גיליתי שלבעלי יש עוד משפחה. aaddison01, צילום מסך
צילום מסך/aaddison01

גילתה שלבעלה יש משפחה נוספת בגלל מודעה קטנה בעיתון

27.5.2021 / 23:35

אמא לשלושה היממה את הרשת אחרי שחשפה כיצד גילתה שבעלה בוגד בה כבר שנים ומנהל חיים כפולים - והכל בזכות מודעת לידה תמימה: "מסתבר שנולד לו תינוק מאישה נוספת ושנה וחצי לפני כן נולדה לו גם תינוקת"

אף פעם לא נעים להיות נבגדת, ועל אחת כמה וכמה לגלות שלא רק שבעלך בגד בך פעמים רבות, ושלמעשה יש לו משפחה שלמה נוספת שלא ידעת עליה. זה בדיוק מה שקרה לאיימי אדיסון, אחות בת 47 מפנסיליבניה ואמא לארבעה ילדים, שחשפה בסדרת סרטוני טיקטוק כיצד היא גילתה את האמת העגומה על הזהות האמיתית של בעלה אחרי שהיא ראתה מודעת לידה בעיתון עם השם שלו כאב הטרי.

בסרטון הראשון שלה, שנצפה כבר מעל 700 אלף פעמים בפחות משבועיים, היא נענתה לאתגר ויראלי בו ביקשו לשמוע כיצד נחפשו בני זוג בוגדים והכריזה: "יש לי סיפור נהדר", לפני שהסבירה כיצד קרסו הנישואים שהחזיקו כמעט 10 שנים עד התגלית המרעישה שלה.

את הפייסבוק ואת האינסטגרם שלנו כבר ראית?

צפו בסרטון שלה

היא סיפרה שבזמן שהייתה במשרד, ראתה מודעה חשודה בעיתון שקראה: "באותו זמן, בעיתון היו מפרסמים הודעות לידה עם השם של ההורים, מין היילוד, תאריך הלידה ובאיזה בית חולים הוא נולד", היא הסבירה, "לפתע ראיתי את השם של בעלי ליד שם של אישה לא מוכרת. ידעתי שזה השם שלו - כי יש לו שם מאוד לא שגרתי".

אחרי שהבחינה בכך, החליטה אדיסון להיכנס לאתר של בית החולים שמעלה תמונות ומידע על התינוקות החדשים שנולדים בו. "הקלדתי את השם שלו והשם שלה, מסתבר שאכן נולד להם תינוק כמה ימים לפני, ולא רק זה - מסתבר שנולדה להם גם תינוקת שנה וחצי לפני כן. אז כן. ככה גיליתי שהוא בוגד בי", היא סיכמה.

הסרטון של אדיסון התקבל בהלם וזעם מצד חבריה ועוקביה בטיקטוק ורבים התחננו בפניה לשתף מידע נוסף על האופן שבו היא התעמתתה עם בעלה ושאלו האם היא עדיין איתו.

בסדרה של 20 סרטוני המשך, היא שיתפה פרטים נוספים על הימים שלאחר הגילוי, חשפה כי היא אכן התעמתה עם בעלה על הרומן שלו - אך רק לאחר שדאגה ששלושת ילדיהם המשותפים היו בטוחים מחוץ לביתם לפני כן.

עוד בוואלה!

תפסה על חם את החבר בוגד כי הוא שכח לכבות משהו קריטי באייפון

לכתבה המלאה

איך היא התעמתה איתו?

לאחר שעזבה עם ילדיה למלון, איימי ערכה מחקר מהיר על האישה שלדעתה בעלה ניהל איתה רומן והצליחה לגלות היכן היא מתגוררת. "אחרי שהתמקמתי במלון, עברתי ליד בית הילדה הזו, והנה - המכונית שלו חונה מול ביתה".

לראות את רכבו של בעלה בבית האישה האחרת היה נקודת השבירה של איימי, שלדבריה חזרה אז לביתם המשותף, ארזה את כל בגדי בעלה - ואז זרקה אותם על גבי מכוניתו באמצע סופת גשמים.

"ארזתי את כל הבגדים שלו בשקיות אשפה והסעתי את זה לבית של הילדה הזו והשלכתי את כל הבגדים וחליפות היוקרה שלו על כל המכונית שלו - וכל זה בגשם שוטף", היא אמרה וסיפרה שעל ערימת הבגדים היא הניחה את כרטיס הברכה שבעלה נתן לה ליום הנישואים שלהם.

היא סיפרה שחזרה למלון וחיכתה לשמוע מבעלה, אך כאשר הוא התקשר נראה שהוא לא מודע כלל למה שקרה - ואף טען שהוא ומכוניתו בעבודה.היא הפצירה בו ללכת לבדוק את המכונית שלו ולאחר שעה וחצי הוא התקשר אליה שוב - הפעם מהטלפון בביתם והחל לצעוק עליה שהרסה לו את הבגדים.

ואז - הוא ניסה להכחיש הכל

הוא הרחיק לכת אפילו עד כדי הכחשה שנולדו לו ילדים עם אישה אחרת, למרות שאדיסון הבהירה לו שראתה את הודעת הלידה בעיתון, ובאתר בית החולים.

לבסוף, הודה ברומן שלו - התעקש כי כל זה היה 'טעות גדולה' ואמר שהוא מוכן 'לוותר' על הילדים שהיו לו עם האישה השנייה כדי לגרום לנישואים שלהם לעבוד.

הוא מוכן לוותר על הילדים

אדיסון סיפרה שאמרה לו בתגובה ש"זה אומר לי יותר על סוג האדם שאתה מאשר מה שעשית. לא. אני לא רוצה להיות איתך. עשית את הבחירות שלך, עכשיו תסבול מהתוצאות".

בסרטוני ההמשך איימי סיפרה שהמאהבת של בעלה - איתה היה חמש שנים - הייתה מודעת לחלוטין לכך שהוא נשוי, ידעה שהיא "האישה מהצד והיא הייתה ממש בסדר עם זה".

המאהבת ידעה על הכל

כשנשאלה כיצד הצליחה לעבור כל כך הרבה זמן מבלי לגלות על 'חייו הנוספים' של בעלה, הסביר איימי כי היא עובדת בעיקר במשמרות לילה בבית החולים, מה שנתן לו הרבה יותר חופש לעשות את מה שהוא רוצה בשעות הערב.

היא גם אמרה שאחרי שהאבק התפזר, היא נזכרה שהיו בדרך "מאה דגלים אדומים" ונורות אזהרה כמו שעות נוספות בלתי מוסברות של בעלה בעבודה והרבה יציאות שלו "למסעדות" עם חברים.

כעת איימי חיה באושר עם בן זוג אחר כבר שמונה שנים, יש להם ילד משותף והיא נהנית מפרק ב' של החיים שלה - ולמה לא ליהנות מעוד נקמה קטנה ואחרונה? בן זוגה החדש היה חבר של הבעל הבוגד.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully