פדיחה בחדר כושר. @fitby.ash?, צילום מסך
צילום מסך/@fitby.ash?

הנפילה המביכה בחדר הכושר הפכה לדייט ונגמרה במיטה

עודכן לאחרונה: 10.8.2021 / 1:36

אשלי בת ה-22 נפלה בזמן הרמת משקולות בחדר הכושר, אלא שבחור נחלץ לעזרתה והסיפור קיבל תפנית רומנטית (והכל מתועד בטיקטוק למען הדורות הבאים)

מכירים את הקלישאה הזו שאומרת ש"הכול לטובה"? ובכן, בחורה בשם אשלי הוכיחה שלפעמים המשפט הזה אכן נכון. אשלי העלתה לטיקטוק סרטון שלה מתאמנת בחדר כושר בזמן שהייתה בחופשה, כפי שהיא עושה פעמים רבות סמסגרת עבודתה כמאמנת כושר אישית. הסרטון הזה הפך להיות ויראלי מהסיבות הלא נכונות.

את הפייסבוק ואת האינסטגרם שלנו כבר ראית?

היא הסבירה שהיא הייתה בחופשה ועשתה "סקוואט" עם משקולת, אלא שבאמצע התנועה שלה, המשטח שעליו היא עמדה נפל והיא נפלה יחד איתו על הגב והמשקולת נפלה על הרצפה מאחוריה. בזמן שהיא שוכבת על הקרקע, קצת המומה עם צחוק של מבוכה, גבר הגיע לעזרתה ועזר לה לקום.

קיץ 10 של וואלה!שופס ו-וואלה! חוזר עם שוברים ואטרקציות במחיר מדהים

צפו בסרטון שלה

@fitby.ash

I'm on vacation btw HAHAHAHHA

♬ original sound - Ashley

לא פחות מ-9 מיליון איש צפו בסרטון שלה והעוקבים שאלו האם הגבר הזה הוא חבר שלה, כשהיא ענתה להם שלא ושהיא בכלל לא מכירה אותו הם הפצירו בה לצאת איתו לדייט - והיא פרסמה בתגובה סרטון נוסף שלה מחייכת ברכב ואז מזיזה את המצלמה וחושפת את הבחור יושב לצידה - ועדכנה שהיא אכן עשתה את זה.

והם אכן יצאו לדייט

וזה הלך בכלל לא רע

@fitby.ash

Reply to @silly...sarah last update for now ?

♬ original sound - Ashley

לאחר מכן היא תיעדה גם ששניהם מתאמנים ביחד בחדר הכושר (בלי נפילות מביכות), ולאחר מכן היא העלתה סרטון שלהם ביחד משתעשעים במסעדה ועדכנה שהיה להם דייט נחמד מאוד ושייתכן שיהיה לו המשך - למרות שהיא צריכה לחזור לביתה מהחופשה, אולם היא מתכוונת לחזור ולהיפגש אותו שוב.

היא מסכמת

מהצד שלו זה נראה טיפה יותר נועז

אלא שהסיפור לא נגמר פה. לאחר שהואשמה שביימה את כל הסיפור ושהם מכירים עוד מקודם היא תייגה באחת מהתגובות את הבחור המסתורי - שמצידו המשיך את הדיווחים גם בעמוד הטיקטוק שלו. הבחור, פרסטון פילפרי עדכן גם הוא בסרטון מהדייט וכתב "נראה שזה היה יום ממש טוב".

@preston.pelfrey

I'd say it's been a good day @fitby.ash

♬ original sound - Preston Pelfrey

דייט מספר 2?

פדיחה בחדר כושר הובילה לאהבה. @preston.pelfrey/TikTok, צילום מסך
פדיחה בחדר כושר הובילה לאהבה/צילום מסך, @preston.pelfrey/TikTok

למחרת הוא שיתף סרטון נוסף (שנמחק לאחר זמן מה) לו הוא קרא "דייט מספר 2" בו הוא נראה שוכב במיטה כשאשלי ישנה חבוקה בזרועותיו. כאמור הסרטון הזה נמחק, אולם לאחר מכן הוא שיתף עוד סרטון בו נראות ידיה של אשלי כשהיא משחקת עם הכלב שלו וכתב "זה סימן לקחת כלב עם האדם שלך".

בטיקטוק רבים התלהבו מהרומנטיקה שפרחה בחדר הכושר וסיפור האהבה (או הסטוץ) שהתפתח ומחכים לעדכונים נוספים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully