השפיל את החברה שלו בראיון ויראלי. TikTok/@rafreacts3, צילום מסך
צילום מסך/TikTok/@rafreacts3

לכלך על חברה שלו בשידור חי ולא ידע שהיא עומדת מאחוריו

15.7.2021 / 23:06

בסרטון מביך במיוחד שעלה לרשת, בחור נתן לחברה שלו ציון של 4 מתוך 10, עד שבשלב מסויים המגיש גילה לו שהיא עומדת מאחוריו ושומעת הכול. אחרי שהוא הסתובב הוא קיבל עונש שהוא לא ישכח.. לא ברור אם מערכת היחסים בין השניים החזיקה מעמד

מי ומה זה דוש?/AP, Reuters, Getty Images, Shutterstock

קרה לכם כבר שלכלכתם על בת הזוג שלכם ולא הייתם מודעים לזה שהיא שומעת אתכם? סביר להניח שלא. אבל יש לפחות גבר אחד שזה קרה לו - ניתן לראות את זה בסרטון מביך במיוחד שבו הוא "טינף" על בת הזוג שלו בשידור חי מול מצלמה, אבל לא היה מודע לזה שהיא עמדה מאחוריו כל הזמן הזה שבו הוא דיבר עליה.

את הפייסבוק ואת האינסטגרם שלנו כבר ראית?

בסרטון, הגבר התבקש בהתחלה לדרג תמונה של דוגמנית אינסטגרם, ונתן לה את הציון 10 מתוך 10 ללא היסוס. אלא שהוא לא היה מודע לכך שחברה שלו עומדת מאחוריו בזמן שהוא המשיך להחמיא לדוגמנית הזו ואמר שהיא "wifey material" - חומר להיות אשתו. אחרי שהברנש חשף שהוא במערכת יחסים, הוא התבקש לדרג את חברה שלו ואמר ל"מגיש" שריאיין אותו: "הייתי אומר שהיא ציון 4 מתוך 10".

צפו בסרטון המביך

וזה מה שקרה בהמשך

@rafreacts3

Reply to @ii.qurat.iix you wanted part 2 here it is ##fyp ##foryou ##viral

♬ original sound - Raphael Aghahan

באופן ממש לא מפתיע, בת הזוג שלו רתחה מאחור והבחור הוסיף עוד שמן למדורה כשניסה לשחק אותה מגניב ואמר על חברה שלו שהיא הייתה "טרף קל" והתחברה אליו מיד. כאן המגיש הפסיק לזרום איתו ואמר לו בעצבים: "הגבר הזה גס רוח. מה אם הייתי אומר לך שחברה שלך נמצאת ממש מאחוריך?".

הבחור לא האמין למראה עיניו כשהסתובב וראה את חברה שלו מתפוצצת מאחוריו וגם העיפה לו סטירה לפנים. הגבר הזה הותקף בשידור חי כשמאות הגיבו לסרטון שנצפה קרוב לחצי מילון פעמים. "הוא היה 0 מתוך 10", סיכם אחד מהמגיבים.

  • עוד באותו נושא:
  • השפלה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully