טינדר. Alex Photo Stock, ShutterStock
ShutterStock/Alex Photo Stock

גבר פתח לחברתו פרופיל בטינדר לצורך ניסוי - ומיד התחרט

עודכן לאחרונה: 21.10.2021 / 23:42

גבר רצה להוכיח לחברתו ש"מגיע לו הרבה יותר טוב ממנה" - ולכן פתח פרופיל מזויף שלה בטינדר כדי לבדוק עד כמה היא מבוקשת. התוצאות הפילו לו את הלסת לרצפה

ניסוי בטינדר הוכיח סופית: גברים מתעניינים יותר בנשים עם חזה גדול/סיפור בדקה / וואלה! NEWS

גבר יצר פרופיל בטינדר לזוגתו בחצי צחוק-חצי רצינות כדי להוכיח לה שמגיע לו הרבה יותר טוב ממנה. מהר מאוד הוא גילה שההפך הוא הנכון ולמעשה מגיע לה הרבה יותר טוב ממנו.

הגבר קיבל תזכורת כואבת למי באמת אטרקטיבי יותר בקשר שלהם, לאחר שיצר פרופיל מזויף בטינדר לחברתו והשתמש בתמונות שלה כדי לבדוק עד כמה היא מבוקשת. אחרי שגילה כמה גברים פנו אליה, הוא הבטיח שמהיום יתנהג אליה כמו מלכה בתקווה שלעולם לא תעזוב אותו.

את הפייסבוק ואת האינסטגרם שלנו כבר ראית?


בפוסט שפרסם בפייסבוק כתב הבחור: "שימו לב גברים, אם אתם חושבים שמגיע לכם מישהי יותר טובה מהחברה שלכם, צרו פרופיל בטינדר עם התמונות שלה והיווכחו עד כמה גברים אחרים ימותו להיות בנעליים שלכם. עשיתי את זה בתור בדיחה ולחברה שלי היו 1,300 לייקים תוך שעה. כדאי שאכין לה אמבט, אבשל לה ארוחת ערב, אקפל כביסה ואעסה את כפות רגליה".

פתח פרופיל טינדר לחברה שלו לצורך ניסוי. Facebook, צילום מסך
ההודעה כפי שפורסמה בפייסבוק/צילום מסך, Facebook

הוא התבדח שהוא רק גבר אחד ולא יכול להתחרות מול המספרים האלה, לפני שהוסיף עדכון: "היא ב-1,865 לייקים עכשיו. כדאי שאצבע לה גם את הציפורניים ואקנה לה פוני".

לאחר מכן הוסיף החבר הצנוע עדכון שני וסיפר שמספר הלייקים שבר את רף ה-2,250. הוא כתב: "למישהו יש איש קשר לרכישת עגל?".

טינדר. Alex Photo Stock, ShutterStock
מבוקשת: החברה השיגה מעל 2,250 לייקים/ShutterStock, Alex Photo Stock

הפוסט זכה לאלפי לייקים ושותף יותר מ-1,600 פעמים, אך לא כולם הסכימו עם הניסוי, כך מדווח ה"סאן" הבריטי.. אחד כתב בתגובות: "כן, אבל אולי הלייקים בטינדר שלה אינם המדד הטוב ביותר למדידת הערך שלך כאדם/החבר שלה... רק מחשבה". אחר ציין: "אם היא אוהבת אותך, גם 10,000 גברים שירדפו אחריה לא אמורים להזיז לה". אדם נוסף כתב: "רוב הגברים בטינדר מטורפים או לא רציניים. תאמין לי שאתה מיוחד".

  • עוד באותו נושא:
  • טינדר

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully