דני ושני. קשת 12, צילום מסך
צילום מסך/קשת 12

יותר חסודים מהתנ"ך: זה מה שקורה עם הסקס בחתונמי

עודכן לאחרונה: 15.10.2021 / 11:02

סקס בחתונמי, או יותר נכון היעדרו, נראה מוזר מאד בתוכנית על זוגיות, ובמיוחד בימינו. מה הסיבה שבגללה לא מדברים על סקס בחתונה ממבט ראשון בישראל, לנו נותר רק לנחש מי עשה מה ומתי. נעזרנו במומחה לשפת גוף וזה מה שהוא אמר

שאלה שאני שואלת את עצמי כבר מהעונה הראשונה, ומשום מה עדיין נותה ללא מענה היא - מה לעזאזל הקטע עם הסקס בחתונמי. למה אף אחד שם לא מדבר על זה. נראה לי מוזר להפליא בתוכנית שכל עיסוקה הוא מעקב אחרי התפתחות של מערכות יחסים רומנטיות לצורך חיים משותפים ופרו ורבו.

את הפייסבוק ואת האינסטגרם שלנו כבר ראית?

יש לכם סיפור? בואו לקבוצת הוידויים החדשה שלנו

הסברה הראשונה ההגיונית היא שעת השידור - תשע וחצי זה סלוט ששייך לצפייה משפחתית. כל בית אב ישראלי שצופה בטלויזיה עובר ממהדורת החדשות ישר לתוכנית שאחריה, ולכן בדרך כלל ישודרו תוכניות ריאליטי שמותאמות למכנה המשותף הנמוך ביותר. הגיוני גם שזה קשור לעובדה שאנחנו קצת מדינת הלכה, במובן שהרבה מאד ישראלים, גם אם אינם דתיים מקבלים פריחה על התחת אם מישהו חלילה מדבר על סקס בחופשיות לידם. הסיבה השלישית שלצערי גם היא סבירה מאד, היא שהמשתתפים (ובמיוחד המשתתפות) מרגישות לא בנוח לדבר על עניניהן האינטימיים מול כל המדינה, וההפקה מפחדת שדרישה לפתיחות כזו תגביל את אפשרויות הליהוק.

עינת ולירון. קשת 12, צילום מסך
יותר מדי לאבי דאבי/צילום מסך, קשת 12

וככה אני מוצאת את עצמי יושבת בבית ומהמרת, כאילו מדובר במירוצי סוסים, מי עשה סקס וכמה, כי נגזר עלי שמקסימום הריגוש שאזכה לחוות בחתונמי הוא נשיקה בלי לשון. בצר לי פניתי לד"ר אמיר הלמר, מומחה לשפת גוף וכותב הספר "מאסטר בשפת גוף", שגם הוא צופה אדוק בתוכנית, וביקשתי סיוע:

אז אתה רואה את התוכנית?
"בטח! זה נורא מעניין. התוכנית היא ממש מעבדה לתגובות של אנשים - שלא כמו האח הגדול - שהיה נהדר בעונה הראשונה, ועכשיו זה כבר לא דומה לחיים עצמם, פה זה עדיין ככה, למרות שבעונה הזו השידוכים לא מתאימים. בסוף, לא משנה כמה בדיקות רוק הם יעשו, בסוף האמת נמצאת בתגובות של האנשים."

אתה מתמקד ברגע המפגש?
"לא לאו דווקא. אני כן מסתכל על התגובה הראשונית, אבל התגובות מתחת לחופה פחות נקיות, כי בסיטואציה הזאת כולם מחייכים. חייבים לראות את הזוג בסיטואציות שונות כדי לאבחן".

עוד בוואלה!

פחד אלוהים להגיד, אבל יש משהו בדבריו של השר שטרן

לכתבה המלאה

שי והדס
"הוא בחור מקסים, ומצידה יש בעיקר התעלמות . אפילו עם אנרגיה של אנטי אפשר לעבוד - היא יכולה להפוך לאנרגיה אחרת, חיובית, כמו במקרה של ניר והגר או שירי ולירן. אבל אנרגיה של התעלמות לעיתים נדירות הופכת למשהו אחר, וזה מאד ברור שכרגע מבחינתה יש דחייה, ישהתכנסות והרצון למגע בכלל לא קיים, עד לרמה שהיא ממש ביקשה שיפסיק. במקרה של הדס כנראה יש כמה דברים קשים נוספים בעברה שמסתירים לה את הפוטנציאל שקיים בשידוך הזה, והוא מכיל את ההתנגדויות שלה בצורה מרשימה. לגבי הסקס, כרגע אין, וצריך לתת לה להירגע לפני שנדע אם יש בכלל סיכוי."

עינת ולירון
"שני אלה הם לא מה שזה נראה. יש כביכול לאבי דאבי - משהו שם לא באמת עובד לי כשאני מסתכל עליהם, למרות החיכוכים והנשיקות. יש פה המון משחק, במיוחד ליד החברים, כאילו מישהו מהם או שניהם ממש משתדלים להכריז בחוצות העיר שהם מאוהבים. זה לא אמין במיוחד. בינהם כנראה שלא היה סקס, אבל היו מגעים מתקדמים."

ניצן ומנו
"אם זה קרה, אז זה היה חד פעמי, איזו זרימה מתוך שכרות אולי, אבל לא נראה כאילו יש שם סקס שנמצא כרצף מקיומה של הזוגיות. שפת הגוף של מנו, מצטיירת קצת מזלזלת עקב חוסר הביטחון שלו, וניצן חווה עליות וירידות, כי קשה לה לקלוט באמת מיהו. היא לא מצליחה לקרוא אותו, ולכן זה נראה כאילו גם אם היתה אינטימיות, זה לא שם עד הסוף."

שי והדס. קשת 12, צילום מסך
אין כלום, לא היה כלום, וכנראה לא יהיה כלום/צילום מסך, קשת 12

מה דעתכן?

שי והדס

לא
כן
לא, ולא יקרה גם
5170 משתתפים

עינת ולירון

ברור שכן
חצי
לא
5045 משתתפים

ניצן ומנו

בטח, מזמן
לא
5077 משתתפים

קארין ואיתמר
"לאיתמר יש שפת גוף שמשדרת מסרים סותרים - כשמתרחקים הוא מרגיש צורך לכבוש ולהתקרב, ולהיפך. ודווקא קארין עברה דרך. אפשר לראות בשפת הגוף שהיא נפתחה והשתנתה, לקחה סיכון, והוא לא. היא מזהה את השטח ועושה תהליכי קבלת החלטות, והאמת היא שחוץ משי, לכל יתר הגברים יש בעיה לזהות סיטואציות החברתיות. ככה קורה למשל שאיתמר הביא את החברים וירד על קארין ואפילו לא שם לב שהיא נפגעת. אין לו את זה, וגם סקס לא נראה שיש שם ממש, למרות שיש דיבור על משיכה."

מעין ועומרי
"למרות שההתקרבו בפרק האחרון, עדיין קרבה ממש אין שם, כי הוא לא מבין איך להיות לידה. הוא משדר משהו כל כך פריווילגי ומנותק מעצמו, שהוא שם אותה בסיטואציה המחרידה הזאת של הלבנת שיניים ולא קלט משפת הגוף שלה שהיא במצוקה כבר בשלב ההצעה של הרעיון. ובוסף הוא עוד נפגע ממנה ולא להיפך. בין שני אלה יש סבירות גבוהה שהיה כבר סקס, אבל שוב, לא באופן רציף, ולא עד הסוף."

דני ושני
"עוד לא היה, אבל בהחלט יכול להיות בהמשך. הם מועמדים טובים. אני ואשתי התאהבנו בה מיד - היא פשוט אישה - בשלה, מכילה אינטליגנטית. ואז הסתכלנו על דני, ואין מה לעשות, רואים שהוא שרוט. יש שם הרבה בלבול וחוסר ביטחון, מצוקה, אי שקט, ושני קלטה את זה ישר. יש שם משיכה למרות שהוא אמר שאין ניצוץ. האמירה הזאת נבעה רק מתוך מצוקה ופחד להיפגע. נראה שיש לו כמה אישוז בהקשר האינטימי, אבל אם יש מישהי שיכולה לטפל בו - זאת היא. מצד שני, לא בטוח שכדאי לה."

מה דעתכן?

קארין ואיתמר

ברור, מזמן
לא
4650 משתתפים

מעין ועומרי

כן
לא
4532 משתתפים

שני ודני

כן
לא
שכבו והפסיקו
4517 משתתפים

טיפ לעונה הבאה - לוודא שמלהקים אנשים קצת פחות עתיקים בגישה שלהם למיניות, כאלה שלא מפחדים שאבא שלהם רואה את התוכנית - בגרסה האמריקאית של הפורמט, שעובדת מצוין, הזוגות מדברים בגלוי על דברים אינטימיים, וההפקה דואגת שגם המטפלים ישאלו שאלות בנוגע לזה, כדי שהצופה יקבל תמונה ברורה של המצב בין בני הזוג. בתוכנית ריאליטי על זוגיות בשנת 2021 זה נראה לי חיוני, ולו רק מהסיבה שזה קצת דפוק, שבסיפורי התנ"ך לילדים יש יותר סקס מבתוכנית השידוכים הכי נצפית בישראל.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully