליו, אלא הכחיש הכל. איך?! איך?!".

מה קרה אחרי ואיך הוא הגיב?

@lovetruthink

Answer to @3ampinkvibes Story time. His response was priceless #fyp #boyfriends #girlfriend #cheater #snowstorm #colddays #diy #craft #viral #lgbt

♬ original sound - Emely

ואז היא התחילה לענות לשאלות הגולשים - למה היא חשדה בו?

איך היא הצליחה להשיג את כל ההודעות שהוא שלח לנשים אחרות?

@lovetruthink

Answer to @mariaacosta701 idk if this will help but here ya go loves❤️ #cheater #fyp #viral #exboyfriend #whenwomenwin #somethingyoulearned

♬ original sound - Emely

והכי חשוב - איך היא מרגישה עכשיו?

ואם תהיתם לגבי החבר - הנה הוא בסרטון שהשניים פרסמו ביום האהבה, שבוע לפני שהיא גילתה שהוא בוגד בה

@lovetruthink

Thank you for making me feel so special ever day baby. I love you ❤️ #tattoo #fyp #galentinesday #boyfriends #girlfriend #couplegoals #perfectmatch

♬ original sound - iconic films

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully