פרידה. ShutterStock
ShutterStock

נקמה: זה מה שעשיתי לשכנה שפלירטטה עם בעלי

ענת ניסני

13.8.2021 / 9:23

האישה שטינפה את הבית של האקס, השכנה שפלרטטה, והסקס עם הנמסיס של האקס - וידויים שנשים מספרות רק לנו. והפעם - נקמות קטנות מתוקות

"בדירה הקודמת שלנו הייתה לנו שכנה רווקה שכל הזמן הייתה מפלרטטת עם בעלי. היא הייתה צעירה כזאת, רווקה, שעברה לבניין אחרינו והבינה די מהר שבעלי הוא הנדימן כזה שעוזר פה לכל השכנים. הייתה פעם אחת שתיקנו פה משהו בצנרת הראשית ואצלה ובעוד דירה זה יצר בעיה נקודתית, אז הם כתבו בוואטסאפ של הבניין והוא בא ועזר לשניהם. אחרי כמה זמן פתאום היא הייתה צריכה סולם, אז היא שוב כתבה בקבוצה, ואז זה פשוט עבר ללכתוב לו בפרטי כל פעם שהיא צריכה לדפוק מסמר בקיר, לתלות מדף, כל מיני כאלה דברים, כאילו היא איזה נערה במצוקה.

את הפייסבוק ואת האינסטגרם שלנו כבר ראית?

בעלי, יש לו לב זהב, הוא גם כבר התחיל להתעצבן על הסינג'ור אבל לא היה לו נעים להגיד לה לא. אני יודעת שזה נשמע חשוד אבל הוא היה מראה לי כל מה שהיא שולחת לו, אף פעם לא חשדתי בו שבאמת קורה שם משהו. ואז ערב אחד, באיזה 11 וחצי בלילה היא פתאום מתקשרת אליו בהיסטריה, החוצפנית, ואומרת לו שיש לה ג'וק בדירה. זה כבר לגמרי הטריף אותי. נראה לך הגיוני שגבר נשוי יבוא אלייך באמצע הלילה בשביל להרוג לך ג'וק? גם הייתי חולה באותו יום אז בכלל רתחתי מעצבים. צרחתי - עליו כמובן, היא בטח גם שמעה כי שמעו הכל בבניין ההוא, אבל לא היה לי אכפת. הוא כמובן לא הלך, המציא לה איזה תירוץ כי שוב - לא היה לו נעים להגיד לא, ואני כל הלילה לא הצלחתי להירדם ורק חשבתי איך אני מעמידה את החצופה הזאת במקום.

לפנות בוקר עברתי לספה בסלון וכמה שעות אחר כך שמעתי אותה יוצאת מהדירה, מדברת בפלאפון. זה היה שיא החורף, היה כבר ממש קר, רצתי לאמבטיה ומילאתי דלי עם מים קרים וחיכיתי במרפסת, קומה חמישית. ברגע שהיא עברה, כולה מתוקתקת לעבודה - שפכתי את כל הדלי על הראש שלה, פגעתי בול! היא צרחה, תקשיבי, זה היה הדבר הכי מצחיק שראיתי בחיים שלי".

רווקה מבואסת. ShutterStock
יש לי ג'וק בדירה! בבקשה תציל אותי/ShutterStock

היא הבינה שזאת היית את?
"כן, היא ישר קלטה. התחילה לצרוח עליי, אמרה שהיא תזמין לי משטרה".

לא נבהלת?
"מה היא יכולה לעשות לי? אין לה הוכחה. קצת אחר כך צלצלו פתאום באינטרקום ואמרו שזאת המשטרה. נכנס שוטר והתחיל לשאול כל מיני שאלות ולהגיד שהשכנה טוענת ששפכתי עליה דלי עם מים. דפקתי שם משחק של אוסקר, אמרתי לו: "אני? איך? אני עם חום, בקושי קמה מהספה, נראה לך הגיוני שאני אצליח לעשות דבר כזה, ועוד לקלוע בדיוק עליה מקומה חמישית?" הוא רשם כמה דברים, שאל עוד כמה שאלות והלך".

ומה קרה אחר כך איתה, עם התלונה?
"היא שנאה אותי, חבל על הזמן. אבל לא העיזה יותר אפילו להסתכל על בעלי. היו כמה תאקלים קטנים אחר כך אבל נראה לי שהיא כבר פחדה ממני. גם עם התלונה שלה לא קרה כלום, בדיוק כמו שחשבתי. אבל מה שהכי מצחיק זה שעבדתי אז בחנות במרכז המסחרי ויום אחרי שכל הדבר הזה קרה, פתאום השוטר שתישאל אותי נכנס לחנות. במקרה לגמרי. איך שהוא ראה אותי הוא התחיל לצחוק ואמר לי: "מה שלומך, דוגמנית?" התחלתי לצחוק גם ואמרתי לו: "עכשיו הרבה יותר טוב", וזהו, בזה זה נגמר".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully