סמנתה בראון מדברת על ימיה ככוכבת פורנו. YOUTUBE/ANYTHING GOES WITH JAMES ENGLISH, צילום מסך
צילום מסך/YOUTUBE/ANYTHING GOES WITH JAMES ENGLISH

כוכבת פורנו לשעבר משחזרת בבכי: התייחסו אלי כמו סמרטוט

19.8.2021 / 23:43

בריאיון ארוך במיוחד חשפה כוכבת הפורנו לשעבר, סמנתה בראון, כיצד הקריירה שלה בתעשיית הפורנו הרסה לה את החיים מאז גיל 17: "הייתי מכורה לסמים. עשיתי דברים שלא הייתי צריכה לעשות עם הגוף שלי. ראיתי את עצמי כאובייקט וכמצרך"

סמנתה בראון חושפת את החיים האפלים של שחקניות הפורנו/YOUTUBE/ANYTHING GOES WITH JAMES ENGLISH

סמנתה בראון, כוכבת פורנו עטורת פרסים לשעבר, חשפה בריאיון את הצדדים האפלים של תעשיית הפורנו ואת המחיר הגבוה שהקריירה שלה גבתה ממנה. בריאיון לפודקאסט Anything Goes עם ג'יימס אינגליש, דיברה סמנתה בבכי במשך כמעט שעתיים על הנזק הנפשי שנגרם לה מימיה ככוכבת פורנו ועל החוויות הלא נעימות שעברה בשיא הצלחתה: "הייתי מכורה לסמים. עשיתי דברים שלא הייתי צריכה לעשות עם הגוף שלי. כולם התייחסו אליי כמו אל סמרטוט".

את הקריירה שלה החלה סמנתה כשעזבה את לימודיה בגיל 16 ופגשה באישה מבוגרת שטיפחה אותה ודחפה אותה להפוך לשחקנית בתעשיית הפורנו. סמנתה, תושבת בירמינגהם, טענה כי "סגדה לאדמה" שאותה אישה מסתורית דרכה עליה, לאחר שזו הפעילה עליה מניפולציות וגרמה לה להאמין שתעשה הכל בשבילה. "היא הייתה מודל לחיקוי עבורי. היא ניצלה אותי בסופו של דבר", סיפרה סמנתה, "חשבתי שזה בסדר למכור את הגוף שלי בגיל 17".

כשמלאו לסמנתה 18 היא עשתה את "הצעד הראשון" בתעשייה והשתתפה לראשונה בסרט פורנו. היא תיארה את החוויה הראשונה שלה כקשה במיוחד: "אחת הסצנות הראשונות שלי הייתה כל כך כואבת. הבחור חנק אותי". באותו זמן, היא משחזרת, כל שרצתה הוא להיות מקובלת: "הגעתי מבית שבור. חיפשתי אהבה במקומות אחרים. ראיתי את עצמי כאובייקט וכמצרך ולא הקשבתי לסם הקטנה, כי כל מה שסם הקטנה רצתה הוא אהבה ולהיות מקובלת, אבל קיבלתי את זה מהאנשים הלא נכונים".

בנוסף להופעתה בסרטי פורנו, לוהקה סמנתה לצוות נערות מצלמת הרשת של Babestation. היא החלה לזכות בפרסים ופיתחה אורח חיים נהנתני. על אף שמבחוץ הכל היה נראה ורוד, מבפנים המצב היה אחרת. "כשהצטרפתי ל-Babestation כולם הכירו אותי כ'הד-קוק' (מכורה לקוקאין). עצוב שזה היה נורמלי. אפילו המפיקים עשו איתנו שורות. כשהגעתי לתעשייה הייתי בת 18 וכולם חיכו לי שם כמו נשרים. זה באמת היה סקס, סמים ורוקנרול ואני הייתי בובת סמרטוטים".

צפו בראיון המלא:

סמנתה מודה שהפגיעה בבריאותה הנפשית הרסנית. היא אמרה: "דחפתי את הגוף שלי למקומות... עכשיו אני יודעת מהי אהבה ומהו סקס בהסכמה. לא היה לי שום כבוד לגוף שלי. עשיתי דברים כי הרגשתי שאני חייבת, אחרת לא אקבל את המשרה".

כיום סמנתה פועלת בכל כוחותיה כדי למנוע ניצול של נערות צעירות. במהלך הריאיון סיפרה סמנתה כי הניצול מגיע הרבה פעמים מחוסר ערך עצמי: "כשאני נזכרת בזה עכשיו, לא היה אכפת לי מעצמי. לא אהבתי את עצמי. בגלל זה כל כך חשוב שנדע את הערך שלנו, כי לאנשים יש כוונות אחרות. אנשים בתעשייה הזו, כל מה שהם רוצים זה להביא אותך לרמה המקצועית הטובה ביותר כי זה מה שמוכר. לא באמת אכפת להם ממך".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully