אמילי הות'רון. emillyhawthorne, צילום מסך
צילום מסך/emillyhawthorne

"עברתי התעללות ברשת בגלל המחשוף שלי בזמן הארוחה"

עודכן לאחרונה: 14.10.2021 / 23:33

דוגמנית ספגה תגובות מעליבות ברשתות החברתיות לאחר ששיתפה תמונה שלה אוכלת סושי - ואומרת כי זו הייתה התעללות שגרמה לה להתקף חרדה

icon

בגיל המתאים לצפות בסרטון?

הצפייה בסרטון זה מיועדת למי שמלאו לו 18 שנים

לינדזי פלס מציגה: הצרות של נשים עם חזה גדול/https://www.instagram.com/lindseypelas

דוגמנית חשפה את הגיהינום שעברה בידי ביריוני רשת לאחר שקידמה מסעדת סושי באינסטגרם - ואמרה שהם גרמו לה להתקף חרדה.

אמילי הות'ורן, בת 20, הצטלמה בביתה כשהיא לבושה בשמלה בגזרה נמוכה ומחשוף שופע כשקידמה מסעדת סושי לחג האהבה מוקדם יותר השנה - היא פירסמה את התמונה באינסטגרם שלה (שם יש לה מעל ל-11 אלף עוקבים) אך חוותה התקף חרדה כשקראה את התגובות.

זו התמונה בגללה ספגה את התגובות המבזות

התמונה הזו

ממש יפה
ממש מוגזמת
5185 משתתפים

אמילי, שהופיעה בין היתר באתר האינטרנט של ווג איטליה, אמרה שהיא רצתה 'למחוק את עצמה' ונחרדה מההערות המיזוגיניות שכתבו לה נשים אחרות. "במקרה קראתי את התגובות כדי לראות איך מתקבלת התמונה ומספר הדברים המגעילים שאמרו עלי היה באמת מזעזע. רעדתי פיזית. קיבלתי התקף חרדה וחשבתי שאני רק רוצה להתכרבל לכדור ולמחוק את עצמי", היא אמרה לסאן הבריטי.

"מה שהיה נורא באמת הוא שרוב ההערות היו של נשים, שכתבו עלי דברים גסים ותייגו את החברות שלהן", אמרה אמילי, "תמיד לימדו אותי שנשים צריכות לתמוך בנשים אחרות, אז לראות את ההערות האלה דווקא מנשים היה נורא".

עוד בוואלה!

הסתירה מצלמה במחשוף כדי לבדוק כמה בהו לה בחזה - והייתה המומה מהתוצאה

לכתבה המלאה

אמילי סיפרה שהיא עברה התעללות על ידי בריונים כשהיתה צעירה יותר' כשתלמידי בית הספר שלה היו עורכים תמונות שפרסמה בפייסבוק כדי ללעוג לה - מה שגרם לה לעזוב את הלימודים בגיל 15. "הציקו לי עד כדי כך שהייתי בדיכאון, מוטרדת והיוותי סכנה לעצמי", אמרה.

"הטרגדיה בלהיות קורבן לבריונות בימים אלה היא שברגע שההתעללות מסתיימ, בבית הספר היא עוברת לרשת. אנשים מבית הספר היו מצלמים את דף הפייסבוק שלי ועורכים תמונות שלי כדי להציק לי בטוויטר והשוו אותי לדברים איומים. בבית הספר דחפו אותי במסדרונות, אנשים זרקו עלי דברים והתגרו בי באינטרנט, מה שהוביל אותי לעזוב את בית הספר בגיל 15 ללא תואר, וזה מאכזב - כי בהתבגרות זה חשוב מאוד".

"אני זוכרת שהייתי ממש צעירה ולא רציתי יותר לחיות." היא אמרה והוסיפה: "הרגשתי אכזבה, קטנה ובודדה - במשך כמה שנים קדימה. למזלי עכשיו יש לי חברים מדהימים, אנשים תומכים ומקסימים בחיי ואני אוהבת את התוכן שאני מציגה לעולם. לעולם לא אשכח מה שעברתי ואיך הבריונים האלה גרמו לי להרגיש, אבל עלינו להתמקד בלבנות אחד את השני ולעודד אחרים להיות הכי טובים שהם יכולים", היא סיכמה.

בפוסט בשהעלו לעמוד האינסגרם שלהם מסרו ממסעדת הסושי מאקי ורמן: "כצוות שיווק שכולו נשים, ברצוננו להביע את תקוותנו שנשים יוכלו לסעוד בביתן בזמנים מאתגרים כאלה כשהן לבושות בכל מה שנוח להן, מבלי לקבל הערות בעלות אופי שיפוטי או לספוג מילות גנאי".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully