גרמה למאהבת של האקס לחשוב שהוא מת. @thealoveridge, צילום מסך
צילום מסך/@thealoveridge

גרמה למאהבת של האקס לחשוב שהוא מת - ואפילו ערכה עבורו הלוויה מזויפת

19.5.2021 / 14:01

משתמשת טיקטוק שיתפה בסרטון כיצד הצליחה לשכנע את המאהבת של האקס שלה שהוא מת - וסיפרה שמאז מדי שנה המאהבת מפרסמת פוסטים לזכרו (ואתם לא תאמינו מה הייתה התגובה של האקס כשגילה על הסיפור)

גרמה למאהבת של האקס לחשוב שהוא מת/@thealoveridge

יש מי שכינה זאת "רוע טהור" ואחרים כ"נקמה מושלמת": משתמשת הטיקטוק ת'יאה לאברידג' גרמה למאהבת של האקס שלה לחשוב שהוא מת - כי רצתה שהיא תסבול על כל הדרמה שעשתה להם. היא אפילו נעזרה באחותו כדי לארגן לו הלוויה מזויפת ושלחה תמונות למאהבת כהוכחה.

בסרטון שצבר מיליוני צפיות, מספרת לאברידג' כי לאחר לידת בנה נודע לה שהחבר שלה בגד בה לאורך כל ההיריון. לדבריה, המצב ביניהם החמיר לאחר שנודע לה ש"האישה האחרת" היא האקסית של בן זוגה, ש"עוררה המון דרמה" במהלך מערכת היחסים שלהם. לאברידג' סיפרה ש"בן זוגה סיים בכלא" בלי לפרט מדוע - ולכן ניצלה את היעלמותו הפתאומית כדרך לשכנע את המאהבת שלו שהוא למעשה מת.

את הפייסבוק ואת האינסטגרם שלנו כבר ראית?

צפו בסיפור שלה:

בסרטון היא סיפרה שהאקסית שלחה הודעות לבן זוגה "וניסתה להבין היכן הוא, בעודה תוהה מדוע הוא לא מדבר איתה". במקום לגלות לה את האמת, לאברידג' סיפרה: "שלחתי לה הודעה וסיפרתי לה שהוא מת". היא הוסיפה כי בעזרת אחותו של בן זוגה הבוגד, הן שלחו הזמנות מזויפות להלוויה ואפילו סיפקו תמונות של "האירוע" כדי להוסיף אותנטיות לסיפור.

"עברו שלוש שנים והיא עדיין חושבת שהוא מת", היא גילתה, "היא מפרסמת בכל שנה מחוות קטנות בעמוד הפייסבוק שלה לאהבת חייה ואיך שהיא כל כך מצטערת שהיא לא יכלה להיות שם כשהוא מת כדי להציל אותו".

לאברידג' שיתפה צילום מסך של אחת המחוות מהפייסבוק של האקסית בסרטון טיקטוק נוסף. בפוסט שלה נכתב: "מחר יעבור חודש אחד מאז שעזבת. נפרדת מהשדים שלך. לא היה שום דבר שמישהו יכול היה לעשות. זה היה השקט שלך. אם הייתי יכולה לעשות יותר - הייתי עושה זאת, אבל אני יודעת שעזבת בידיעה שתמיד הייתי שם בשבילך ותמיד אהבתי אותך. יהי זכרך ברוך, סקוט. לנצח אהבתי האחרונה".

ההוכחה שלה- פוסט הפייסבוק המודיע על המוות:

המשך הסיפור:

תכנית הנקמה הקיצונית זכתה לפופולריות בקרב משתמשי טיקטוק, כאשר הסרטונים של לאברידג' צברו יותר מ -6 מיליון צפיות ועשרות אלפי תגובות. צופים רבים שיבחו את לאברידג' על מעשיה: "דמיינו שהאקסית מתחתנת עם גבר אחר ומגלה שהוא חי - ועכשיו נאלצת להפוך בעצמה לבוגדת", כתב אחד ואחר הוסיף: "זה רוע טהור. אני ממש אוהב את זה". אחרים תהו כיצד המאהבת לא עלתה על זה עד היום. אחד שאל: "אין אדם אחד שמכיר גם אותו וגם אותה ויכול להגיד לה שהוא למעשה לא מת?".

ויש גם תמונות מה"הלוויה"

בסרטון המשך סיפרה לאברידג' שעדכנה את האקס שלה במה שעשתה והוא - באופן מפתיע - החליט "לזרום עם זה" ולא יצא קשר עם המאהבת שלו כדי לתקן את הטעות. "הוא מעולם לא שלח לה הודעות, מעולם לא התקשר אליה", היא סיפרה. לדבריה, בסופו של דבר המאהבת עברה למדינה אחרת והקשר ביניהן נותק, "נכון לפעם האחרונה ששמעתי ממנה, היא עדיין חושבת שהוא מת".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully