תפסה את בעלה בוגד - בגלל סרטון טיקטוק. TikTok / @anabanana5820, צילום מסך
צילום מסך/TikTok / @anabanana5820

"תפסתי את בעלי בוגד בי - בסרטון בטיקטוק"

30.7.2021 / 1:10

אנה חשדה במשך חודשים שבעלה בוגד בה עם אותה בחורה. במהלך נסיעת עסקים היא גילתה את האמת העצובה וגם תיעדה את הרכב של הבחורה בחניה של הבית שלה

ככה תפסתי את בעלי בוגד - בזכות סרטון בטיקטוק/TikTok / @anabanana5820

אנה, בחורה מארה"ב חשדה במשך תקופה שבעלה בוגד בה עם אישה אחרת. הבעל הכחיש וקרא לה "משוגעת", אבל בזמן שהיא הייתה בנסיעה מטעם העבודה שלה היא גילתה להפתעתה, או שלא להפתעתה, שתחושת הבטן שלה הייתה נכונה - לאחר שגלשה בטיקטוק ונתקלה בסרטון של הבית שלה ובו האישה איתה בעלה בוגד בה.

את הפייסבוק ואת האינסטגרם שלנו כבר ראית?

זה הסרטון שלה

בסרטון שהיא העלתה לטיקטוק ונצפה כבר ב-2.5 מיליון פעמים היא הסבירה: "לבעלי (בקרוב לשעבר) ולי היה תמיד את אותו ריב על אותה בחורה. במשך חודשים טענתי שיש לו רומן איתה והוא הכחיש". בשלב הזה אנה חושפת תמונה של רכב שחור שחנה בחניה בבית שלהם: "זה הרכב שלה, חונה בבית שלי. אני כרגע מחוץ לעיר לצורכי עבודה והם חושבים שהם יכולים לצאת מזה מבלי שאדע".

עוד בוואלה!

גילתה שלבעלה יש משפחה נוספת בגלל מודעה קטנה בעיתון

לכתבה המלאה

והנה הסיפור המלא

@anabanana5820

Pt 1. This is a really quick run down of the last few weeks. ##messytiktok ##toxictiktok ##fyp ##foryoupage

♬ original sound - Anna T

אנה העלתה סדרה של סרטונים, שבהם היא מסבירה כיצד היא גילתה את האמת על בעלה הבוגדני: "הייתה לי תחושת בטן במשך חודשים. ואז נסעתי למיסיסיפי והורדתי טיקטוק בגלל שהייתי לבדי במשך שבועיים, אז למה לא? הדבר הראשון שקפץ לי היה חשבון הטיקטוק שלה, בו היה סרטון שלה בבית שלי, ואז הבנתי שהם בילו את כל חג המולד ביחד. התקשרתי אליו וניסיתי להתעמת איתו והוא שוב קרא לי משוגעת, אז שלחתי לו צילומי מסך ואז הוא ניתק ואפילו לא נתן לי ל דבר עם הבת שלנו".

אנה שיתפה את הסיפור עם חברה קרובה, שהסכימה לנסוע לבית שלה ובדקה מה קורה. היא שלחה לה בתגובה תמונות של הרכב של הבחורה חונה בחניה שלה בערב השנה החדשה.

בסופו של דבר אנה חזרה הביתה ומצאה שם מוצרי קוסמטיקה ובגדים שהשאירה האישה איתה בעלה בוגד בה. היא אישרה לעוקביה שהיא נמצאת כעת בעיצומו של תהליך גירושים - ושאלו יהיו הגירושים השלישיים של בעלה - בקרוב לשעבר.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully