דוגמנית תיעדה גבר מציץ לה מהחלון. @gustejanus, צילום מסך
צילום מסך/@gustejanus

דוגמנית תיעדה סטוקר מציץ לה מהחלון בזמן שהיא ישנה

1.7.2021 / 23:02

דוגמנית בת 22 שיתפה בטיקטוק תיעוד מטריד של גבר זר שאורב לה מתחת לחלון חדרה - וחוזר לעשות זאת מדי ליל ראשון. היא סיפרה שכשפנתה למשטרה - הם רק הציעו לה לסגור חלון: "ככה בדיוק נשים נרצחות"

תיעדה מציצן מחוץ לחלון שלה/@gustejanus

גוסטה ינוסאוסקאיטה, דוגמנית בת 22 ילידת ליטא ובוגרת אוניברסיטת פלורידה, הפכה לוויראלית בטיקטוק לאחר ששיתפה את סיפורה המטריד. היא שיתפה תיעוד ממצלמת האבטחה של פעמון הבית שלה, בו נראה איש זר אורב לה מחוץ לחלון חדרה. היא המשיכה לבחון את מצלמות האבטחה וגילתה שהמטרידן חוזר בכל ליל ראשון, דקות ספורות אחרי שהיא חוזרת לבית. היא טוענת שדיווחה למשטרה מספר פעמים על הסטוקר, אך הם פשוט הציעו לה לסגור תריסים ולנעול חלונות - כשלדבריה לא הציעו שום סיוע נוסף בתפיסתו.

מחשש לביטחונה היא הציבה מלכודת בחוץ שתדווח מתי מסיג הגבול נוכח במקום. באחד המקרים אמה תפסה אותו על חם, צעקה עליו - אך הוא התפנה משם בשלווה והמשיך לחזור למקום לאחר מכן.

את הפייסבוק ואת האינסטגרם שלנו כבר ראית?


בסרטון ששיתפה בטיקטוק ניתן לראות את הסטוקר מגיע לביתה בשעות הלילה, מביט לכיוון דלת הכניסה ולאחר מכן ממשיך אל חלון חדרה הסמוך וצופה בה ישנה. היא הסבירה שגילתה על האיום רק לאחר שאמה החליטה להתקין מצלמת אבטחה בבית. גוסטה סיפרה שבאחד המקרים היא שבה לביתה בשעה 23:10 - והוא הופיע כעבור דקה אחת בלבד. מיטתה דבוקה לחלון, ופירוש הדבר שפניו היו רחוקים סנטימטרים בלבד מפניה בזמן שישנה.

צפו בתיעוד המטריד:

@gustejanus

still can't believe this happened to me, the ptsd is real-stay safe out there ladies? ##storytime ##stalkertok ##mystalkerstory ##creepy ##fyp ##scarytok

♬ original sound - guste

"הוא ידע את לוח הזמנים שלי וידע מתי אני חוזרת הביתה"

בסרטוני המשך סיפרה גוסטה כי היא לא האמינה בהתחלה שיש צורך במצלמות פעמון הדלת בקהילה הבטוחה שבה היא חיה, אך אמה התעקשה על כך. "אלוהים יברך את האינטואיציה של אמי, כי זה בהחלט הציל את חיי. באותו יום שהצבנו את המצלמות, זה היה הלילה שלכדנו את התיעוד הזה", היא סיפרה לדיילי מייל. שתיהן הוטרדו לראות כמה מהר הוא מגיע לביתה אחריה: "הוא ידע את לוח הזמנים שלי וידע מתי אני חוזרת הביתה".

אחרי הפעם הראשונה שזה קרה, אמו של גוסטה התקשרה למשטרה - שאמרה לה לנעול את דלתותיה ולהשאיר את התריסים סגורים. "המשטרה לא עשתה דבר, אז קירבנו את המצלמה לחדרי ותפסנו אותו חוזר לשם",היא אמרה. גוסטה לא הסתפקה בעצת המשטרה, ולכן החליטה להכין לסטוקר "מלכודת עכברים". היא תיארה כיצד קשרה חבל בין שני עצים מחוץ לחלונה, שיגרום לגבר למעוד כשהוא עובר שם וכך להתריע בפניה על נוכחותו.

עוד באותו נושא

אחות צילמה את עצמה רוקדת בזמן שגבר זר פרץ לביתה - והתגובה האמיצה שלה הפכה אותה לכוכבת רשת

לכתבה המלאה

גוסטה ממשיכה לעדכן בפרשה:

גוטה סיפרה שהיא נוהגת לעשן דרך חלונה מדי יום וחששה שהוא יכול היה לתקוף אותה בכל רגע נתון: "הוא היה יכול בקלות לגרור אותי לאנשהו", סיפרה. לדבריה באחד הלילות היא חזרה לביתה בסביבות 2 לפנות בוקר והלכה לישון, וכעבור דקות ספורות - שמעה אותו חולף דרך מלכודת העכברים שלה. "מיד הלב שלי צנח לבטן ונתקפתי פאניקה" אמרה. כשבדקה את מצלמת האבטחה - מכיוון שהתריסים היו סגורים - היא ראתה שהוא עומד בחוץ.

גוסטה סיפרה שרצה לחדרה של אמה כדי להעיר אותה. זו התעוררה, רצה לחדר בתה ופתחה את התריסים : "היא התחילה לצעוק ולדפוק על החלון כמו אדם משוגע", סיפרה גוסטה, "הוא לא היה מפוחד בכלל. הוא אפילו לא רץ. הוא פשוט הסתלק משם ברוגע".

והעדכון האחרון שלה - עברתי דירה לקומה 3:

האם והבת התקשרו שוב למשטרה, אך הם חזרו על אותה הצעה. גוסטה אמרה: "ככה בדיוק נשים נרצחות, כי אף אחד לא באמת מקשיב לנו ואנחנו כל הזמן בסכנה". מאז הספיקה גוסטה לעבור לדירה אחרת וסיפרה שהיא שוקלת ללמוד שיעורי הגנה עצמית - ואף נושאת על עצמה אמצעי הגנה. "אחרי האירוע, התחלתי להחזיק עליי סכין כיס ותרסיס פלפל. רק זה עזר לי להרגיש קצת יותר בטוחה בכל פעם שיצאתי מהבית. ידעתי שיש עליי משהו שאוכל להגן על עצמי במקרה הצורך".

היא הוסיפה: "היה לי קשה מאוד להתמודד עם המצב. היה לי/עדיין יש לי הפרעת פוסט טראומה כשאני הולכת לישון. הייתי יכולה לשמוע עלה נופל על הרצפה מחוץ לחלון החדר שלי מכיוון שחושיי הפכו מחודדים מאז האירוע. היו לי גם כמה מקרים של התקפי חרדה. היו פעמים שחשבתי שהוא חזר ורצתי להעיר את אמא שלי, אבל אחרי שבדקנו במצלמות גילינו שאף אחד לא היה שם".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully