שי והדס. קשת 12, צילום מסך
צילום מסך/קשת 12

הגיע הזמן שתבינו מי הגבר הכי שווה בתוכנית הזאת

עודכן לאחרונה: 10.10.2021 / 10:29

הבדלי המשיכה בין שי להדס מגיעים לפערי שיא, מה שמביא את דני להטיל עליהם דיאטת מגע - לשי אסור להתקרב להדס עכשיו במשך שבוע שלם. מלבד ההקלה שהדס אמורה להרגיש לא ציפינו להרבה, אבל מסתבר שטעינו. מה גרם למהפך של הדס?

חתונמי החלום/מערכת וואלה

זה נחמד שאחרי שבועות בהם עורכי חתונמי משכו אותנו באף ושיגרו אלינו פרקים מלאים בחברים ובני משפחה אנונימיים שמדברים על הזוגות, הדבר המעניין ביותר בפרק של אתמול הוא הפרומו לפרק שיגיע ביום רביעי. כאילו, כן - היה אחלה פרק. מעיין ועומרי הוכיחו שאין כמעט בעיה שאי אפשר לפתור כשזורקים עליה כסף, קארין הוכיחה למה לא הצלחנו לרסן את הקורונה בדצמבר, ולירון הוכיח שהוא נראה טוב בוורוד. אבל הדבר הטוב ביותר הפעם היו החלקים בהם ראינו את שי והדס, שאמנם התחילו שמירת נגיעה וסיפקו רגעי קרינג' שגרמו לרובנו לנוע באי נוחות על הספה אבל הסתיימו בפרומו שמבטיח לא פחות מ"מהפך!".

ואני חייבת להגיד: ידעתי!

את הפייסבוק ואת האינסטגרם שלנו כבר ראית?

אולי לא ידעתי שהיא תתהפך, אבל מההתחלה אמרתי שמכל הגברים בתוכנית, אם תשאלו אותי, שי הוא הגבר השווה ביותר. נכון, הוא צריך קצת הכוונה ותספורת, אבל אני ממש שמחה שהדס סוף סוף קולטת את מה שאני אומרת מהרגע שהזניקו את השניים האלו למלא את זמן המסך שהותירו בן ומנור, וזה שהיא קיבלה את הגבר המעניין ביותר בקאסט.

שי והדס. קשת 12, צילום מסך
לפחות אכפת לו מאיך שהוא נראה/צילום מסך, קשת 12

הוא בא עם כוח
לשי יש כוח. אני לא מדברת על העובדה שהוא עושה משקולות מול הטלוויזיה או מוכן לעשות ספונג'ה, אלא על האנרגיה הגבוהה שאיתה הוא מגיע לסיטואציות. הוא קשוב, הוא מתעניין והוא מגיב אחרי הקשבה ומחשבה, וזה לא מובן מאליו. חוץ מזה שבזמן שלוקח למנו לגלגל עוד סיגריה שי מספיק לחפוף, לייבש את השיער, לסדר את הבית ולהחליף 3 אאוטפיטים. זה פשוט נראה כאילו הוא עובד בקצב אחר, מהיר יותר משל יתר הגברים הקצת עייפים, וזה מרענן.

הוא אופטימי
נכון, לפעמים האופטימיות שלו מזכירה גולדן רטריבר, אבל בחיים האמיתיים כולנו רוצים לידנו אדם שמסוגל לראות את חצי הכוס המלאה (או להכין מרגריטה מלימונים או מה שזה לא יהיה שאנשים אופטימים עושים). כל אחד אחר כבר מזמן היה מוותר, שובר את הכלים ומודיע להפקה שהוא לא מוכן לחיות 42 יום לצד אישה שנראית כאילו היא מעדיפה לעשות משימת אכילת ג'וקים בהישרדות מאשר לאכול איתו ארוחת ערב. מבחינתו כל מצב הוא הזדמנות וכל קושי הוא נקודת התחלה. בחיים האמיתיים, אלו שיגיעו אחרי המצלמות, דירות האייר בי אנד בי והטיפול הזוגי החינמי, מדובר בתכונה שלא קל למצוא, וכיף לחיות לצידה.

אכפת לו
זה נכון שהשילוב בין הכובע לתלתלים, לחולצת הפסים ולג'ינס הצמוד מזכיר קצת בלוגריות אופנה ב-2018, אבל זה ממש לא אומר שמדובר במצב אבוד. להיפך. גבר שרוצה להראות טוב, אוהב אופנה ומתלבט בין שני זוגות של נעליים שחורות (או בכלל גבר שבבעלותו שני זוגות נעליים שחורות) הוא גבר שיש לו פוטנציאל. כל מה שהוא צריך זה הכוונה לחנות שמוכרת ג'ינס בגזרה ישרה וספר חדש - והוא יהפוך ברגע לשני מטרים של עניין. גברים שאוהבים להתלבש ונהנים מאופנה הם בדרך כלל גברים שיהיו פתוחים למייקאובר ויזרמו עם רעיונות ללוקים חדשים בהתלהבות, וזה הרבה יותר טוב מהגבר שצמוד לליוויס שהוא לובש מכיתה י"ב, ובטח טוב יותר מזה שמריח את החולצה מאתמול כדי לבדוק אם היא עדיין בסדר.

שי והדס. קשת 12, צילום מסך
במרחק מייק אובר מלהיות לוהט/צילום מסך, קשת 12

הוא מפותח רגשית
אולי אלו כל ספרי ההתפתחות האישית או סתם ניסיון חיים, אבל שי הוא הגבר הכי מפותח רגשית בתוכנית. בזמן שעומרי מפחד להגיד למעין שהוא רוצה ללכת לחברים ואיתמר עושה לקארין ימי ספא בבית רגע לפני שהוא אומר לפסיכולוגים שהוא לא יודע אם הוא מאוהב - שי מדבר על הכל. בלי לפחד, בלי להתבייש ובלי לנסות "לצאת גבר" בסיטואציות לא פשוטות. היכולת להודות שהוא פגוע, והעובדה שהוא מדבר בפתיחות על הקושי שלו בסיטואציה מבלי לתבל את השיח באגרסיה או כעס מצביעים על פתיחות שלא רואים בדרך כלל. כל אחד אחר היה כבר מזמן מסתגר בעצמו ומודיע שהוא לא בעניין, אבל שי שם, מוכן לנסות, מוכן להיפגע, ומוכן לדבר על זה. ככה נראה אומץ.

הוא מוכן להתפשר
כולנו שמענו את המשפט (הדי נוראי) "זוגיות היא פשרה", אבל רובנו מעדיפים שהפשרה תגיע מהצד השני. רק כששי התמוגג מתל אביב קלטתי שהוא בעצם עבר לגור בירושלים כדי שלהדס יהיה יותר נוח. עכשיו, נכון - ירושלים היא עיר מדהימה, מלאה בהיסטוריה וקסם, אבל עבור מישהו שהלך לנשף שלו במרכז ת"א ובדיוק החתים דרכון ממיאמי, ירושלים היא טיול של פעם בשנה לסליחות וביקור במחנה יהודה. אני לא יודעת עד כמה הוא יהיה מוכן להתפשר עוד, ואני מקווה שמדובר בפעולה מחושבת ולא רמיסות וצורך בלתי נשלט לרצות, אבל היכולת להתחשב באמת במה שבת הזוג שלך צריכה ולקבל את הדברים כמו שהם, בלי להתלונן, מעוררת הערכה.

לגבי המהפך של הדס, אני תוהה האם זו היתה דיאטת המגע והצומי הכפויה שגרמה לה לראות את שי באור אחר או שאולי היא פשוט הבינה סוף סוף שמגיע לה גבר טוב, שיאהב אותה עם כל הפגמים ולא יעזוב. או שזה הרבה יותר פשוט - ובשלב מסוים, בין הפרק הזה לזה שאחריו, לשי נמאס. הרי כולנו יודעות שבסוף אין דבר סקסי יותר מגבר שלא שם עליך.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully