תפסה את החבר בוגד בה בזכות תמונה פשוטה. tiktok.com/@kayla_paeth, צילום מסך
צילום מסך/tiktok.com/@kayla_paeth

האם תצליחו לזהות מה בתמונה הסגיר את החבר הבוגד?

26.8.2021 / 0:02

משתמשת טיקטוק סיפרה שקיבלה תמונה תמימה לכאורה של חבר שלה מבשל - אך הצליחה לגלות דרכה שהוא בוגד בה עם אישה אחרת. האם אתם תצליחו לעלות על זה לבד?

תפסה את החבר בוגד בה בזכות תמונה פשוטה/tiktok.com/@kayla_paeth

כשרק התחלת לצאת עם מישהי, אתה לא יכול שלא לחלוק איתה כל פרט מהיום שלך. כשבן הזוג של קיילה חלק איתה תמונה מארוחת הערב שהוא מכין לעצמו - היא שמה לב לפרט מאוד מוזר בבתמונה, כזה שהוביל לסוף הקשר שלהם מוקדם מהצפוי.

קיילה פאת', בת 26 מאילינוי סיפרה בטיקטוק שבהתחלה לא הקדישה מחשבה לתמונה של ארוחת הערב של החבר שלה, בה ניתן לראות על הכיריים שתי מחבתות, האחת עם בשר טחון והשנייה עם ספגטי. אבל לאחר שהביטה בתמונה שוב ובחנה אותה מקרוב, היא מצאה הוכחה לכך שהגבר שלה מתראה עם אישה אחרת.

את הפייסבוק ואת האינסטגרם שלנו כבר ראית?

בסרטון שצבר מעל 2 מיליון צפיות היא אתגרה את הגולשים למצוא בעצמם את הרמז. האם תצליחו לעלות על הדבר בתמונה שהסגיר את הבגידה שלו?

נסו למצוא את זה בעצמכם:

תפסה את החבר בוגד בה בזכות תמונה פשוטה. tiktok.com/@kayla_paeth, צילום מסך
תפסה את החבר בוגד בה בזכות תמונה פשוטה/צילום מסך, tiktok.com/@kayla_paeth

הנה התשובה:

תפסה את החבר בוגד בה בזכות תמונה פשוטה. tiktok.com/@kayla_paeth, צילום מסך
תפסה את החבר בוגד בה בזכות תמונה פשוטה/צילום מסך, tiktok.com/@kayla_paeth

הביטו מעל הכיריים בהשתקפות שעל הלוח השחור. קיילה הבחינה שם בדמות אישה עם ציפורניים אקריליות לבנות מחזיקה טלפון. היא גם שמה לב שהאישה ענדה שעון אפל מזהב וורוד וכי יש לה צמידים וטבעת. במילים אחרות - זה בהחלט לא היה החבר של קיילה שצילם את התמונה הזאת והוא ממש לא מבלה את הערב שלו בארוחת ערב לבד כפי שטען בפניה. לאחר שחקרה את החבר שלה למי הוא בישל, הוא נכנע וכתב לה: "זו הייתה צריכה להיות את". אאוץ'.

והיא מעדכנת

@kayla_paeth

I messed up lol but ask me some questions in the Q&A on my page. ##cheater

♬ The Magic Bomb (Extended Mix) - Hoàng Read

הסרטון שלה זכה ליותר מ-40 אלף לייקים, כשרבים שיבחו את קיילה על יכולת ההבחנה. אחת כתבה: "גברים לא מבינים שאי אפשר להסתיר מאיתנו כלום?" ואחרת הוסיפה: "לקח לחיים: נשים לא מרפרפות על תמונות שגברים שולחים להן. הן בוחנות אותן טוב. להבא כדאי לך לשים לב טוב לפרטים הקטנים".

  • עוד באותו נושא:
  • בגידה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully