חזרות פרק 9, איתי תורג'מן. כאן 11, צילום מסך
צילום מסך/כאן 11

הגברים שמקרינים סקס אפיל לא צפוי: אפקט איתי תורג'מן

תמר בן-אביר

16.4.2021 / 11:13

ישנם גברים שלא עומדים בסטנדרטים הנוקשים של אידאל היופי הגברי, ועדיין, אם נודה על האמת, להפתעתנו אנחנו מוצאות אותם סקסיים להפליא. אפקט איתי תורג'מן

מכירה את הרגע הזה כשאת באה להכיר לחברה מישהו "חמוד" והיא לא עפה על התמונה הראשונה שבחרת בפרופיל שלו, את ישר מתרצת "נו שניה רגע זו לא תמונה טובה, וחוצמזה הוא ממש מקסים". ואז ישר עולה החשד - "מה הסיפור שלו? מה לא בסדר?". הכל בסדר, פשוט הטעם של פעם קצת השתנה, או שפשוט התבגרנו.

את הפייסבוק ואת האינסטגרם שלנו כבר ראית?

הטוטאל לוק השבועי של איתי תורג'מן ב"זוג מנצח" גרם לנו לתהות - יש מצב שאיתי תורג'מן הוא גבר נחשב בימנו אנו? איפה התקופה שהיה רק הצל של אושרי? כנראה שיש שלב כזה בחיים שאנחנו פשוט נפטרות מכל השטחיות, הההערצה לקוביות בבטן, ה-1.90 והזקן, ואשכרה מחפשות אופי, כן כן, פשוט בנאדם מעניין, מצחיק, אחר. מה לעשות, לא כולם הם גם וגם, וכיום אנחנו מוצאות סקסיות גם בגברים שלא נחשבים "נראים טוב" קלאסיים. לא ברור אם הגברים בישראל השביח או שאנחנו למדנו להתפשר, אבל כך או כך, זכינו.

ואלו שמות:

איתי תורג'מן
נכון, הוא כיכב בהשרדות והיה הבנזוג של אנה ארונוב, אבל מלבד העובדה שהוא לובש סקיני ג'ינס במידה שלנו לא חווינו הרבה ממנו. השנה האחרונה הביאה עמה הפתעות מבית איתי תורג'מן - נתחיל מפיג'מת הפסים הסקסית שלו ב"חזרות" והתפקיד שובה הלב (שאף זיכה אותו בפרס האקדמיה) שגרם לכולנו לפתוח אליו את הלב ולהרגיש אליו חמלה ואהדה למרות התפקיד הלא פשוט. וכן, קשה להודות, אבל אנחנו צופות לעיתים גם בזוג מנצח, והאמת, אם נשים לרגע את הלוק המוקפד בצד, או העובדה שאין לו ממש תחרות שם (כאילו, בואו. עתי שולברג. שלום לך שנת 2010) - ההגשה הסקסית לצד האקסית תורמת למעטה המסתורין, וגם הבדיחות בנונשלנט, היכולת לפתח שיחה על המשימות ההזויות ביקום וכל זאת בחן ובקסם אישי בהחלט מדרגות את איתי תורג'מן במקום גבוה בטבלת הגברים ששווה להחזיר להם FOLLOW.

ליאור כלפון
כן אנחנו יודעות, נראה לכן שאיבדנו את זה לגמרי, אבל צופי האח כ"כ יבינו אותנו. אם יש אדם יותר מקסים, מתחשב, אמיתי, כן, ואבהי ממנו - אנא, נשמח להכיר. הבנאדם עבר שנה פסיכית לחלוטין, ניתב את כל הכישרון המטורף שלו לציור, נכנס לבית האח, הפגין מנעד רגשות היסטרי מול המצלמה ונשאר נאמן לעצמו ולאשתו לאורך כל הדרך. אין פה דאדי אישיו - ליאור כלפון הוא לגמרי הגבר שהוא סקסי כי הוא פשוט גבר מהמם שקל להתאהב בו על המסך ומחוצה לו.

זהר שטראוס
תודו שלקח לכם רגע להיזכר שהוא בכלל השתתף בעונה הזו, כי באמת שהתכנית הזו לא עשתה עמו טיפת חסד. מעבר לעובדה שהוא שחקן מחונן ונמצא כבר שנים על המסך ובתיאטרון, ה-תפקיד שגרם לכולנו להתאהב בו היה ליפא וויס משטיסל כמובן. המשחק האמין בצורה בלתי רגילה, היידיש (נו, שויין), הזוגיות עם גיטי ובכלל, הטוטאל לוק הדוסי שעושה אותו יותר סקסי ממה שהוא. אבל זה כבר נושא אחר לגמרי.

אודי כגן
אייי, משיח משיח משיח. זה לא סוד שהומור זה כלי הנשק הכי סקסי שיש אצל גברים, לא משנה איך הם נראים. אבל כגן, יש לו קטע. התפקיד שלו במשיח סימן אותו כדמות אחת, אבל ברגע שעבר לארץ נהדרת, עלה על במות בסטנדאפ וקיבל קצת ביטחון, אנחנו מקבלים פה לגמרי דמות להתאהב בה. ואם עוד לא צפיתם בקראפול קריוקי, שהיא באמת תכנית נפלאה וקורעת מצחוק, אודי מתגלה כזמר לא רע, מנהל באינטיליגנציה רגשית מטורפת סמול טוקים עם נועה ומרגי באהלן אהלן, ובכלל מישהו שהיינו שמחות לבלות איתו יותר מדייט אחד.

אליעד
הנה אחד עם קסם אישי מטורף ואנרגיות של, מה לעשות, ילד. לאלו שלא נולדו בשנתון 95 ומעלה, אליעד מוכר יותר כ"בר משמש" לכן להשתמש במילה "חתיך" או "שווה" ליד השם שלו מרגיש לנו קצת מוזר, או אף שווה ערך לעבירה על החוק. אבל עבר די זמן, אליעד התבגר (יפה יש לומר), נפטר משפם הבר מצווה והפך לכותב ויוצר שירים שאת חלקם הוא מבצע באנגלית מושלמת שרק היא גורמת לך להתאהב בו. טנצר המאנייק בטח אוכל את עצמו.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully