בגידה. ShutterStock
ShutterStock

הנישואים שלי התחילו באובססיה מטורפת ובגידה כפולה

ענת ניסני

עודכן לאחרונה: 20.7.2021 / 22:45

היא התאהבה בו ממבט ראשון למרות שהייתה נשואה ולו הייתה חברה - היא עשתה לו סטוקינג אובססיבי בפייסבוק, השקתה אותו לשכרה וסיימה איתו את הלילה. אומרים שלכולם יש שלדים בארון, אבל מבחינתנו אין סודות בחברה. סדרת הוידויים של Sheee

מי ומה מונוגמיה/AP, Reuters, Getty Images, Shutterstock

"כמעט אף אחד לא יודע, אבל את בעלי הנוכחי הכרתי כשהייתה לו חברה, ואני עוד הייתי נשואה לבעלי הראשון. באותה תקופה היה לי כבר מאוד רע עם בעלי הקודם, היחסים בינינו היו ממש על הפנים, ואז פגשתי את ד' בכנס מקצועי מהעבודה. נדלקתי עליו בשנייה, זה היה כמו מגנט, וזה גרם לי לעשות דברים... עד היום אני מתפדחת שעשיתי אותם".

את הפייסבוק ואת האינסטגרם שלנו כבר ראית?

כמו מה למשל?
"קודם כל אני מכירה את כל הפייסבוק שלו בעל פה. עברתי על כל התמונות שלו, ממש חקרתי מי זה הבנאדם הזה, מאיפה הוא בא, מי המשפחה שלו. אני זוכרת שהיה איזה יום שהבנתי מהפייסבוק שלו שהוא הולך להיות באיזשהו מקום בעיר שלי, ולקחתי שני אוטובוסים לעבודה שבדרך כלל אני הולכת אליה ברגל, רק כי ידעתי שהוא שם ורציתי לראות אותו מרחוק.

הוא גר אז במרכז ואני גרתי בדרום, והייתי נוסעת למרכז בלי בכלל לדעת אם הוא בבית ואומרת לו שאני במקרה באזור. אני זוכרת פעם אחת שהוא באמת לא היה ונתקעתי כי לא היה כבר אוטובוס חזרה. בסוף הלכתי לאיזו חברה ברגע האחרון, עשיתי הכל כדי לראות אותו."

בגידה. ShutterStock
בסוף הוא החליט להיפרד ממנה/ShutterStock

עשית הרבה...
"היה איזה שלב שהרגשתי שזה לא נורמלי, מחקתי אותו מכל הרשתות והחלטתי שאני שוכחת ממנו, אבל לא הצלחתי, זה היה חזק ממני. בסוף הייתה פעם אחת שהגעתי למרכז ובאתי לבית שלו, והוא אמר יאללה, בואי נצא. הוא בראש שלו חשב סתם שנצא לשתות בקטע ידידותי, הייתה לו חברה אז והוא ידע שאני נשואה, אבל אני בראש שלי כבר דמיינתי בדיוק מה יקרה - איך נצא, נשתה, נחזור לבית שלו ונשכב - ידעתי בדיוק מה אני רוצה. אז דאגתי שהוא ישתה מלא ושנשב עד ממש מאוחר, וכשהוא אמר שהוא יקפיץ אותי אמרתי לו שהוא לא יכול כי הוא שתה - היה לי תירוץ לכל דבר שהוא אמר, תכננתי את כל הפרטים. אפילו כשכבר הגענו אליו הביתה והוא אמר שאין לו קונדום שכנעתי אותו שלא צריך. וזה היה בדיוק כמו שדמיינתי - הסקס הכי טוב שהיה לי בחיים".

איך קמתם ביום שאחרי?
"הוא היה ממש לא נחמד, היה מאוד בלחץ שאני כבר אלך, ואני חזרתי הביתה בבושת פנים. האמת שבהתחלה הוא ממש לא חשב שאני הולכת להתגרש מבעלי והיה בטוח שאני לא רצינית, אבל אני באמת התאהבתי בו. וגם לא הרגשתי לרגע שאני לא מוסרית או לא בסדר, היה לי ברור שזה הדבר הכי טבעי שצריך לקרות. אז נשארנו בקשר גם אחרי, המשכנו לשכב מדי פעם, במקביל המצב עם בעלי הקודם נהיה עוד יותר גרוע, ובאיזשהו שלב כבר די הצבתי ל-ד' אולטימטום. אמרתי לו שאי אפשר להמשיך ככה, שאני עומדת להתגרש ושהוא צריך לבחור ביני לבין החברה שלו. זה לא היה לו קל, הוא הרגיש רע עם עצמו כל הזמן הזה, אבל בסוף הוא החליט להיפרד ממנה. היום אנחנו נשואים כבר יותר מעשר שנים ויש לנו שני ילדים".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully