השידור החי בגללו נתפס הגבר הבוגד. @serenakerrigan, צילום מסך
צילום מסך/@serenakerrigan

תפסה על חם את החבר בוגד כי הוא שכח לכבות משהו קריטי באייפון

20.5.2021 / 23:16

החבר הבוגדני שכח לכבות את פיצ'ר ה-Live Photos באייפון שלו וכששלח תמונה של מיטתו "הריקה" לחברתו, פספס שהיא קלטה גם את הרגע שהמאהבת שלו קפצה למיטה. הרגע המביך הפך לויראלי בטיקטוק: "אפל תמיד שם בשבילך"

השידור החי בגללו נתפס הגבר הבוגד/(@serenakerrigan

משפיענית הרשת סרינה קריגן בת ה-27, שמככבת בעונה האחרונה של סדרת הריאליטי של MTV, Siesta Key, תפסה על חם את החבר שלה בוגד בה עם אישה אחרת בזכות פיצ'ר של אפל שהחבר שכח מקיומו. היא שיתפה את רגע החשיפה בטיקטוק, שם הסרטון צבר יותר מ-13 מיליון צפיות ואלפי תגובות של צופים ששיבחו את אפל.

הבגידה נחשפה בזכות צילום Live Photo - תמונה ש"מתעוררת לחיים" כשלוחצים עליה. באתר אפל נכתב: "כשמשתמשים ב-Live Photos, ה-iPhone מצלם את המתרחש במשך 1.5 שניות לפני ואחרי צילום התמונה. התוצאה היא יותר מעוד תמונה נהדרת - זהו רגע שתועד בתנועה ועם קול".

החבר הבוגדני צילם תמונה של מיטתו הריקה לכאורה ב-Live Photo ושלח את התמונה לחברתו - ללא ידיעה שהתמונה תפסה את המתרחש 1.5 שניות אחרי הצילום שלה, שניה וחצי קריטיות במיוחד, כי בדיוק אז אישה מסתורית קפצה למיטתו ונקלטה בעין העדשה.

צפו בפספוס שלו:

@serenakerrigan

Looks like you have some company ?

♬ Oh No - Kreepa

סרינה, תושבת ניו יורק, כתבה בסרטון: "כשהבחור שאיתו את יוצאת אומר שהוא מתגעגע אליך, אבל אז את לוחצת על ה-Live Photo" והוסיפה: "נראה שיש לך שם קצת חברה". רבים לקחו ללב את מה שעברה סרינה, "יכולתי להרגיש את הלב שלך נופל באותו רגע", כתבה צופה בסרטון ואחרת הוסיפה: "אמא שלי שאלה למה נבהלתי ככה והייתי צריכה להסביר לה מה באמת קרה ולמה כל כך רע לי בשבילך". אחרים פירגנו לאפל, "אפל תמיד שם בשבילך", כתב אחד ואחר הוסיף: "תודה לסטיב ג'ובס".

סרינה הוצפה מאז בבקשות של עוקבים לצלם סרטון המשך ולהסביר את המצב במלואו. רבים שאלו האם בסופו של דבר היא התעמתה עם החבר שלה לגבי התמונה - והאם הוא ניסה לתרץ ולחמוק מעונש. עד כתיבת שורות אלו סרינה לא פרסמה סרטון המשך בנושא או הסבר.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully