תיעדה גבר מטריד אותה מינית ונוגע בישבנה. TikTok/@fernvillaceran, צילום מסך
צילום מסך/TikTok/@fernvillaceran

תיעדה גבר מטריד אותה מינית במכון - וברשת יצאו נגד הקורבן: "זה נראה מבויים"

22.7.2021 / 23:19

מתאמנת תיעדה במצלמתה את עובד חדר הכושר חופן את ישבנה במהלך אימון וטענה שהתלוננה עליו בעבר אך התנהגותו לא השתנתה. ברשת גברים התלוננו: "אין מספיק ראיות. זה נראה מבויים" ובסופו של דבר הוא פוטר, אבל גם היא ספגה עונש

צפו בתיעוד ההטרדה

משתמשת הטיקטוק פרן ווילקארן בת ה-22 מצלמת באופן קבוע את עצמה מתאמנת בחדר הכושר ומשתפת ברשת, אלא שבחודש שעבר היא תיעדה במצלמתה את עובד חדר הכושר בו היא מתאמנת חופן את ישבנה ומטריד אותה מינית לעיני כל. היא שיתפה את הסרטון בטיקטוק ולהפתעתה קיבלה תגובות מגברים שטענו כי הסרטון מבויים וכי אין מספיק ראיות להרשיע את המטריד.

בסרטון המקורי נראית פרן מרימה משקולות כשלפתע חולף המטריד לידה, מניח את ידו על ישבנה וממשיך ללכת. לדברי פרן הוא נוהג להטריד אותה רבות ולכן החליטה הפעם להציב מצלמה ולתפוס אותו על חם. הוא לא שם לב למצלמה והמשיך בשגרת ההטרדות שלו. היא כתבה בסרטון: "בבקשה, אני לא יודעת מה לעשות? הוא תמיד עושה את זה".

תיעדה גבר מטריד אותה מינית ונוגע בישבנה. TikTok/@fernvillaceran, צילום מסך
המאמן נתפס מטריד מתאמנת במכון הכושר/צילום מסך, TikTok/@fernvillaceran

בעוד רבים קראו למנהלי חדר הכושר לפטר את העובד, היו אחרים שטענו שהאשימו אותה בלבוש פתייני ואחרים שטענו שאין מספיק ראיות להטרדה ושלדעתם הקטע בכלל מבויים. חלק מהצופים השיבו להם ואמרו שזה עוד ניסיון קלאסי להאשים את הקורבן. אחד כתב: "גברים: 'למה אין לך הוכחות?', גם גברים: 'זה מבוים, זה לא קרה'".

אחד מסרטוני התגובה שלה לביקורות עליה

@fernvillaceran

don't tell me what to wear just because you can't. ##fyp

♬ original sound - Angela

הוא פוטר - אבל גם היא נענשה

תיעדה גבר מטריד אותה מינית במכון הכושר - והביאה לפיטוריו. Tiktok/fernvillaceran, צילום מסך
ההודעה על פיטוריו/צילום מסך, Tiktok/fernvillaceran

בסרטונים נוספים פרן נראית דומעת כשהיא מבהירה כי לא ביימה את הסרטון. היא סיפרה שהיא סובלת מהטרדות מאותו אדם באופן קבוע וכי התלוננה עליו בעבר - אך תלונות אלו לא הצליחו להרחיקו. הפעם טיקטוק עשתה את העבודה: לאחר שהסרטון הפך לויראלי וצבר יותר מ-3 מיליון צפיות, הוא הגיע למנהלי הרשת ואלה פיטרו את העובד במידית - לא לפני שעוד שתי נשים התלוננו על התנהגותו. פרן שיתפה מאוחר יותר הודעה שקיבלה מחדר הכושר לפיה עבודתו של המטריד הופסקה לאלתר - אך בסופו של דבר גם עליה נאסר להמשיך להגיע למכון.

היא אמרה: "הוקל לי שהוא פוטר - לא בשבילי אלא בשביל שאר הנשים שמתאמנות שם". יחד עם זאת היא טוענת שהנהלת המכון למעשה מונעת כעת גם ממנה להגיע לשם, כיוון שהיא אסרה עליה להמשיך לפרסם סרטוני אימונים שלה בטיקטוק - שבעצמה הסירה את סרטון ההטרדה כיוון שלפי פרן הוא "מפר את הכללים שלהם".

פרן עברה להתאמן בחדר כושר אחר והיא מייעצת לנשים שנמצאות במצב דומה ומוטרדות מינית בחדר הכושר להתלונן: "בבקשה, בבקשה - אני יודעת שזה קשה אבל אנחנו חייבות לדבר כדי לגרום להם להפסיק. אנשים רבים תומכים בנו ומאמינים לנו. הגיע הזמן שנגן על עצמנו".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully