מסיכות לישבן. אינסטגרם, צילום מסך
צילום מסך/אינסטגרם

10 מתנות שוות שאת צריכה לקנות לעצמך לשנה החדשה

עודכן לאחרונה: 13.9.2021 / 11:36

גלידה עם קולגן, מסיכה לעכוז, אביבית בר זוהר, ומותגים שווים שמגיעים לראשונה לארץ - 10 מתנות שוות שאת צריכה לקנות לעצמך לשנה החדשה

נהוג לכנות את מי שעושה למען אחרים אלטרואיסט או סתם לחשוב עליו כעל אדם טוב במיוחד, בעוד את האנשים שדואגים לעצמם כעל אגואיסטים. ומתי אנשים מרשים לעצמם להרגיש ולהגיד "מגיע לי"? רק אחרי שנלקח מהם יותר מדי, והם כבר כועסים על העולם. אנחנו לא כאן כדי לחפש אשמים - רק להבין שמי שלוקח, עושה זאת מתוך תודעת מחסור ולא כדי להחסיר ממישהו אחר, ומי שנותן שישאירו אותו בלי - צריך לשאול את עצמו כמה שאלות לא פשוטות על הצורך לרצות, ועל קורבנות.

בין קורבנות לטוב לב אין שום דבר משותף מלבד השורה התחתונה - אבל אין בולט כמו ההבדל המטורף שבין קבלה ממישהו שנותן לך ממקום של שפע ומרחיב לך את הלב, לבין מישהו שנותן מסיבות אחרות ומכווץ אותו, ואחר כך מחשב חישובים בספר החשבונות הקטן שלו.

בואו לתת לייק גם בפייסבוק ובאינסטגרם שלנו

נתינה יכולה לפעמים להיות אגואיסטית לא פחות מלקיחה, ולהיפך. ברוח זו, נאחל לעצמנו לשנה החדשה שנזכה להיות תמיד, אבל תמיד - בצד הנותן, ולא כי צריך או "נכון" או "מצווה" - אלא כי יש לנו כל כך הרבה. וכדי שזה יקרה, צריך להתחיל מלתת לעצמנו, שזו צורת הנתינה הבסיסית ביותר, כי אם אין לנו מאיפה, גם לא יהיה לנו להעביר הלאה. אז שנה טובה שתהיה לכולנו, ושנהיה כל כך מלאים בדברים טובים, שהם פשוט יזלגו החוצה מעצמם.

הקונסילר המושלם

למי שעוד לא מעודכנת - חברת האיפור הנחשקת NARS הגיעה לארץ. החנות הראשונה נפתחה בקניון רמת אביב, ועוד אחת בגרנד קניון חיפה. רוב הליין כבר הגיע לארץ, והכי חשוב - שתיהן כבר מלאות בלהיטים של המותג. הפלטות, ההיילייטרים, וכמובן הסומק המוכר עם השם המפתה ביקום - Orgazm, אבל אם לבחור מתנה אחת ממש ממש שווה מתוך המבחר כולו, זה יהיה חייב להיות ה-Radiant creamy concealer, שהוא קונסילר שמשמש גם להצללות, גם להארות, וגם לכיסוי מלא, והוא מאוזן להפליא בין לחות שלא נכנסת לקמטוטים לבין כיסוי כמעט מלא שנראה כמעט טבעי.

עוד בוואלה!

שיהיו לראש שישבור תקרות זכוכית: 10 הג'דאיות של השנה

לכתבה המלאה

הפלטות של בברלי הילס

עוד חברה איקונית שירדה לעם לאחרונה היא אנסטסיה בברלי הילס, חברה שידוע בעיקר במוצרי הגבות שלה, כגון Dip Brow Gel, מוצר גבות עמיד שמתאים למזג האויר הלא קריר פה, הגלואו קיט, שהוא ערכת היילייטרים מהממת, ועוד. אבל אם צריך לבחור דבר אחד, כאחת שקנתה כבר די הרבה, הייתי הולכת על פלטת צלליות. הגוונים עשירים ומגוונים, הצלליות רכות ומפוצצות פיגמנטים, ולפתוח פלטה יפה על שולחן האיפור זו תמיד הרגשה מפנקת. לאחרונה התוודעתי לליפסטיק הזה, והתאהבתי גם בו. עכשיו תבחרו.

הגלידה שטוב לעור

את Tony Moly כולן מכירות, כן? מותג קוריאני חמוד חמוד, וכמה שהוא חמוד ונראה כמו צעצועים לילדות, הוא איכותי מאד. הרבה מוצרים אהבתי בשנה החולפת, כולל אחד מסדרת ריר החלזונות המוכרת - Gold Snail Eye Mask שהוא קרם עיניים מותח. מה שמקסים במוצר הזה הוא שזה לא בדיוק קרם - יותר מסיכה לעיניים, ובמקום שהקופסה תכיל קרם, היא מכילה עשרות רטיות קטנות בצורת חצי סהר שמניחים מתחת לעין ומסירים אחרי עשר דקות. מומלץ מאד. לאחרונה יצא לי לדגום את אחד מהחדשים של המותג, שמתכתב עם אחד הצרכים החיוניים ביותר של העור המתבגר - Collagen Booster, שמכיל, איך לא - קולגן. בסמוך להשקת הסדרה הושקה גם גלידה עם קולגן (בחיי, נשבעת) בשם Beuty Ice Cream שמכילה 5 גרם קולגן ל-100 גרם של גלידה וניל נהדרת שתוכלו למצוא בסניף דלי-קרים בתל אביב, או להזמין בוולט, כמובן.

הצצה לעולם הזוהר

רויאל גלואו. אבי ולדמן,
רויאל גלואו - אביבית בר זוהר/אבי ולדמן

בואו נדבר רגע על אביבית בר זוהר ועל המותג החדש שלה. מן הסתם הייתי חשדנית מאד כשהתחלתי להשתמש במוצרים שלה, כי מה לאביבית בר זוהר ולמוצרי טיפוח? אבל הופתעתי לטובה. בהשקה הראשונה של המוצרים יצאו למדפי החנות החדשה שלה בקניון עזריאלי קרם לנשים, לגברים, ולנערות - כל אחד מהם מפורמל במיוחד לצרכים הספציפיים שלהם. המחירים קצת גבוהים, אבל המוצרים (למי שלא מפריע לה שיש להם ריח חזק של בישום) דווקא טובים.

עור של תינוק

בחנות הקונספט החדשה של איב סאן לורן הייתן כבר? אז תלכו, כי היא נפתחה רק לחצי שנה ברחוב דיזנגוף בתל אביב, וכי זו חוויה נעימה. קוראים לה YSL Beauty Records, מאחר והיא מעוצבת כמו חנות תקליטים, ופרושים בה כל מוצרי הביוטי של המותג, להתנסות ורכישה. ואם אתן תוהות מה המוצר הכי טוב של המותג, לדעתי, אני אגיד לכן. זה המייק הזה, ששמו NU משום מה, והוא מעולה. מתאים לכל עור, מכיל SPF וחומצה היאלרונית, עמיד, ונראה על הפנים כמו עור נוסף, אבל של תינוק. לכו מהר מהר, לפני שתיסגר.

וינטג' לפנים

מישהי זוכרת את הלנה רובינשטיין? זה מותג כל כך ישן שאני זוכרת אותו מהילדות, כי אמא שלי השתמשה בקרמים שלו, שעכשיו ניתן להשיג בג'יימס ריצ'רדסון דיוטי פרי. חזרתו של המותג הזה לישראל אחרי עשור הוא בגדר חדשות משמחות, כי מה לעשות שאני עכשיו יותר מבוגרת מאמא שלי בזיכרון הזה - במיוחד בגלל סדרת האנטיאייג'ינג העשירה Powercell Skinmunity. יש בה קרם לילה, סרומים, אימולסיה, קרם עיניים, ועוד מוצרים - כולם מצוינים. טיסה נעימה שתהיה לכן.

חדש מהוליווד

את המותג המעולה M.A.C יש לנו נטייה לקחת כמובן מאליו, ולשכוח שהוא תמיד היה כאן בשבילנו, עם קו מוצרים עשיר ורחב, עם גווני מייק-אפ לכל צבע עור, ועם מהדורות חדשות מרגשות בכל חג, ולפעמים גם בימי חול. אזחייבים להזכיר את הסדרה המרהיבה במהדורה מוגבלת Hint Of Hollywood, שיצר אומן האיפור הבינלאומי גרגורי ארלט, בהשראת תור הזהב של הזוהר ההוליוודי. קצת הוליווד זה טוב לנשמה, אבל החדשות המרגשות באמת של השנה החולפת שייכת דווקא ליום יום. 20 שנה אחרי שהושק לראשונה, מושק המוצר האייקוני Studio Radiance Face And Body ב-30 גוונים ופורמולה שעמידה בפני לחות וזיעה. זה אחד המייק-אפים האהובים עלי, החל מהכיסוי הטבעי שלו, הגימור הסלחני וכלה בעובדה שמומלץ להניח אותו עם האצבעות. תענוג.

בסיס איתן

אוי, בובי, בובי. איזה מזל שהחנות שלך כל כך רחוקה מהבית שלי, אחרת שתינו יודעות איך זה היה נגמר. אז כן, זה לא זול, אבל זה מהמם. החל מהמוצרים שלה, שאיכשהו הם תמיד באים בול, וכלה בחווית הקניה בחנות ברמת אביב, שהיא יוקרתית ונעימה. מי שמכירה את הקרם המעולה הזה של בובי בראון שמשמש גם כבסיס משיב זוהר מתחת לאיפור, תעוף על מוצר הבת החדש מהסדרה, המיועד לעיניים. Vitamin Enriched Eye Base הוא קרם לעיניים שמשמש גם ללחות בלתי נגמרת וגם מעולה כבסיס לאיפור. ואני גם מכורה לריח.

מוגזמות וטוב להן

לא כל המוצרים הטובים יקרים, אגב. מייבלין הוא מותג שמוכיח את זה פעם אחר פעם, החל מהמייק-אפים המצוינים שלו, וכמובן איך אפשר להתעלם מהמסקרות. אחת החדשות שבהן, והאהובה עלי כרגע היא Sky High, למי שאוהבת ריסים מוגזמים, אבל ממש.

סיפור מהישבן

מסיכות לישבן של mybuttitude. כן כן, מה שאתן שומעות. עכוז. תחת. אצלנו מותר להגיד תחת, אגב. זה מוצר מוזר אבל נחוץ, כי בדיוק כמו כל חלק בגוף עור הישבן יכול לסבול מפצעונים, מיובש, או מסתם חוסר אחידות. יש שלוש מסיכות בד כרגע - מסכת לחות והזנה, מסכה מעצבת ומסכה מטהרת, והשתמשתי בכולן. זה מרגיש קצת מצחיק לשכב על הבטן עם חתיכת בד על התחת, אבל זה עושה את העבודה, וזו עבודה שצריכה להיעשות - הרי אנחנו יושבות עליו כל היום, הוא משתפשף בבדים מסוגים שונים, ורואה אור יום ממש רק לפעמים. אז למה לא לפנק גם אותו? נתינה לעצמך זה חשוב - דיברנו על זה הרגע, כבר שכחת?

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully