לילי מוראנג - הבחורה שרצתה להרשים את הדייט  ושברה את השולחן. rllylili, צילום מסך
צילום מסך/rllylili

רצתה להרשים את הדייט במשחק ביר בונג והפכה לבדיחת רשת כשקרסה על השולחן

עודכן לאחרונה: 16.6.2021 / 0:10

לילי מאנורונג בת ה-23 שברה את השולחן במהלך משחק ביר פונג - שבו צריך לקלוע כדור פינג פונג לכוס של בירה. היא והעוקבים שלה היו מאוד משועשעים, למרות שהיא הודתה: "איבדתי כמה נקודות זכות אצל הדייט שלי"

כל מה שצריכים לדעת על דייטים/AP, Reuters, Getty Images, Shutterstock

בחורה שרצתה להרשים את הדייט שלה הפכה להיות בדיחת רשת של ממש. לילי מאנורונג, 23, שיחקה עם הדייט שלה משחק "ביר פונג" (פינג-פונג בירה בעברית, אם תתעקשו), משחק שבו צריך לקלוע כדור של פינג פונג לתוך כוס חד פעמים שמונחת בקצה השולחן. מרוב רצון שלה להרשים במשחק, לילי קפצה על השולחן, שקרס תחת כובד משקלה ונשבר.

לילי ניסתה כנראה להטביע את הכדור בכוס, אך נחתה על הרצפה אחרי שזרקה את הכדור והייתה נבוכה ממש מהתקרית. כמובן שכיאה ל-2021 הכל תועד והסרטון המביך הזה, אך הקורע, פורסם בטיקטוק והפך להיות ויראלי במיוחד.

צפו בפדיחה

ואז היא העלתה את התיעוד המלא

@rllylili

Reply to @uhhhliza I swear I posted the original audio (srry for the annoyed ppl) here's the original audio again for anyone asking <3

♬ original sound - lils

"חשבתי להטביע את הכדור בכוס בשביל הצחוק, וכנראה שזה עלה לי בכמה נקודות זכות עם הבחור הזה", אמרה לילי המבודחת, "אני לא זוכרת את ההרגשה, זה לא כאב כל כך אבל לא הצלחתי להפסיק לצחוק. חשבתי שזה ממש מצחיק. אני שמחה שהצלחתי להצחיק אנשים".

הסרטון נראה לכם דבילי? אולי, אבל הוא צבר כבר מעל 8.8 מיליון צפיות ו-1.9 מיליון לייקים ו-30 אלף תגובות ברשת החברתית. "אני מכבד אותך על האנרגיה", כתב אחד המגיבים, אחר לעג לה: "לא הפסקתי לצחוק 10 דקות, עשית לי את היום".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully