ביילי האנטר. @xbaileyhunter, צילום מסך
צילום מסך/@xbaileyhunter

"בת דודה שלי שכבה עם כל החברים שלי - אפילו עם הבחור איתו איבדתי את בתוליי"

4.11.2021 / 23:46

משתמשת הטיקטוק ביילי האנטר חשפה את סיפור חייה הכואב, לדבריה בת דודתה שכבה עם כל אחד מבני הזוג שהיו לה בצעירותה, כולל הבחור איתו איבדה את בתוליה - ושברה לה שוב ושוב את הלב

בת הדודה שלי שכבה עם כל החברים שלי/TikTok/@xbaileyhunter

משתמשי טיקטוק נחרדו מסיפור חייה של ביילי האנטר, המכונה בטיקטוק @xbaileyhunter, שחשפה בסרטון כיצד בת דודה שלה שכבה עם כל אחד מבני הזוג שלה - כולל עם הבחור איתו יצאה במשך 3 שנים ואיבדה לו את בתוליה: "זה שבר לי את הלב".

האמרה הידועה "משפחה לפני הכל" ככל הנראה נפלה על אוזניים ערלות של צעירה אחת שלכאורה שכבה עם כל אחד מבני הזוג של בת דודתה. ביילי החליטה לחשוף את סיפורה דווקא עכשיו - שנים לאחר שניתקה קשר עם בת דודתה האובססיבית - כי זו שלחה לה הצעת חברות בפייסבוק. בסרטון שצבר מעל מיליון צפיות בטיקטוק, סיפרה ביילי כיצד נשבר לה הלב בפעם הראשונה שגילתה על מעשי קרובת משפחתה וכי היא עדיין נוטרת לה טינה על הצער שגרמה לה.

את הפייסבוק ואת האינסטגרם שלנו כבר ראית?

ביילי חשפה: "יש לי בת דודה ששכבה עם כל חבר שאי פעם היה לי. זה היה בתקופת חטיבת ביניים/תיכון, אבל זה נהיה כל כך גרוע שהייתי יוצאת עם בחורים מבתי ספר שונים רק כדי למנוע מזה לקרות - ללא הצלחה". ביילי מספרת שבת דודתה יצאה מגדרה כדי לאתר את החברים שלה ולהתחיל איתם: "היא הייתה מוצאת אותם ברשתות החברתיות, מתחילה איתם ושוכבת איתם. זה נהיה כל כך גרוע, שהייתי צריכה להזהיר את החברים שלי. אמרתי להם: 'היי, רק שתדע, בת דודה שלי תנסה להתחיל איתך. רק תודיע לי אם היא עושה את זה'. מכל החברים שהיו לי, רק אחד באמת הודיע לי על זה. השאר פשוט שכבו איתה ובסופו של דבר הייתי מגלה על זה איכשהו".

ביילי סיפרה שנותרה שבורת לב לאחר שבת הדודה שלה העזה לשכב עם בן הזוג שלה מזה 3 שנים, לו איבדה את בתוליה. "למעשה לא יכולתי עוד להיות בקרבתה בגלל הסיפור הזה שאני עומדת לספר לכם... יצאתי עם הבחור הזה שלוש שנים והייתי לגמרי מאוהבת בו. איבדתי איתו את הבתולים", היא נזכרת, "זה היה בסוף יום הלימודים ואני ובת דודה שלי גרנו באותה שכונה אז לקחנו את אותו אוטובוס הביתה - ושמתי לב שהיא לא עלתה על האוטובוס. במקום זה היא יצאה מהדלת האחורית של בית הספר. החבר שלי באותה תקופה למעשה גר מאחורי בית הספר, אז ברור שלשם המוח שלי מיד הלך".

היא הוסיפה: "עצרתי והסתכלתי לאן היא הולכת. מכיוון שהייתי צריכה לתפוס את האוטובוס, לא הצלחתי לראות אם היא באמת נכנסה לבית שלו או לא, וכמובן חבר שלי שיקר והכחיש הכל. הוא טען שהוא לא היה בבית באותו יום והאמנתי לו. לא גיליתי את האמת עד שהוריי ואני אספנו את החבר שלי לכנסייה ביום ראשון בבוקר, ובעוד הוא יוצא מהדלת הקדמית, אני מבחינה במישהי שיוצאת מהדלת האחורית של ביתו". מהר מאוד היא זיהתה את בת דודתה: "אני ממשיכה לבהות ואני בטוחה שאתם יכולים לנחש מי זאת הייתה - כן, בת דודה שלי. זה המשיך לקרות שוב ושוב ושוב אחר כך - אז כן. אני עדיין לא אוהבת אותה".

זה הסיפור המלא שלה:

@xbaileyhunter

She JUST added me on Facebook. I accepted her but I'm still holding a ##grudge ???‍♀️ ##cousin ##cheaters ##exboyfriends ##yallsucklol

♬ original sound - xbaileyhunter

לאחר שחשפה כי בת דודתה ניסתה לפנות אליה בפייסבוק, היא כתבה לצד הסרטון: "היא פשוט הוסיפה אותי בפייסבוק. אישרתי את הצעת החברות שלה אבל אני עדיין נוטרת לה טינה". רבים הגיבו לסרטון שלה, זעמו על התנהגותה המזעזעת של בת הדודה וקראו לביילי להסיר אותה מרשימת החברים ולא לחזור לדבר איתה. "למה? למה אישרת אותה? תשכחי ממנה", כתב אחד בתגובה ואחר הוסיף: "את צריכה לחסום אותה בפייסבוק... ברור שהייתה לה התנהגות אובססיבית כלפיך והיא רצתה את כל מי שהיה שלך. זה דפוס שינסה לחזור על עצמו גם היום". שלישית יעצה: "לא מותק. תנתקי כל קשר איתה". ביילי השיבה לתגובות וסיפרה שהשתיים לא דיברו במשך שנים: "ניתקתי איתה קשר. לא הייתי חברה שלה מאז חטיבת הביניים ולא דיברתי איתה מאז שסיימנו את הלימודים".

אחרים אמרו שהיו פועלים אחרת: "הייתי מספר להורים שלה וחושף אותה בפני כל המשפחה, אולי זה קטנוני? אבל זה שהיא עשתה לך את זה כל הזמן מוכיח עד כמה היא הייתה אובססיבית כלפיך". אחד כתב בצחוק: "היא ממש בטחה בטעם שלך בגברים" ומשתמש נוסף השיב: "איזה נורא! אני לא יודע איך הייתי מגיב לזה, אבל לא הייתי שותק". משתמשת נוספת כתבה: "האם אי פעם שאלת אותה למה? האם זה היה מקנאה או רק כדי לפגוע בך?". ביילי השיבה לכך: "היא פשוט תמיד הכחישה הכל".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully