טסה לסיאול כדי לחתוך את מנעול האהבה ששמה שם עם האקס. (@kassieyeung) TikTok, צילום מסך
צילום מסך/(@kassieyeung) TikTok

טסה 10,000 ק"מ - רק כדי לנקום בקטנוניות באקס ולחתוך את מנעול האהבה שלהם

24.5.2021 / 23:16

יצא לכם פעם לנעול "מנעול אהבה" בזמן שהייתם בחופשה רומנטית? גם לקאסי יונג יצא, אבל שנתיים לאחר מכן הקשר נגמר והיא החליטה שלא בא לה שהמנעול יישאר במקומו - אז היא תיעדה את המסע שלה מלוס אנג'לס לסיאול כדי להשמיד את הזכר לקשר שנגמר

טסה לסיאול כדי לחתוך את מנעול האהבה ששמה שם עם האקס/(@kassieyeung) TikTok

חשבתם שאתם לקחתם קשה פרידה מבן זוג והפכתם קטנוניים? מזל שיש את טיקטוק שיראה שתמיד אפשר להיות קיצוניים יותר - קאסי יונג פרסמה שם בשבוע שעבר סרטון בו הראתה איך היא הגיבה לפרידה - כשטסה כמעט 10,000 קילומטרים כדי להסיר "מנעול אהבה" שהשאירה באטרקציה תיירותית עם האקס שלה כעדות לאהבתם - שנגמרה מאז.

קאסי בת ה-23 תיעדה את המסע שלה ברשתות החברתיות, כשטסה מלוס אנג'לס בארצות הברית לסיאול שבדרום קוריאה וכתבה: "אני בת ז@#ה קטנונית, ולא אכפת לי מה שאומרים".

את הפייסבוק ואת האינסטגרם שלנו כבר ראית?

בסרטונים שהעלתה לטיקטוק היא נראית עולה על הטיסה לדרום קוריאה, ואז בשדה התעופה, לפני שהיא רוכשת קאטר מיוחד לחיתוך חוטי תיל בחנות כלי עבודה. בשלב הזה היא נוסעת עם הקאטר ברחבי העיר באוטובוס, קונה כרטיס וקופצת על רכבל - רק כדי לעלות לראש מגדל N סיאול, המכונה גם מגדל נמסאן.

בראש המגדל נמצאים אלפי מנעולי אוהבים - כיוון שזוגות נוהגים להצמיד מנעולים למעקה של המגדל ולהשאיר אותם שם כסמל לאהבתם הבלתי ניתנת לשבירה.

טסה לסיאול כדי לחתוך את מנעול האהבה ששמה שם עם האקס. (@kassieyeung) TikTok, צילום מסך
היא חיפשה את המנעול שלה בין אלפי המנעולים במקום/צילום מסך, (@kassieyeung) TikTok

במקום תלויים אלפי מנעולים ויונג נראית מחפשת באדיקות במשך כחצי שעה את המנעול שהיא והאקס שלה תלו שם, כי החליטה שהגיע הזמן לנתק את הסמל למערכת היחסים שלה עם בן הזוג לשעבר. כשלבסוף היא מוצאת אותו, היא חותכת אותו עם הקאטר, מראה אותו למצלמה וחוגגת עם קללה עסיסית.

היא לא סיפקה פרטים נוספים לגבי זהותו ומאפייניו של האקס שלה, או לגבי הסיבה בגללה נפרדו - אך הפעולה הסמלית הקיצונית שלה יצרה סערה ברשת - יותר מ-8 מיליון איש כבר צפו בסרטון שלה והתרשמו מהתעוזה והנחישות - וחלקם אף הודו שהם עכשיו קצת מפחדים ממנה.

צפו במסע המלא לחיתוך המנעול

לאחר שהסרטון הפך לויראלי אמרה קאסי ל-Insider כי המנעול היה במקום מאז שהיא והאקס היו שם בקיץ 2019, לפני שחזרה לנתק אותו כמעט שנתיים לאחר מכן.

למרבה האכזבה, התברר שחיתוך המנעול לא היה הסיבה העיקרית והיחידה שלה לביקור בסיאול, אלא שהיא טסה לשם במסגרת קידום קריירת הריקוד שלה, אולם כשהתארגנה לטיסה נזכרה במנעול שהיא והאקס השאירו במגדל ולכן החליטה "לעשות סיבוב", לדבריה.

"מקווה שהמסע שלי העלה חיוך על פניכם"

בסופו של דבר, אמרה קאסי שמטרתה הייתה ליצור סרטון שיהדהד ויצור הזדהות אצל עוקביה. "זה רלוונטי במובן זה שכולם עוברים מערכות יחסים ופרידות, ואולי יש גם להם מנעולי אהבה עם אהובים לשעבר" היא הסבירה.

האקס שלי כנראה ראה את זה - תודה!

לאחר ההצלחה הויראלית של הסרטון הוא הפך גם לאייטם חדשותי בטלוויזיה הקוריאנית - מה שהצליח להלחיץ קצת את קאסי. היא העלתה סרטון המשך תחת הכותרת "אני לוקחת את הכתר שלי" בו אמרה שלא ציפתה שזה יקרה וכעת קיים סיכוי סביר שהאקס שלה ראה את מהדורת החדשות הזו - ולכן הוא ככל הנראה מודע למה שהיא עשתה.

בשלב הזה היא דווקא מודה לעוקבים שלה שבזכותם ובזכות העובדה שהפכו את הסרטון שלה להצלחה - האקס שלה ראה את מה שהיא עשתה ויודע שמנעול האהבה שלהם כבר לא קיים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully