שלחה בטעות תמונת עירום לאימא שלה. karatonin@, צילום מסך
צילום מסך/karatonin@

איזו בושה: שלחה בטעות לאימא שלה סרטון סקס שצילמה עם בן זוגה - בגלל גוגל

16.4.2021 / 11:13

קארה טונין תיעדה את עצמה ואת בן זוגה "משתובבים" במטבח במחשבה שהסרטון יישאר פרטי. אלא שתוכנה של גוגל שהתקינה והייתה אמורה לשלוח תמונות של בנה לסבתא שלו, שלחה אליה בטעות את הסרטון. עכשיו היא מזהירה את כולם

שלחה בטעות תמונת עירום לאימא שלה/karatonin@

קארה טונין תיעדה אותה ואת בן זוגה "משתובבים" במטבח במחשבה שהסרטון הזה יישאר פרטי - אלא שתוכנה של גוגל שהתקינה בטלפון הנייד שלה, שהייתה אמורה לשלוח תמונות של בנה לסבתא שלו, שלחה אליה בטעות גם את הסרטון האינטימי.

ככל שהעולם מתקדם והטכנולוגיה משתכללת, כך גם הפרטיות שלנו הולכת ופוחתת. קארה טונין מקנדה, חוותה זאת על בשרה כאשר תוכנה מתוחכמת של גוגל לזיהוי פרצופים בתמונות שלחה את הסרטון הנועז שלה ושל בן זוגה ישירות לאימא שלה.

את הפייסבוק ואת האינסטגרם שלנו כבר ראיתם?

קארה סיפרה בסרטון שפרסמה בטיקטוק שהיא התקינה בסמארטפון שלה אפליקציה שגורמת לכל תמונה של הבן שלה לעלות לאלבום אותו היא משתפת עם אימא שלה - שמקבלת התרעה על כל תמונה חדשה. לרוע מזלה, כאשר היא התמזמזה עם בן זוגה במטבח, הייתה תמונה של הבן שלה ברקע על המקרר וכך נשלח הסרטון לאימא שלה בלי ידיעתה.

זה הסרטון שלה (לא זה שאתם חושבים)

היא הזהירה את עוקביה: "כל מי שמשתמש בתוכנה של גוגל תמונות או כל תוכנה אחרת שמזהה פרצופים - שימו לב שיש לה יכולת מדהימה לזהות פרצוף של אנשים. אתה מקליד את השם שלהם והיא תתעד כל תמונה או וידאו עם הפרצוף שלהם ואז אתם יכולים להכין אלבום של האדם הזה ולחלוק אותו עם החברים והמשפחה".

אז איך הסרטון הגיע לאימא שלה? קארה הסבירה שהיא רצתה לתבל את היחסים שלה עם בן זוגה והם צילמו סרטון נועז במהלך אקט מיני שעשו במטבח - מתוך כוונה שזה יישאר פרטי.

היא הסבירה: "התוכנה הזו לקחה את התמונה של הבן שלי שהייתה ברקע על המקרר ואמרה 'היי, זו תמונה של ג'וש, בואו נשלח את הסרטון לאימא של קארה'. אני כל כך מצטערת, אימא".

עוד בוואלה!

כך תצלמי תמונות סקסיות בטוחות ותשאירי לו טעם של עוד

לכתבה המלאה

הסרטון של קארה זכה לכמעט 3 מיליון צפיות (לא סרטון הסקס), כאשר חלק מהעוקבים היו חצופים כדי לשאול אם הם יכולים להציץ בסרטון שלה עם בן זוגה. אחד הגולשים צחק: "אני עובד בגוגל והצוות שלנו תמיד מנסה לשפר את האיכות - אז זה יהיה נחמד אם תשלחי לי את הסרטון שלך" ואילו אחרים ניסו לנחם אותה ש"אימא שלך בסך הכל ראתה שאתם מנסים לעשות לה עוד נכד".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully