האח הגדול. רשת 13, צילום מסך
צילום מסך/רשת 13

עכשיו ברור שאלמוג לא באמת רוצה זוגיות עם יהודה

ענת ניסני

28.2.2021 / 12:01

כל הסימנים מראים - זוגיות לא תצא מהקשר הזה. וגם לא מהמוב החדש של קארין על דניאל. מזל שגל חוזרת לבית כדי להזכיר לנו קצת איך נראתה הזוגיות האמיתית היחידה שתצא העונה מבית האח

אני חושבת שאפשר להתחיל לסכם. קארין לא תצא מהבית עם זוגיות, גם לא יהודה וגם לא אלמוג. הזוג היחידי שייצא העונה מבית האח הגדול הוא מלך ומלכת הדבורים - גל ותום.

אני באמת לא יודעת אם הם יחזיקו מעמד מחוץ לבית האח. יש ביניהם הפרש גילאים גדול וכולנו ראינו שיש גם פערי תפיסה ואופי לא קטנים, אבל פערים למיניהם אף פעם לא היו הדבר היחיד שמפיל מערכות יחסים. אם יש משהו שלתום וגל היה מההתחלה, זאת חברות ותקשורת. גם כשהם רבו או לא הבינו אחד את השנייה, בסוף תמיד ראינו אותם מצליחים לדבר אחד עם השני, להקשיב באמת ולהבין.

את הפייסבוק ואת האינסטגרם שלנו כבר ראית?

אני כבר יודעת מה תגידו עכשיו. שגם יהודה ואלמוג התחילו בתור חברים. אתם צודקים. ובחיי שהיה משהו כל כך חמוד בלראות אותם מתקרבים, וזה עשה ליהודה רק טוב, אבל אחרי הפרק של אתמול אני משוכנעת בשני דברים: אלמוג לא באמת רוצה את יהודה, וגם אם הייתה רוצה - לקשר ביניהם אין שום עתיד.

הקשר של יהודה ואלמוג הוא מקרה קלאסי של "התאהבות של פצועים": חיבור של שני אנשים שיותר מאוהבים בכמה ששניהם דפוקים ומיוסרים מאשר אחד בשני. "קשוח לאהוב אותי", "אני לא יודעת לקבל אהבה", "יש לי שריטות", "אני ממש לא מושלם" - אויש, סתמו! הבנו, אתם נורא מיוחדים, אף אדם לפניכם בעולם לא הגיע למערכת יחסים עם טראומות, צלקות או חסרונות, זה רק אתם והאופי שלכם וכמובן סיפור החיים שלכם, איך אפשר לשכוח. אז זהו, שאי אפשר לשכוח כי רק על זה אתם מדברים. ברור שזאת מגננה שאמורה לשמור עליכם כדי שלא תיפגעו, אבל אתם עסוקים בלטפח ולשמר אותה כל כך ולדבר עליה בכל הסיסמאות הכי נדושות שיש, שאין שם שום מקום להתקרבות אמיתית אלא רק לאשליה של התקרבות: "אנחנו הפגומים מול כל העולם ונגד כל הסיכויים". זה נורא רומנטי אבל זה פשוט לא מחזיק.

מבין שניהם, דווקא אלמוג נמצאת במקום מודע יותר, מסוגלת להבין גם את עצמה וגם את מה שיהודה עוד לא מבין על עצמו, מוכנה להתנצל למרות שלא עשתה שום דבר לא בסדר ואפילו להכיל! אבל מה שגם היא עוד לא יודעת זה שהיא בכלל לא רוצה את יהודה, לפחות לא בתור בן זוג. היא כבר אמרה את זה כמה פעמים בפרקים האחרונים, אבל בפרק של אתמול השתכנעתי סופית.

עוד בוואלה!

הדבר הקטן הזה שאת עושה בסקס ומפחיד כמעט את כל הגברים

לכתבה המלאה

זה התחיל מזה שהיא סיפרה ליהודה שכל החיים היא נתנה אהבה אבל לא קיבלה בחזרה. כל מי שחווה דחייה לפחות פעם בחייו, ובמיוחד אם זו תחושה חוזרת, יודע שהחומות והמגננות שאתה מעמיס על עצמך כדי לא להרגיש את זה שוב הן עצומות וברוב המקרים גם בלתי נשלטות. לא סתם היא מעידה על עצמה שהיא גוש של קרח - הבחורה לא נותנת לאף אחד להתקרב ולפגוע בה שוב. במצבים כאלה, בלי לשים לב, ובעיקר בסיטואציות שבהן צריך קצת חום וקרבה, כמו בבית האח, אנחנו נוטים, בלי להיות מודעים לזה, להתמקם איפה שבטוח. יהודה הוא באמת לא בנאדם קל, אבל מהר מאוד הוא הבהיר לה שהוא בעניין שלה ולא התערער אפילו כשקארין, המתחרה הכי גדולה שלה מהבית, נכנסה לתמונה. יהודה הוא בשבילה הבחירה הבטוחה, ולא בהכרח זו שהיא באמת הייתה רוצה.

וחוץ מזה, אולי זאת רק אני, אולי התהליכים בבית האח באמת הרבה יותר מהירים מבחוץ, אבל בשלב כל כך מוקדם של ההיכרות, מול מישהו שבאמת מוצא חן בעיני, אני לא אמהר לספר על ערמות האנשים שדחו אותי. לאמת המכוערת יש מקום וזמן והם יגיעו אחרי שנתקרב ונכיר יותר, בהתחלה - תנו לי רק לצייר את התמונה המחמיאה ביותר של עצמי. אלא אם כן הבחור לא באמת מעניין אותי.

ואם עדיין היו לי ספקות אז בהמשך של אותה שיחה, כשאלמוג אמרה שיום אחד תגיע האישה שתיקח אותו כמו שהוא, הבנתי סופית. בכל מקרה אחר הייתי חושבת שאולי היא אומרת את זה כדי לראות איך הוא מגיב, אבל אני חושבת שכולנו, וגם אלמוג, כבר הבנו מה יהודה חושב. הגיע הזמן שנשמע גם את המילים שאלמוג אומרת. האישה שיום אחד תיקח אותו - זאת לא הולכת להיות היא.

עצוב לי בשביל יהודה שכנראה באמת רק צריך מישהי שתאהב אותו, אבל הי, הוא תמיד יכול להתנחם בקארין. הרי אף אחד מאיתנו לא באמת קונה את ההתקרבות הזאת לדניאל בפרקים האחרונים, הוא בסך הכל ברירת מחדל אחרי שמהצהרת ההתאהבות שלה ביהודה נשארה רק עננה של ריכולים.

אני לא יודעת אם מה שהוריד את קארין כל כך מהר מהסיפור הזה היה חוסר העניין הברור של יהודה או זה שכל הבית התנפל עליה, אבל כולנו מבינים שלא היה שם באמת שום דבר. סוף העונה מתקרב, כולם מתחילים להרגיש בודדים וזקוקים לאהבה והרבה יותר מזה - לזמן מסך והגנה מהדחה. יהודה היה טוויסט מפתיע ומעורר עניין וקארין זיהתה את זה, וכשזה לא הלך - דניאל הוא פשוט הבנאדם היחיד שנשאר. צר לי לאכזב שוב אבל גם איתו זה לא יילך, פשוט כי אין שם שום דבר, וכי אף אחד בבית, כך נראה, לא ממש מחבב אותו. ואם יש משהו שלמדנו מה"התאהבות" של קארין ביהודה, זה שכשהבית אומר את דברו, ה"רגשות" שלה מהר מאוד נעלמים. לפחות עד שהדחה נוספת מתקרבת.

למרות שיש לקארין עוד כמעט חודש לנסות בכל זאת להוציא משהו עם דניאל, ולמרות שאם זה לא ילך אני בטוחה שהיא תגלה פתאום שיש לה בעצם רגשות נסתרים לג'וזי, או לרמי, או לארנב הדשא בחצר.

  • עוד באותו נושא:
  • האח הגדול

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully